Description de Fishbowl

Fishbowl est la plateforme d'automatisation professionnelle n° 1 pour QuickBooks. Fishbowl permet aux petites et moyennes entreprises de rester sur la plateforme QuickBooks pour les activités liées à la comptabilité tout en incorporant des fonctionnalités d'inventaire avancées. Sites multiples, suivi des pièces, fabrication, intégration du transport, méthodes de comptabilité LIFO/FIFO/Standard, prix au débarquement, consignation et système de codes-barres sans fil COMPLET pour les entrepôts. EDI, panier d'achats, services marchands - la liste est longue.

Qui utilise Fishbowl ?

Fishbowl est une solution idéale pour les fabricants, les distributeurs en gros, les commerces de détail, les entités gouvernementales et de nombreux autres types d'entreprises et d'organisations issues de divers secteurs.

Vidéo de Fishbowl
Fishbowl Logiciel - 1 Fishbowl Logiciel - 2 Fishbowl Logiciel - 3 Fishbowl Logiciel - 4

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Fishbowl

4,2 (791)
Fishbowl
Indisponible dans votre pays
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
115
23
4,1 (791)
4,1 (791)
4,2 (791)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
476,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
314
13
3,8 (1 150)
3,7 (1 150)
3,6 (1 150)
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Avis sur Fishbowl

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,2
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
45%
4
37%
3
9%
2
4%
1
5%
Ed
Ed
Web Designer/Developer/Small Business Tech Support (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Powerful, Affordable Inventory and Order Management Software

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Stated simply, Fishbowl is the best in it's class, period! Easy to use, incredibly effective and affordable Inventory and Order Management Software.

Avantages :

Fishbowl offers and unparalleled ease of use. Our whole team was trained and up and running in hours. You simply won't find another software package with the range of features and reliability at this price range. It easily bests other software packages costing 3 times what Fishbowl costs!

Inconvénients :

Their call back support could be a little faster, but it's still likely better than most software companies.

Michelle
Custom Orders Dept. (É.-U.)
Mode et vêtements, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A Great All Around Product For Inventory

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : Fishbowl has helped us save money by being able to control everything from inside and not having to hire multiple 3rd parties to make connections. Fishbowl continues to add and upgrade the software to what consumers ask for.

Avantages :

Fishbowl software is easy to use. I like that you always have step by step instructions and some videos to help guide you. If you don't find what you are looking for, all it takes is an email, and support helps you as quickly as they can.

Inconvénients :

The only negative issue I have while using Fishbowl software is with the reports. Even though they have multiple reports to choose from, I feel as some of them can be upgraded to include more than one product a t a time. Example, when searching for a product that was sold on a particular day, and you have more than one size of the same product, it would be nice to be able to select as many products as you want to look at versus one at a time.

Réponse de l'équipe de Fishbowl

il y a 9 mois

Thank you so much for this review, Michelle. We appreciate you taking the time to provide your feedback. We are happy to hear that your experience has been satisfactory and will take your suggestions into consideration while we continue to make improvements.

Eugene
Eugene
VP Operations (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : GetApp

Technical Support has hit rock Bottom

4,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : I have been using and loving Fishbowl for the past 5 years. In the past 12 -18 months the technical support has plummeted. I believe the took on new ownership and since then they have made phone support useless. As I write this I have been on hold for over 45 minutes. They give you the option to leave your number but I have yet to receive a call back from them. Really sad to see what has happened to what was a great organization

Avantages :

Software does the basics for small retail and manufacturing operations

Inconvénients :

Report generation is rigid and difficult. We ended up extracting all the data we needed to an external tool

Utilisateur vérifié
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Meubles, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : GetApp

Don't buy Fishbowl

2,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : I paid a lot of money for this software for my small and growing business. Training was expensive and took many weeks. Integrations with Quickbooks and my Sales channels were buggy and resulted in hours of extra work to edit changed sales orders and sift through garbage data sent to QB. A few months ago I uncovered a bug with how data was sent to Quickbooks that totally screwed up my books. Two different support people logged on and watched my workflow, confirmed I did everything correctly, and verified it was a program bug. A ticket was created and then....crickets. Nothing. I followed up repeatedly for weeks. For a while I got assurances that the "best people" were working on it. Eventually no one would reply to my emails, not even my account rep. They completely abandoned me so I switched to Katana which has been awesome for my needs. I've never been treated so poorly by a software company EVER. Maybe they have chosen to abandon their smaller clients in favor of bigger ones.

Avantages :

At first the customer support was great. You could call and a human would answer the phone and log into your screen and help you quickly. Those days are over apparently.

Inconvénients :

Fishbowl support has gone in the toilet. The phone menu you get for support doesn't even have an option for just solving a workflow problem or explaining an unexpected error or problem. They have the call back feature, which can take hours, if they actually call back. They promise to look into problems and then don't.

Paul
General Manager (É.-U.)
Transport routier/ferroviaire, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Not Bad Until Fishbowl Tied to Shippo

2,0 il y a 2 mois

Commentaires : Not been good.... not great on support especially if you do not like what they did with their software..

Avantages :

none, this product is too difficult to set up and get into operation

Inconvénients :

This was not a bad program until the developers at fishbowl decide to eliminate UPS Ready from the daily operations of things and switch to Shippo without telling us.. now it is almost usless. Have to go to a third party shipper to ship my products and then go back and manually enter the information so that it can be billed.