Description de Nimble

Nimble est le CRM simple et intelligent pour Offre 365 et G Suite dont vous ne pourrez plus vous passer, qui associe vos contacts, historiques de communication, boîtes de réception électroniques et rendez-vous de calendrier à plus de 160 contacts d'applications professionnelles SaaS et connexions de réseaux sociaux (y compris LinkedIn, Twitter, Facebook), pour former un gestionnaire des relations interéquipes unifié.

Qui utilise Nimble ?

Services commerciaux Médias et Internet Commerce de détail Logiciel Manufacture Finances

Vidéo de Nimble
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Nimble

4,4 (1 797)
Nimble
Indisponible dans votre pays
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
52
52
4,3 (1 797)
4,3 (1 797)
4,3 (1 797)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
50,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
105
231
4,3 (5 221)
4,2 (5 221)
4,4 (5 221)
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Alternatives à Nimble

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Avis sur Nimble

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
52%
4
36%
3
9%
2
2%
1
1%
Vicki
Vicki
Travel Advisor
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services aux consommateurs, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Nimble is a really excellent business CRM tool that is more robust than anything else out there

5,0 il y a 3 mois
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Luke
Luke
Owner (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Design graphique, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Nimble is a great CRM with unique features

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Great experience with this, in the end I switched CRM to clientjoy due to cost but I would have a look at Nimble again in future

Avantages :

I loved how I could use this with social media and emails. I could easily add social media contacts as leads when I stayed on the platform and I could do with same when I used email It’s a lightweight CRM compared to the likes of hubspot, which made it a bit easier to navigate and use

Inconvénients :

Costs can go up depending on how much storage you use on the CRM so it could get quite costly

Andrew
Storage administrator (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Great product all around!

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Great! Easy to setup, kind of a set it and forget it system. When you need to manage it it is easy to navigate and use. Very few issues at all, HPE is great about finding potential issues before they become and actual issue.

Avantages :

Almost everything! Speed, reliability, ease of upgrading, and support!

Inconvénients :

Some of the software front end is a bit hard to read. The ability to use it is easy and okay but some of the information is presented to you in a way which isn't the easiest to understand (still way better than other products though)

jose
Jefe contable (Argentine)
Services financiers, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Nimble

3,0 il y a 4 semaines Nouveau

Avantages :

Funciones sencillas,sin difucultad a la carga de datos

Inconvénients :

Muy caro la version actualizada,costosa.

Byron
Blogger (É.-U.)
Internet, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Making It Easier On Us All | Nimble Product Review

4,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : All in all, though, I think Nimble is definitely worth checking out if you're looking for something that will make your life easier when it comes to marketing automation!

Avantages :

I've been using Nimble for a few months now, and I have to say, it's pretty great. It does everything that it says on the tin and then some.Here are some of the pros:1) It's easy to use. You can be up and running in no time at all.2) The support team is great—they reply quickly and are very helpful when answering questions or dealing issues you might have had while using the product.3) It integrates seamlessly with other popular services like Mailchimp or Google Analytics so that you don't have to worry about connecting multiple platforms yourself!

Inconvénients :

Now for some cons:1) The pricing structure can be a bit confusing if you're new to this type of software; there are different plans depending on how many people will be using it within your organization (i.e., 5-person plan vs. 50-person plan). Make sure to ask your sales representative which one would be best suited for your business!

Morale Ugan
Student mentor (Afrique du Sud)
Génie mécanique ou industriel, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Effective and easy to use.

5,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : It's a very much great experience and makes it easy to keep record of deliveries and other important information.

Avantages :

With Nimble you don't have to worry about storage and it helps with customer delivery, to track customers details and keep records of the customers you interacted with. It's very easy and simple to use in a very effective way.

Inconvénients :

There's absolutely no bad thing about the software because you can do things that's needed to be done in a very easy way.