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à choisir le meilleur logiciel

Description de MeridianLink Mortgage

Un système de création de prêts hypothécaires de bout en bout basé sur le web, qui fait tout, de la création de prêts au financement.

Qui utilise MeridianLink Mortgage ?

Banques, coopératives de crédit et prêteurs hypothécaires.

MeridianLink Mortgage Logiciel - 1

MeridianLink Mortgage ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

MeridianLink Mortgage

MeridianLink Mortgage

4,5 (15)
20 000,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
35
2
4,5 (15)
4,7 (15)
4,5 (15)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
33
Intégrations introuvables
3,6 (40)
3,7 (40)
3,7 (40)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à MeridianLink Mortgage

Encompass
Fonctionnalités les mieux notées
Fonctions pour emprunteurs
Gestion des documents
Gestion des prêts
Calyx Point
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des clients
Prise de décision et souscription automatisées
Traitement des prêts
The Mortgage Office
Fonctionnalités les mieux notées
Collecte des paiements
Comptabilité
Gestion des emprunteurs
Mortgage Automator
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des portefeuilles de prêts
Gestion des prêts
Traitement des prêts
The Loan Office
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Turnkey Lender
Fonctionnalités les mieux notées
Collecte des paiements
Rapports et analyses
Traitement des prêts
LendingWise
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Gestion des prêts
Signature électronique
Intelligrow
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
HES LoanBox
Fonctionnalités les mieux notées
Collecte des paiements
Gestion des emprunteurs
Rapports et analyses

Avis sur MeridianLink Mortgage

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
53%
4
40%
3
7%
Troy
Chief Operating Officer (É.-U.)
Services financiers, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Fully Customizable Loan Origination System

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : LendingQB has enabled our company to run much more efficiently by pushing the file through the system with milestone and status updates. Departments can move through files much quicker, with the with assurance of accuracy due to workflow rules that we have in place.

Avantages :

The ability to fully customize processes, implement workflow rules, and fully integrate with most vendor systems is what I like most about LendingQB

Inconvénients :

Customer Support is often days or weeks to respond to building batch reports or trouble-shooting problems.

Josh
Systems Administrator (É.-U.)
Services financiers, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

LendingQB Review

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : It has been a very good experience all the way from implementation until now. Very receptive to feedback and are willing to work with us on finding a solution to any problems we have. Constantly trying to make the product better.

Avantages :

Web-based, seamless integrations, amount of integrations, ease of use, excellent support staff, very little system downtime, asking for our feedback regularly and continuously improving of the system.

Inconvénients :

Reporting, workflows, conditions/tasks, notifications, and audit could all be better. More granular control over the permissions and accesses to certain pages and functions in the system. Standard consumer portal is very dated.

Belinda
VP Systems & Training (É.-U.)
Services financiers, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

ClearEdge Lending

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : Satisfactory. There are some extremely talented people at the company!

Avantages :

We implemented in 45 days which is unheard of. There is a beauty in its simplicity, however it just doesn't have enough features for us to effectively manage our loans without developer intervention.

Inconvénients :

Lack of business rules that can control auto firing of field Rigidity in reporting Weak with compliance features Lack of ability to customize Too many screens Not enough control over settings (have to go to LQB for a lot of things we would like to be able to manage ourselves) Lack of developers with LQB experience out in the field

Nicholas
Vice President (É.-U.)
Services financiers, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

LQB is ready for the Prime Time

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : LQB has enabled our sales staff to spend more time on the road being face to face with clients rather than being in the office to access or systems. My experience with LQB has been nothing short than stellar. The support staff is super friendly and always answers the phone in a good mood.

Avantages :

I like that it was a SaaS based service and completely hosted by them. Typically a SaaS based service that holds sensitive material is massive security hole. However, considering that LQB is a product of MeridianLink I can rest easy that our data is secure. Their integrations with vendors is top shelf and allows us to focus on bringing in more business rather than testing and implementing integrations. We used to be a report based company and now we are a queue based company. Being able to create custom Queues for our staff has almost eliminated our daily reports that we send out.

Inconvénients :

Because LQB is a SaaS based service we sometimes have to play within their walls. Most of the time its not a bad thing but there are times we have create a work around to complete the task we want. Not that big of a deal really.

Alicia
Vice President, QC & Compliance (É.-U.)
Services financiers, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

LendingQB - 2 thumbs up!

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : LendingQB has allowed us to increase our efficiency through vendor integrations - from the POS to pricing engine to processing services to document generation. It has allowed us to maintain a remote workforce due to the ease of paperless workflow and productivity reports. Easy to train originators on.

Avantages :

Great, easy to use reporting, customer support reps are extremely responsive & helpful, support site is excellent, many features are customizable through workflow rules. Cloud-based so no need to download any software or connect to a server. Support also has a "feature suggestion" queue. LQB is consistently updating features to keep pace with agency and government product changes. Many integrations across the spectrum of vendor types.

Inconvénients :

Although users are restricted based on their individual or role permissions, there is no warning alert or lock-out feature if more than one user is in the file at the same time.