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à choisir le meilleur logiciel

Description de Intergy

Intergy est plus qu'un simple dossier médical partagé, il constitue le noyau d'une solution ambulatoire complète qui optimise l'efficacité pour votre cabinet et vos patients. Intergy évolue et s'adapte aux besoins de tous les cabinets de toutes tailles et de tous les types. De la santé des populations aux services des recettes en passant par la connectivité clinique, ce système cloud vous aide à gérer les maladies chroniques, à améliorer les résultats en matière de santé et à accroître la rentabilité. Intergy vous permet de vous concentrer sur ce qui compte le plus : prendre soin des patients.

Qui utilise Intergy ?

Ils sont spécialisés dans les solutions du secteur ambulatoire et sommes partenaires de plus de 10 000 organisations et 75 000 fournisseurs dans plus de 40 spécialités, avec un impact positif sur plus de 100 millions de vies.

Intergy Logiciel - 1
Intergy Logiciel - 2
Intergy Logiciel - 3
Intergy Logiciel - 4
Intergy Logiciel - 5

Intergy ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Intergy

Intergy

4,2 (98)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
60
Intégrations introuvables
4,1 (98)
3,9 (98)
4,0 (98)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
199,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
102
Intégrations introuvables
3,2 (20)
2,9 (20)
3,0 (20)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Intergy

MicroMD
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
eClinicalWorks
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des dossiers patients
Graphiques
Prime Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Graphiques
Pour les médecins de famille
athenaOne
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des dossiers patients
Graphiques
NextGen Office
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des réclamations
Vérification de l'admissibilité à l'assurance
HealthPRO
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des abonnements
Gestion des employés
Helix
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Nexus EHR
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Conforme HIPAA
Graphiques
RXNT
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Prescription électronique
Signature électronique

Avis sur Intergy

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,0
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
3,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
55%
4
26%
3
9%
2
4%
1
6%
Renita
Medical Practice Administrator (É.-U.)
Cabinets médicaux, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Greenway Intergy for Medical Practices

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Overall experience is excellent. Greenway Intergy interfaces with our Phreesia tablet . When we have encounter issues the Support Team ;have been prompt, professional and will ensure the issue is resolved before hanging up the phone. Intergy personnel are great to work with. The system is "user friendly' for new employees. The upgrades ensure the system is current with new
innovative technology.

Avantages :

User friendly, with excellent support from Greenway Staff. Intergy meets all of our Medical Practice needs with Patient Medical Records, Finances, Billing, , Reports for Management. The system templates can be modified to meet the AAP guidelines, and Insurance Hedis measures. We are very pleased with the Greenway Intergy Software System.

Inconvénients :

We have experienced difficulty with meagering charts. If we have an patient put into the system twice, it is tricky merging the two charts into one.

Jennifer
Office Manager (É.-U.)
Cabinets médicaux, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great choice!

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

We love Greenway! We have been using it for just over one year. We put lots of work into the templates and this makes the doctors work so much easier. Everyone knows if the Doctor is happy then everyone is happy! The staff has to put in a bit more work in this system but we are able to get things ordered and done quickly. We love the completed notes. They are very detailed now that the templates are completed. We would suggest Greenway to anyone looking for a streamlined system.

Inconvénients :

We don't love this system for vaccines. Its almost impossible to see what a patient is due for.

Andrew
Business Administrations Manager (É.-U.)
Cabinets médicaux, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Alternatives envisagées précédemment :

Intergy EHR - Don't Waste Your Money

1,0 il y a 5 ans

Commentaires : They are effectively the source of our business issues.

Avantages :

I do not like any aspect of the EHR. Its capabilities were grossly oversold. Lack of training and resources is a major issue.

Inconvénients :

Lack of support. Lack of training prior to Go-Live. We were told to watch videos for training. We watched the videos and still do not know how to properly bill. Complete and utter waste of money. No help from our incompetent project manager.

Réponse de l'équipe de Greenway Health

il y a 5 ans

Hi Andrew, We are sorry to hear that you have had a bad experience with Greenway. Intergy is typically commended for its ease-of-use, customer support, and ability to meet the entirety of a practice's needs. Our team takes great care to deliver quality training, support, and consultation. Additionally, our Customer Support teams are here to assist with the daily issues affecting your practice and provide guidance to handle any challenges that may surface. We're committed to working with your practice to ensure your success, please feel free to contact us at communications@greenwayhealth.com.

Jenny
Intergy Clinical Coordintaor
Cabinets médicaux, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Best Integration

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : This support team is fantastic. Most support teams do not give "Use of Product" information; the support is simply for issues or problems, but Greenway actually gives out information on how to use the system and best of all, it is in chat format so no loss of time trying to reach someone by phone.

Avantages :

Of all 5 of the systems I have used, this is by far the best integrated system of all of them. This is the first truly integrated PM and EHR I have ever experienced although most systems tell you they are integrated. All set up is in PM. Critical information is automatically shared in both PM and EHR (example: tasks). Not only is the Billing/Scheduling system an integral part of EHR (and vice versa), but the analytics system matches perfectly or can be updated to match in unusual circumstances. And now, we have a new Portal which is also integrated!! Communicating with the patient is simply a part of staff and provider daily tasks. It is really well thought out!

Inconvénients :

The forms design is a little too simplistic. We need more control over the wording and order of the documentation from the note form but, having said that, it is possible to accomplish that with a little more effort. Being able to design our own forms allows us to innovate and create new workflows and problem solutions.

Mark
Director of Finance (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Breaking Up Is Hard To Do

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : We moved on from Intergy to a new billing system that fully integrated with our EHR software. Ending our relationship with Greenway turned out to be far more difficult than it should have been. If you are a current or prospective buyer you need to go into the relationship fully aware of this. Once the ink on the contract dries you will be just a monthly invoice to them. And that is OK as long as everything works as it should. But when the time comes to end the relationship they won't let go easily. Make sure you have all your "i's dotted and your t's crossed".

Avantages :

The software is fairly intuitive. It has a lot of features.

Inconvénients :

The canned reporting is severely limited. To make up for this Greenway sells an accompanying software called Practice Analytics. It has alot more canned reports plus the ability to develop your own reports. However it costs additional on top of Intergy, and the database only updates once a day overnight.