Description de Little Green Light

Ce logiciel de gestion des donateurs et sa plateforme de collecte de fonds tout-en-un facilitent la création de ressources pour votre organisme à but non lucratif. L'éditeur comprend les difficultés liées à la gestion des donateurs, aux collectes de fonds et au développement d'un organisme à but non lucratif et propose une suite complète d'outils à un prix très abordable.

Qui utilise Little Green Light ?

Les organismes à but non lucratif de petite et moyenne envergure qui souhaitent suivre toutes sortes d'informations sur leurs parties prenantes : coordonnées, historique des dons, rapports de contact, participation aux événements, heures de bénévolat et bien plus encore.

Little Green Light Logiciel - 1
Little Green Light Logiciel - 2
Little Green Light Logiciel - 3
Little Green Light Logiciel - 4
Little Green Light Logiciel - 5

Little Green Light ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Little Green Light

Little Green Light

4,7 (283)
Indisponible dans votre pays
45,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
58
11
4,6 (283)
4,9 (283)
4,7 (283)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
95
205
4,4 (3 665)
4,3 (3 665)
4,4 (3 665)

Alternatives à Little Green Light

HubSpot CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Salsa CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Rapports et analyses
Suivi des dons
GiftWorks
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Microsoft Excel
Fonctionnalités les mieux notées
Accès hors ligne
Importation et exportation de données
Outils de collaboration
Planning Center
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des bénévoles
Planification des cultes
Pour organismes religieux
Sumac
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des clients
Gestion des documents
Notes de cas
Kindful
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des donateurs
Suivi des dons
Traitement des paiements
ExceedFurther
Fonctionnalités les mieux notées
Fonctions pour organ. à but non lucratif
Gestion des donateurs
Suivi des dons
Bloomerang
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des donateurs
Rapports et analyses
Suivi des dons

Avis sur Little Green Light

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
76%
4
19%
3
3%
2
1%
Jeri
Jeri
Head of Member Services (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion d'organisme à but non lucratif, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great Solution for Small Non Profits

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : It's made keep track of and mailing donation receipts a million times easier and has proven to be a good alternative.

Avantages :

Very Nice Interface and a simple system for entering and searching donor records. Designed with non profits in mind.

Inconvénients :

Multi-item donations are annoying to input due to a single line field for donated goods.

Keith
Board Member (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Quality product for little investment

5,0 il y a 2 mois

Avantages :

So easy to use and very user friendly. Critical if you are a volunteer and grant management is not your specialty

Inconvénients :

I use SFDC at work. It would be nice to customize the task when you pull up the account

Karen
Assistant Director (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Looking for a Reasonably Priced Comprehensive Donor Management Software?

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : I have been in development for 30 years and used many donor management products from Raisers Edge to Harness. Our agency has been using LGL for 8 years. During that time, we actually tried other platforms. But kept it and came back to LGL for its ease of use and comprehensive tools that meet all of our needs. LGL was created from a donor management view. Many of the new platforms have been created from a social media view so they miss a lot of the critical elements that are needed to manage donors and help an agency be successful.

Avantages :

LGL is user friendly. Almost anyone with some database experience can work with this software in a very short time. It is forgiving. It is comprehensive. It does not have ALL the bells and whistles. But rarely does an organization actually use all of those. But it has what you really need to do a great job.

Inconvénients :

I would like to be able to have multiple contacts for a business or organization without adding another constituent for the same business.

Emily
Office Manager (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Quickly Outgrew LGL

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : Our organization moved from Excel to Little Green Light and we used LGL for several years. However, we quickly outgrew it. It was ok in the beginning when we weren't generating a lot of income and didn't need to run many reports. However, the more we grew, the more LGL did not work for us and we ended up switching to something else.

Avantages :

Inexpensive, good for small organizations who are just starting out

Inconvénients :

Reporting was not intuitive or easy to use. Lacks fundraising and email marketing capabilities that come with other competitors.

Rose
Treasurer (É.-U.)
Mode alternatif de résolution des conflits, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

LGL - a great first step!!!

4,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : Overall for the price this is a great software to get you going. It is functional and integrates wonderfully with Quickbooks.

Avantages :

LGL is a functional donor management system that integrates with QBO quite easily!!! We are a small non-profit that has very, very limited funds for management functions/software and this is a great product for the price and has helped us get over the mess of spreadsheets. It integrates also with some email services and PayPal quite easily.

Inconvénients :

I would love to see an integration with Facebook donations like they have with Paypal. Exporting and importing does work, but takes time and requires a bit of training. With volunteer office help, this could be difficult to teach consistently. Also, I would like to see additional features added to the forms integration. While this does work, it has not integrated with our website or the forms have not worked that well in phone apps so we are not using to the fullest and still need other options.