Zift Solutions

Qui utilise Zift Solutions ?

Zift Solutions convient parfaitement aux vendeurs établis qui dépendent en grande partie de leurs partenaires intermédiaires ainsi qu'aux entreprises haute technologie à forte croissance qui cherchent à évoluer rapidement à l'aide d'un partenariat.

Description de Zift Solutions

Zift Solutions offre des solutions et services simples et intégrés qui vous offrent tout ce dont vous avez besoin pour créer et développer un programme plus rentable de partenariats intermédiaires. Près de 70 % des directeurs de canaux utilisent Zift Channel as a Service, une alliance efficace de technologie et de services qui automatise le marketing, la vente et les activités commerciales en canaux et s'intègre aisément aux systèmes et infrastructures établis pour générer un retour sur investissement plus rapide. Zift dispose également de la communauté de partenaires intermédiaires la plus étendue à l'échelle mondiale. Visitez www.ziftsolutions.com.

Informations sur Zift Solutions

Zift Solutions

http://ziftsolutions.com/

Fondé en 2006

Prix de Zift Solutions

Zift Solutions n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

Vidéo de Zift Solutions
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Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Zift Solutions - Fonctionnalités

  • Analytique des canaux
  • Gestion des avantages
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des commandes
  • Gestion des leads
  • Gestion des opportunités
  • Gestion des partenaires
  • Gestion des produits
  • Gestion des revendeurs
  • Gestion des stocks

Logiciels de channel management : afficher la liste complète

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Avis sur Zift Solutions

Lire tous les avis

Note globale

4,8/5

Score moyen

Facilité d'utilisation 4,7
Service client 4,9
Fonctionnalités 4,5
Rapport qualité-prix 4,8

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June H.
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 03/04/2017

"Scaleable solution that grows with your needs."

Avantages: REST API means that there are no barriers to integrating Relayware platform with our companies BI and CRM tools. Relayware have constructed their product around 4 main packs which mean it is economical scale with business need. Powerful business rules engine, multilingual support, ability to distribute content across multiple countries and integration with our SSO solution were also compelling factors in our choice. Other positive points are the use of Relaytags, single lines of code in tag form that allow the administrator to display multiple content elements on the portal without the need for back end development. This means that it is possible to economically refresh the portal and content frequently.

Inconvénients: Could do with a greater range of off the shelf connectors, slightly less tolerant of customization need since the new packaging and re-launch of the product.

  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 03/04/2017
Tim L.
Sales Director
Matériel informatique, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/09/2018

"Zift Provides Great Service, Support and Content"

Commentaires: Updating marketing can be a constant challenge. With Zift Solutions now have a way to make your life easier while still increasing your chances to find new opportunities.

Avantages: First, Zift Solutions has great people which is the bedrock of a great service. Everyone we have worked with has been very helpful and currently we have been lucky enough to work with Renata. All of us are extremely busy and I cannot overstate how her level of support has helped us move forward with our marketing plans and goals. Second, the platform and variety of what Zift Solutions offers is second to none. We are continuing to expand what we are doing and Zift Solutions is one of the pillars of our marketing moving forward.

Inconvénients: Has a large amount of vendors but adding more is always helpful. Of course that is not up to Zift and I highly recommend vendors to start working with Zift Solutions

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/09/2018
Tory R.
Digital Marketing Manager
Logiciels, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/03/2020

"Innovative Channel Management Platform"

Commentaires: Overall, Zift Solutions has helped propel my company's marketing efforts forward. They've provided us with fresh ideas in reaching new sets of potential customers and leads.

Avantages: I've been pleasantly surprised with how the ease of use and flexibility of Zift Solutions! The breadth of features has helped build and support our channel program. They've been able to work with us to meet our specific needs.

Inconvénients: There's a bit of a learning curve at understanding the software and we've experienced delays in pages loading.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/03/2020
Ryan W.
Marketing Mgr
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/06/2018

"Implementation was a breeze. We had someone to reach out to every step of the way, when needed."

Avantages: Ease of use, full integration with features such as social, web plugins and easy navigation for our partners. Our partners love the features in the portal, true for partners large and small. Surprisingly, email automation inst something all of our partners have down pat, so this is extremely helpful in solving this need.

Inconvénients: - the legal/contract negotiation process was a bit lengthy...but that was due to DigiCert as much as Zift. Shows that we have our stuff/paperwork together.
- there were a lot of meetings/workshops in the implementation phase...this could just be because I am a one man army and bigger teams would likely appreciate it.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 05/06/2018
Utilisateur vérifié
Brand and Communication Lead
Informatique et sécurité réseau, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/07/2019

"Channel Management Simplified in one Tool"

Commentaires: Good for channel business and it is an easy to use platform with ready support around the clock!

Avantages: Customizable to suit the business.
Loads of marketing tools.
Great email campaign and lead management platform.
Easy to use.
Great and timely customer support.

Inconvénients: Slow site loading times on the zift123 platform.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/07/2019