Qui utilise Symfact ?

Convient aux utilisateurs issus de tous les secteurs ou d'entreprises de toutes tailles qui prennent part à la gestion de la conformité et des risques ainsi qu'à la gouvernance organisationnelle et au contrôle des entités.

Description de Symfact

Premier fournisseur mondial de solutions de gestion des contrats et de la conformité, Symfact permet aux clients des entreprises à l'échelle mondiale d'optimiser leur chiffre d'affaires, de réduire les coûts et de gérer activement les conditions et risques contractuels, le tout à partir d'une plateforme technologique unique. Grâce aux solutions Symfact, les clients peuvent gérer efficacement la documentation, les délais, les budgets, les engagements, les flux de travail, les accès sécurisés ainsi que les outils d'analyse associés à la gestion des contrats et à la conformité.

Informations sur Symfact

Symfact

http://www.symfact.com

Fondé en 2001

Vidéo de Symfact
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Présentation des tarifs de Symfact

Symfact n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.


Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement et prise en charge de Symfact

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Installation (Mac)
  • Cloud, SaaS, web
  • Installation (Windows)
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Symfact - Fonctionnalités

  • Contrats formalistes
  • Contrats gouvernementaux
  • Côté achat (fournisseurs)
  • Côté vente (clients)
  • Gestion de cycle de vie des contrats
  • Gestion de versions
  • Gestion des flux de travail
  • Modèles prédéfinis
  • Recherche en texte intégral
  • Signature électronique
  • Suivi de la conformité
  • Suivi de la progression

Logiciels de gestion de contrats : afficher la liste complète

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Avis sur Symfact

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Note globale

4,4/5

Score moyen

Facilité d'utilisation 4,2
Service client 4,5
Fonctionnalités 4,1
Rapport qualité-prix 4,3

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Utilisateur vérifié
Open for a new opportunity
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/07/2018

"Very positive as we could customize it exactly to our needs"

Avantages: - I like the flexibility the tool provides as it can be customized to your needs;
- Symfact is determined to understand their customer needs and the business they are in and are not just selling a product.
- Fast access to key decision makers in the company, very responsive team

Inconvénients: - Pricing (not the total cost) was at the beginning a challenge due to the pricing metrics they first came up with but after a few meetings and Symfact understanding our challenges we found a good solution.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/07/2018
Vaclav P.
Standards Controller
Matériaux de construction, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 31/08/2020

"Legal Entity Management (LEM)"

Commentaires: Overall experience with Symfact was simply fantastic. We knew and defined clearly what we want and why.
We defined our "Minimum global standards" (we kept and focus on a simple master data).
We received a great support from Symfact by the dedicated consultant [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. He was a true partner and not a typical consultant. He acted promptly, challenged our solutions and requests, but did not force us into his solutions or ideas.
He was always looking for a sustainable solution and he passed all experiences to the project team. Our implementation was under strong project management and our mottos were:
"Keep it simple" / "Less is more" / "Quality and completeness first".
THANK YOU [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]!

Avantages: - Easy to use
- Reporting capabilities
- Cloud solution, which works globally regardless internet strength
- Mobile solution

Inconvénients: There are not really cons.
We asked simple solution and we got what we have asked for.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 31/08/2020
Jeff W.
Senior Counsel
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/07/2018

"Symfact is a solid system with great features, but there is a learning curve to go through."

Commentaires: Elimination of many paper files and records. Closed loop view into contract creation and completion. Ability to store information, including email, related to contracts on contract records.

Avantages: The ability to create and store contracts along with electronic documents relating to each contract. Symfact is also able to act as an electronic file system, which eliminated the majority of my paper files.

Inconvénients: Customizing the software lead to a protracted testing period that included using our team as a primary testing team during development.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/07/2018
Elizabeth F.
Contract & Legal Affairs Manager
Transport routier/ferroviaire, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/07/2018

"User friendly software, but far the best demo we experiences when looking for a system."

Commentaires: Ability to customize our process and fields. The implementation (workbook) was more detailed than I imagined, but that was a benefit because it allowed to think through processes not initially on our radar. Our project lead provided exceptional service before and after the implementation.

Avantages: User capabilities is self explanatory. The system and functionality is very clear and simple to administer. Quick response to portal inquiries.

Inconvénients: It's not a "least" issue about the software, maybe a suggestion for something new in the feature. I'd like to see more default reports and dashboards available vs. the option to self create.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/07/2018
Chris B.
Global Records Manager
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/06/2018

"Very capable contract management software with custom options"

Commentaires: We received a quality, customizable contract management software that is able to integrate with our internal systems and send critical information to project managers that in the past may have been completely unaware of non-standard terms of engagement - allowing us to better abide by our long-standing contracts.

Avantages: Good combination of fields and tabs for data input, searchability, and various reporting options. We use the reporting in various ways which has been quite valuable to enable us to notify others working on future projects of any unique arrangements we may have agreed to in a master contract.

Inconvénients: It's been challenging to make updates and improvements as our business grows and we make more use of the product. A large part of this has been a lack of consistency and QA in programming. Another factor could be that the initial people who worked with us passed along the work to others, who do not have the same background/understanding of our needs and uses.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/06/2018