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à choisir le meilleur logiciel

Description de HappyFox Chat

HappyFox Chat est un puissant logiciel de chat en direct conçu pour les entreprises destiné à fournir le meilleur support client et à doper les ventes. La pile technologique haute performance de HappyFox Chat est conçue pour offrir des performances ultra-rapides. HappyFox Chat offre une expérience utilisateur inoubliable et s'intègre à vos applications tierces. Plus de 7 500 entreprises situées dans plus de 40 pays utilisent HappyFox Chat. Inscrivez-vous dès aujourd'hui et impressionnez vos clients avec un support client ultra-rapide.

Qui utilise HappyFox Chat ?

Entreprises à la recherche d'un logiciel de chat en direct puissant et facile à utiliser et d'une compatibilité. Plus de 100 intégrations avec des logiciels et des outils qui stimuleront la productivité et l'activité sont disponibles.

HappyFox Chat Logiciel - 1
HappyFox Chat Logiciel - 2
HappyFox Chat Logiciel - 3
HappyFox Chat Logiciel - 4
HappyFox Chat Logiciel - 5

HappyFox Chat ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

HappyFox Chat

HappyFox Chat

4,6 (18)
29,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
20
48
4,8 (18)
4,5 (18)
4,3 (18)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
55,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
183
245
4,3 (3 913)
4,2 (3 913)
4,3 (3 913)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à HappyFox Chat

Zendesk Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Messagerie client en temps réel
Intercom
Fonctionnalités les mieux notées
Chat et messagerie
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
Salesforce Service Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des listes d'attente
Rapports et analyses
LiveHelpNow
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Messagerie client en temps réel
Relevé et historique des chats
Zoho Desk
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion des billets
Stratégie de marque personnalisable
Userlike
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Messagerie instantanée
Rapports et analyses
Tidio
Fonctionnalités les mieux notées
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
Rapports et analyses
Drift
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Messagerie client en temps réel
Réservation en ligne
INSIDE
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur HappyFox Chat

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
72%
4
22%
1
6%
Michel
Michel
SEO/SEM & Digital Marketing Strategist (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great tool, with a small lack of features

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

HappyFox Chat is slightly over-priced for its availability. Once we spoke to a very kind sales-man from them, we were pleased with the integration of dozens of APIs with other platforms. The interface is certainly appealing.

Inconvénients :

HappyFox chat lacks certain features such as keeping both support members when transfering a chat until one takes over. We also found a slight issue with scheduling more than 1 language on the interface.

Nicola
CEO & Founder (R.-U.)
Psychologie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Brilliant to have unlimited agents

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : HappyFox has been easy to integrate into our services, the agents prefer its versatility to the old platform we are using and the ability to have unlimited agents is a lifesaver for us!

Avantages :

Having unlimited agents is such a relief. We switched from another chat function platform because they charged for each additional agent. We have saved a lot of money in the long run and we're so glad to have made the move! The system is a much sleeker version than we had before, with some cleaver features that have really helped improve our service.

Inconvénients :

The analytics aren's as comprehensive as the platform we are using before, but they do show the basic info of how many chats we have on certain days.

Karri
Karri
Marketing Manager (Finlande)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Fatal issue on Android and they couldn't fix it in 30 days.-

1,0 il y a 6 ans

Avantages :

Well, it's fairly easy to use and fairly affordable compared to competition.

Inconvénients :

They had a problem with smaller Android devices where user couldn't basically send a message using the chat as the text typed wasn't showing. Told about the problem to the company, and they were not able to solve it in 26days (as of now). So you've got a fatal error with like 30% of the devices and you're not all red flag trying to solve the problem? Not good.

John
Marketing (Australie)
Télécommunications, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Helped Konnekt sell more seniors video phones in the first 2 weeks

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : HappyFoxChat helps Konnekt with customers who don't like to telephone us to enquire about seniors video phone, and who need instant answers (which email doesn't provide).
It also helps our customers in other time zones where they don't want to be on the phone so early/late (because they might be typing from their bedroom or a shared living area).
It also helps with customers whose first language is not English.
It is gaining Konnekt more seniors video phone sales and leads, and allowing us to help more customers who have an elderly parent who struggles with loneliness, social isolation, memory loss or who simply can no longer use a tablet or phone.

Avantages :

Great support. Automatic translation. Works with CRM, WordPress, Google Analytics, MailChimp, etc etc. Android app available. When I'm busy, I can either show no chat available, or have an offline email-only "mode".

Inconvénients :

I would've liked the live chat preview to be included in the cheaper product option, but this is really a minor issue or a "wish". We love the product and use it daily.

Clay
Network Administrator (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

HappyFox Chat Review

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : HappyFox Chat is great and if you're already using HappyFox Help Desk it makes complete sense to use the chat as well.

Avantages :

HappyFox chat is easy to use and has decreased our overall response time drastically. Our users are very satisfied with how quickly we can come to a resolution.

Inconvénients :

The only thing that would be nice is if there was built-in spellcheck. It's really not an issue, more so just a feature request.