17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Text-Em-All

Call-Em-All fournit des solutions de messagerie texte en masse et d'appel automatisé aux organisations devant fournir des notifications d'urgence. Aucun contrat n'est requis et vous ne payez que pour les messages que vous envoyez, ce qui fait de Call-Em-All une solution simple pour tous les plans d'intervention d'urgence. Des milliers d'organisations utilisent la messagerie de masse pendant les ouragans, les incendies incontrôlés, les orages d'hiver, les situations de tireur actif et de nombreuses autres urgences.

Qui utilise Text-Em-All ?

Soins de santé Écoles et universités Dotation en personnel et RH Gestion de la propriété Déchets et services publics Organismes à but non lucratif Groupes religieux Commerce de détail Cabinet médical Hôpital et soins urgents Planification d'événements Business

Text-Em-All Logiciel - 1
Text-Em-All Logiciel - 2
Text-Em-All Logiciel - 3

Text-Em-All ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Text-Em-All

Text-Em-All

4,7 (51)
18,00 $US
unique
Version gratuite
Version d'essai gratuite
29
7
4,8 (51)
4,8 (51)
4,6 (51)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
2,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
67
21
4,9 (23)
4,9 (23)
5,0 (23)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Text-Em-All

Crises Control
Fonctionnalités les mieux notées
Communication multicanal
Modèles
Notifications en masse
vcita
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmations et rappels
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier
AlertMedia
Fonctionnalités les mieux notées
Communication multicanal
Notifications en masse
Notifications en temps réel
RedFlag
Fonctionnalités les mieux notées
Communication multicanal
Gestion des contacts
Notifications en masse
One Call Now
Fonctionnalités les mieux notées
Notifications en masse
Numéroteur prédictif (predictive dialer)
Rapports et analyses
Mobile Text Alerts
Fonctionnalités les mieux notées
Messagerie SMS
Messagerie planifiée
Planification des campagnes
DialMyCalls
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
TextBetter
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
DERDACK Enterprise Alert
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Notifications en masse
Notifications en temps réel

Avis sur Text-Em-All

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
76%
4
22%
3
2%
Heather
Heather
Area Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Ressources humaines, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellant Service!

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : We are super busy ! Our offices are open 8 am - 5 pm but we have folks working all over the state at all times of the day and night, Call em all allows our staff to communicate with high volumes of folks at all time quickly and efficiently with out even having to have lift a phone!!

Avantages :

I love that we can set up calls and texts days in advance without the worry of forgetting! Very convenient way to communicate with all of our associates all times of day no matter where we are at or what we are doing!

Inconvénients :

I only have great things to say! I have not had any trouble with the program at all!

Curran
onsite manager (É.-U.)
Recrutement, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Easy fast robocalls!

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : It's a very nice platform, very versatile, and no complaints!!!!

Avantages :

IT's quick and easy to setup a robocall to my employees. It helps me get the word out easily and efficiently!

Inconvénients :

I think that there should be a way to change the recording for a scheduled call. If you have already set it up, you have to cancel and redo it to change the recording.....this is dumb

Réponse de l'équipe de Text-Em-All

il y a 6 ans

Hi Curran, Thanks for the feedback. We were able to look at your Call-Em-All account and it looks like you are on our older platform. We have released a newer version of our service that would allow you to input new audio into a scheduled broadcast instead of having to delete and redo the entire broadcast again. The upgraded pages can only be changed over by the master account holder. If you'd like to let them know or have them reach out, we're happy to help! There is no cost to upgrade. I hope this information was helpful. Please feel free to give us a call at 877-226-3080 if you have any additional questions or need any assistance. We're happy to help!

Cindy
Cook (É.-U.)
Restaurants, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Why we choice text -em -all

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : Can send out more detailed directions

Avantages :

Ability to stay in touch no matter what with employees

Inconvénients :

Cost of products. Other than that I thought it worked grear

Mark
Administrator (É.-U.)
Institutions religieuses, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great for churches!

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : I'm utilizing CEA at my church in the following ways. 1) We send out a short (30-40 second) devotional every weekday morning from our pastors that we record ahead of time. We have had a very good response with this and have many people subscribed who don't even go to our church! 2) We send out vans to pick youth up in our community for our midweek youth group and use the texting features of CEA to send RSVP texts that the kids reply to so we can plan our van routes. 3) We use both calls and texts for special announcements we need to get to our congregation quickly. These include emergency prayer requests, weather cancelations, important reminders, etc. Overall, CEA has been a great service for us and we don't regret anything about signing up with them!

Avantages :

The flexibility that Call-Em-All offers is stellar! The ability to survey your call recipients is great. If you do the subscription, having the ability to send unlimited calls and texts and not having to be concerned about how many credits you're using is a relief. I think the price is very reasonable also.

Inconvénients :

I have used another texting software solution that had an accompanying app that was very nice. I wish CEA had one that you could receive notifications of replies to your text broadcasts and quickly send a reply of your own back. It would make the conversation ability of the software much easier.

Faith
Customer Service Specialists (Kenya)
Agriculture, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Extremely fast.

5,0 l’année dernière

Commentaires : Flexible, reliable and secure software.

Avantages :

I was happy to learn that this software could be applied on my industry. Rumors had it that it's all about healthcare businesses. I beg to defer since Text-Em-All has worked perfectly well for me. It makes work easy and enjoyable. Am glad for the easy to use dashboard. Real time notifications and quick response. Try it and implementation will be smooth for you.

Inconvénients :

Everything is great about Text-Em-All. Their terms and conditions are favourable and easy to follow. No challenges.