HoldMyTicket

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From small occasions to enterprise level events, HoldMyTicket has been an industry leader for event management and ticketing solution technologies for over ten years.

Description de HoldMyTicket

From small occasions to enterprise level events, HoldMyTicket has been an industry leader for event management and ticketing solution technologies for over ten years. HoldMyTicket offers an advanced customizable ticketing platform and mobile box office that can work on any device. With an enterprise technology and small-business discipline, HoldMyTicket has helped venues, festivals, promoters, casinos, sports teams, tours, and enterprises nationwide sell millions of tickets online.

Informations sur HoldMyTicket

HoldMyTicket

https://sell.holdmyticket.com/

Fondé en 2008

Vidéo de HoldMyTicket
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Présentation des tarifs de HoldMyTicket

HoldMyTicket est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de HoldMyTicket est disponible à partir de 0,01 $US.


À partir de

0,01 $US

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de HoldMyTicket

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)
  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Installation (Mac)
  • Cloud, SaaS, web
  • Installation (Windows)
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

HoldMyTicket - Fonctionnalités

  • Enquêtes et feedback
  • Entrée en libre-service
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion des badges
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion du marketing
  • Inscription d'événements
  • Inscription de cours
  • Inscription de groupes
  • Inscription en ligne
  • Inscription sur place
  • Suivi des participants
  • Traitement des paiements
  • Traitement des remboursements

Logiciels d'inscription : afficher la liste complète

  • Billetterie en ligne
  • Billetterie mobile
  • Billetterie sur place
  • Borne de billeterie
  • Cartes d'abonnement
  • Courtage de billets
  • Gestion de site web
  • Gestion des concessions
  • Gestion des données client
  • Gestion des employés
  • Gestion des promotions
  • Impression à domicile
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Plan de salle
  • Point de vente
  • Réservations de billets

Logiciels de billeterie : afficher la liste complète

  • Billetterie
  • Budgétisation
  • Conférences/Conventions
  • Enquêtes et feedback
  • Gamification
  • Gestion des badges
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des expositions et des fournisseurs
  • Gestion des parrainages
  • Gestion des réservations groupées de chambres
  • Mariages et fêtes
  • Promotion sur les médias sociaux

Logiciels de gestion d'événements : afficher la liste complète

  • Accréditation des invités
  • CRM
  • Gestion des artistes
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des contrats
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des informations d'identification
  • Gestion des transports
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Planification de tournage
  • Planification du personnel
  • Pour festivals de cinéma
  • Pour festivals de musique

Logiciels de gestion de festivals : afficher la liste complète

  • Billetterie
  • Codes QR
  • Gestion de plusieurs événements
  • Gestion des listes d'invités
  • Importation et exportation de données
  • Impression de badges
  • Rapports et analyses
  • Recherche dans liste d'invités
  • Saisie de leads
  • Segmentation des participants
  • Synchronisation de données

Logiciels de gestion des invitations : afficher la liste complète

  • Facturation
  • Gestion des clients
  • Gestion des contrats
  • Gestion des participants
  • Gestion des produits alimentaires
  • Gestion des ressources
  • Gestion des réservations
  • Gestion des ventes
  • Gestion des événements
  • Gestion du personnel
  • Installations multiples

Logiciels de gestion événementielle : afficher la liste complète

HoldMyTicket - Alternatives

Plus d'alternatives à HoldMyTicket

Avis sur HoldMyTicket

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 5
Service client 5
Fonctionnalités 5
Rapport qualité-prix 5

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Ron P.
Vice President
Sports, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/05/2019

"They Do What They Say and More"

Commentaires: They under promise and over perform. The team at HMT is an absolute pleasure to work with and I couldn't ask for a better ticketing partner. So glad that we chose them over the "Big Guys" in the ticketing industry. 5 Stars all day!

Avantages: Consistent quality product and service from their staff. They always answer their phones and return emails.

Inconvénients: Hard to come up with something here. There are more things I wish it did but they are willing to integrate or build API's and they are always agile.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/05/2019
Gregg W.
Owner
Musique, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/05/2019

"Great Ticketing System"

Commentaires: Have been using HMT for about 7 years as my only ticketing/gate point of sale and have never considered switching to one of the others that constantly send emails with reasons to use their system. HMT's software is simple to use no matter the size of the venue and in the rare occasion that we've needed any type of support, a HMT rep has always been there to help out. I would recommend HMT to anyone looking for an easy, hassle-free ticketing software with exceptional customer support!

Avantages: Easy to use, direct integration with my website and the fantastic support that we have received on the very rare occasion that we've needed it.

Inconvénients: The only improvement that I can think of would be a better real time ticket purchase report to share with promoters. Emails are sent after every ticket purchase, but that email doesn't include the total number of tickets sold for a given event.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/05/2019
Garrett C.
Owner
Divertissement, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/05/2019

"Holdmyticket review"

Commentaires: My overall experience with Holdmyticket has been extremely positive - hands on customer service second to none. The pricing also is very competitive.

Avantages: There are so many features I like about this software. I like how simple it is to use. We appreciate the live ticketing purchase updates, The ease of which we can capture our repeat customers data. I like that I can build an event from my Iphone (if I need to) in a very short time. We can repeat events easily. It builds facebook events for us. I could go on and on but I like that the features are not hidden or hard to find- there are a probably over a hundred things the software can do for you and it's all self explanatory and simple to use.

Inconvénients: I really have to think about this, but I would like to be able to manipulate the title of the events a little easier (font sizing, Italics, bold font, etc.) Other than that I honestly can't think of anything.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/05/2019
Max K.
Owner/Performer
Divertissement, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/06/2019

"A Truly Fantastic Product!"

Commentaires: HoldMyTicket has been instrumental in allowing me to easily expand my show offerings and the technical support and customer service has been phenomenal when I have requested assistance!

Avantages: A custom website built just for me and an Intuitive backend with a host of excellent features. The ticketing side for my customers is easy to use and setting up events is very straight forward.

Inconvénients: It would be great to have a little more control over the analytics regarding individual event tracking/page tracking as well as some sort of real time notifications via text or email as tickets are being purchased. It would also be great to have a way to globally update times and dates as needed for repeat events.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/06/2019
Jesse H.
co-founder
Hôtellerie, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/05/2019

"Game changer for us!"

Commentaires: I trust HoldMyTicket. They are easy to work with and they genuinely care about how they can make things easier for us.

Avantages: Ticketing software is intuitive and easy to use. It was a total game changer for our tour company. HoldMyTicket definitely upped our game and gave us a more professional platform for our customers. We often get compliments about how easy it is to purchase tickets.

Inconvénients: We don't have anything negative to say about this software.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/05/2019