Notes moyennes

4 avis
  • Note globale 2.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 2.5 / 5
  • Service client 4 / 5
  • Fonctionnalités 3 / 5
  • Rapport qualité-prix 3.5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • EasyVista
  • http://www.easyvista.com
  • Fondé en 1988

En savoir plus sur EV Service Manager

Solutions cloud conçues pour prendre en charge la stratégie actuelle de maturité ITIL et de gestion des services informatiques de votre entreprise.

EV Service Manager - Fonctionnalités

  • Gestion de la configuration
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion des achats
  • Gestion des audits
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des demandes
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des stocks
  • Suivi de la conformité
  • Suivi des coûts
  • Gestion de la configuration
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de projets
  • Gestion des changements
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des incidents
  • Gestion des problèmes
  • Gestion des versions et du déploiement
  • Portail libre-service
  • Suivi des ressources

Logiciels similaires

Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur EV Service Manager

EasyVista is very slow, clunky, and not very intuitive.

Publié le 22/08/2017
Zachary M.
Global IT Technician
Logiciels, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
2/5
Note globale
2 / 5
Facilité d'utilisation
2 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall, EasyVista does the job but it is plagued with a slow interface, confusing navigation, and bugs that prevent me from using the software for its intended purpose.

Avantages: I like how when you look up user's profiles, that it shows all their information from their location, phone number, email, computer name, groups they are apart of etc. I like all the different categories you can assign issues to so you can look at those metrics to pinpoint problematic issues.

Inconvénients: The interface is extremely slow. Sometimes things will not load when clicking it for the first time and you have to refresh the page and try again. The homepage is too busy and there are too many links you can click on. Some things take several steps to do something, such as transferring a ticket or adding a tech note. Sometimes you cannot reopen, cancel, or reassign tickets.The user interface needs to be simplified so it is less busy.

EasyVista - more than ticket management

Publié le 12/02/2019
Utilisateur vérifié
Business Application Developer
Produits chimiques, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
3/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Normally I use the change request, service, incident, and problem management modules regularly.
It allows the teams to manage their daily work in one place, without the need of more applications.
The asset management module is also pretty good to have an idea of who's using what machines with a simple "probe" installed.

Avantages: It has a lot of features and options that can be used, other than just using it for ticket management like we normally use it for.
Change requests, incident management, service requests, problems management, assets management and many other features.

Inconvénients: Steep learning curve
Not the bet user experience
To heavy on resources

I hate putting in tickets!

Publié le 21/12/2018
Trever E.
Creative Solutions Manager, Innovation Labs
Entreposage, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
2/5
Note globale
2 / 5
Facilité d'utilisation
2 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: The software looks like it was created 20 years ago. This software was not created with the end-user in mind.

Avantages: This software does seem fairly feature-rich, and I've seen our help desk be able to customize it for various uses.

Inconvénients: Creating tickets should not be this hard. When I create service request, there are so many fields to fill out, forms to complete, approvals to request, etc.

Not the Best, not the Worst, something in the middle

Publié le 26/02/2018
Miguel N.
Information Technology Project Manager & Quality Assurance
13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
3/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
3 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: None, I have been attending to some demos of users trying to purchase this software and even that brings alot of good thing to the table it dos not push trough.

Avantages: * Alot of information and modules on EasyVista,
*There's various helpfull modules, and alot of customizability in them.
* I like alot the contracts module.

Inconvénients: * Modules on EasyVista are too crowded and difficult to understand.
* The Organization is terrible, buggy and slow interface.
* Sometimes is hard to even know where is what you are looking for because of the interface is weird.

Lire d'autres avis