Qui utilise Ytel ?

Entreprises, agences et organisations qui interagissent avec un très grand nombre de clients et de contacts pour les campagnes et le service client. Parmi ses clients figurent des entreprises dans le domaine du solaire, de l'automobile, de la politique, de la génération de leads, etc.

Description de Ytel

Solutions logicielles et d'API pour centre d'appels dans le cloud pour gérer les campagnes et les contacts en direct. Idéal pour les campagnes multicanaux et le service client. Configuration facile, personnalisable et prise en charge par le service client d'Ytel disponible 24 h/24, 7 j/7 en conditions réelles. L'analytique et les rapports sont fournis en standard. Intégration CRM puissante, messagerie vocale sans sonnerie, diffusion vocale et SMS, y compris numéros à numérotation abrégée, gratuits et locaux à l'échelle nationale. Des connexions et des résultats de la plus haute qualité avec Ytel.

Informations sur Ytel

Ytel

http://www.ytel.com

Fondé en 2012

Prix de Ytel

Ytel n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Ytel est disponible à partir de 99,00 $US/mois.

À partir de

99,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Ytel - Fonctionnalités

Logiciels d'enregistrement des appels
Archivage
Enregistrement des appels distribués
Enregistrement découlant d'un événement
Enregistrement planifié
Enregistrement à la demande
Possibilité d'enregistrement et de lecture
Transfert de fichiers
Étiquetage des appels
Centre d'appel
Enregistrement des appels
Gestion des enquêtes
Journalisation des appels
Messagerie vocale
Personnalisation de la voix
Prise en charge de plusieurs scripts
Routage des appels
Saisie téléphonique
Synthèse vocale
Communications unifiées
Contrôles/Permissions d'accès
Enregistrement des appels
Gestion des contacts
Liaisons SIP
Routage des appels
Serveur vocal interactif (SVI)
Transcription de message vocal
Durée d'appel
Gestion des appels perdus
Présentation du numéro
Rapports par extension
Registre des personnes ayant répondu
Reporting entrant
Reporting sortant
Suivi des appels
Volume des appels
CRM
Distribution des appels
Enregistrement des appels
Mode d'aperçu (preview dialer)
Mode progressif (progressive dialer)
Numéroteur automatique
Numéroteur prédictif (predictive dialer)
Planification des appels
Scripts d'appel
Conformité FCC
Conformité FTC
Enregistrement des appels
Gestion des campagnes
Gestion des leads
Gestion des listes
ID d'appelant spécifique à une campagne
Planification des appels
Suivi des appels
Transfert d’appel
Automate d'appel
CRM
Centre d'appels entrants
Centre d'appels sortants
Distribution de leads
Enregistrement des appels
Journalisation des appels
Reconnaissance SVI et vocale
Routage des appels
Scripts d'appel
Automate d'appel
Gestion des centres d'appel
Gestion des contacts
Gestion du télémarketing
Numéroteur prédictif (predictive dialer)
Rapports et analyses
Reconnaissance SVI et vocale
Suivi des appels
VoIP
Centre d'appel mixte
Centre d'appels entrants
Centre d'appels sortants
Chat en temps réel
Enregistrement des appels
Gestion de la remontée des problèmes
Gestion des campagnes
Gestion des listes d'attente
Journalisation des appels
Mode progressif (progressive dialer)
Numéroteur manuel
Numéroteur prédictif (predictive dialer)
Rapports et analyses
Scripts d'appel
Serveur vocal interactif (SVI)

Avis sur Ytel

Afficher 5 avis sur 25

Note globale
3,9/5
Facilité d'utilisation
3,8/5
Service client
3,7/5
Fonctionnalités
4,2/5
Rapport qualité-prix
3,3/5
Utilisateur vérifié
National Account Manager
1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/05/2018

"An excellent program that scales up well with our company, increasing calls and efficiency. "

Avantages: This has been an excellent experience, with a UI that's easy to use and full of features. Reports are powerful and our outbound calls have become nearly effortless.

Inconvénients: There are no major cons with the software that we've experienced, so we're extremely satisfied. We experience minor delays when hanging up with callers but the delay is so minimal we never notice. Otherwise, all network interations are immediate.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/05/2018
Jessy M.
telemarketing manager
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/07/2019

"Ytel: Efficient Dialer"

Commentaires: Ytel is a good Dialer system to use for beginner call centers. Not much features but gets the job done!

Avantages: Ytel is a good system to use when quality is not what matters. If you´re looking to call more contacts rather than have quality calls, this is the best dialer system to use i guess! Speedy dials! saves time!

Inconvénients: There are a few negatives to the Ytel system,for example, calls are not automatically recorded. And there is a big pause time between calls!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/07/2019
Brianna M.
IA Compliance
Services financiers, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    2/5
  • Rapport qualité-prix
    1/5
  • Probabilité de recommander le produit
    3/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/12/2018

"Not good enough"

Commentaires: It is not our company's money worth.

Avantages: I like how I can see who is on break, online, offline, etc.

Inconvénients: I cannot listen to live calls without it sounding funny.
Sometimes some other lines interfere and I can hear other persons private information.
Sometimes I cannot find calls even if I go through the long process of looking for a call.
Not all calls get recorded. I have to send a ticket to ask someone to give me the call. For example, it will shot that a call is 25 min. long and I wont be able to hear it.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/12/2018
Ryan S.
CEO
Enseignement primaire et secondaire
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 03/06/2016

"Tried Many Call Center Solutions, None of them come CLOSE to Ytel!"

Avantages: First of all, there are plenty of call center dialers out there. If you're reading this, I'm sure you're very aware of the ones that exist out there. I have personally tried them all and finally found one that I can actually rely on! When you need support or have an issue (very rare), they have an actual qualified support team IN the US! I got so tired of calling other companies support that had no idea how to use the system beside the very basic level items. Ytel support is definitely up there with their best features. To go along with it, the user interface for the agent is second to none. It makes it so much easier to train the agents and they love the look and feel of it. Most agents come from a non-technical background so ytel has made that process simple for the agents. More so than that, even the simplest admin can set up and run any campaign very easily. There is no need to have an expert set up campaigns because its just so simple! Ytel is also always increasing their product line and helping companies vertically integrate. They integrate with companies that do what they do best and offer solutions to call centers to help them run their center better. For example, I know first hand that they are working on an integration with a company called Call Criteria to easily integrate a third party quality assurance solution into their system! Seriously, it does not get any easier!!

Inconvénients: I know that they're working on this but it wouldn't be an honest review without at least being honest. The one item that is lacking for a very advanced user like myself is their reporting. Even though they are open and actually customized a report for us that we were able to use, it didn't come out of the box like some other system. Regardless, they were able to create a fully customized solution for us in no time and it worked out great!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 03/06/2016
Holly D.
Director of Marketing/New and improved Danny?!
Marketing et publicité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/08/2016

"Patrick Deserves a PLATINUM metal !"

Commentaires: I have used YTEL with before in Mediamix's system. I pulled reports, loaded lists ect and though transferring to Car Guardian would be similar. The set up is messy and everyone on the support team has been very helpful when I call in with questions. I have spoken with Jimmy most days as well as James, I am sure they flip a coin to see who will answer my trivial questions for the day, but they are always nice and helpful! Patrick is a CHAMP! He has taken a lot of time to make sure that I don't blow anything up! I look forward to working with him as we set up a new streamlined system,

Avantages: PATRICK! When set up properly it is very easy to create reports and sort information in a way that makes sense. I also like that the system is led by the phone number, this makes it very easy to search ona lead. Also, if there is something you would like to see a certain way, they will build it for you and make it "pretty"

Inconvénients: There is no quick way to get list information to make changes on the fly. If it was easy to quickly know how m,any leads are in each list and when a list was ready to reset or how much has been dialed; life would be much easier. Going into each list to evaluate is time consuming and I have not got the same explanation on how to read the report either. Seem everyone interprets this differently. Running an export call report and sorting is also time consuming and results in a different answer each time the list resets. Not easy to figure if the list is good or not.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/08/2016