17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Scanmarket

Premier fournisseur mondial de solutions de gestion des contrats et de la conformité, Symfact permet aux clients des entreprises à l'échelle mondiale d'optimiser leur chiffre d'affaires, de réduire les coûts et de gérer activement les conditions et risques contractuels, le tout à partir d'une plateforme technologique unique. Grâce aux solutions Symfact, les clients peuvent gérer efficacement la documentation, les délais, les budgets, les engagements, les flux de travail, les accès sécurisés ainsi que les outils d'analyse associés à la gestion des contrats et à la conformité.

Qui utilise Scanmarket ?

Convient aux utilisateurs issus de tous les secteurs ou d'entreprises de toutes tailles qui prennent part à la gestion de la conformité et des risques ainsi qu'à la gouvernance organisationnelle et au contrôle des entités.

Scanmarket Logiciel - 1

Scanmarket ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Scanmarket

Scanmarket

4,4 (20)
30 000,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
105
2
4,1 (20)
4,1 (20)
4,4 (20)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
9,80 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
428
162
4,1 (2 673)
4,1 (2 673)
4,3 (2 673)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Scanmarket

Wrike
Fonctionnalités les mieux notées
Affichage de page unique
Création de tableaux de bord
Workflow configurable
LogicManager
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Tableau de bord
Évaluation des risques
A1 Tracker
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Règlement des réclamations
Suivi des réclamations
Centralpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Jotform
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Création et conception de formulaires
Formulaires personnalisables
Legal Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Recherche en texte intégral
Saisie de documents
Stockage de documents
SoftExpert Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des flux de travail
Gestion des tâches
Workflow configurable
LogicGate Risk Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la conformité
Notation des risques
Évaluation des risques
Intellect QMS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Saisie de documents
Stockage de documents

Avis sur Scanmarket

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
45%
4
50%
3
5%
Kadir Özgür
Kadir Özgür
Retail Manager (Turquie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Symfact is effective tool for Contract management

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : It was ok.

Avantages :

I like the user interface. You dont need to follow up all changes in the contract , its already updated and you can check easily.

Inconvénients :

Actually, interface has to be more user friendly

Vaclav
Standards controller (Suisse)
Matériaux de construction, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Symfact: Legal Entity Management Tool

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : My overall experience with Symfact was simply great. There were two key factors of this successful implementation in our organization: 1] We defined very clearly what we want and why. We set "a minimum global standards" = focused on our most important master data. 2] Support from Symfact.
We received outstanding support from Symfact having fully dedicated Project Manager. He was a true partner and not just an assigned consultant. He acted promptly, challenged our proposals and requests, but did not force us into his solutions or ideas.
He was always looking for an optimal solution and passed all relevant best practice experiences to our project team.
Our implementation was thus under competent project management and our mottos were: "Keep it simple" / "Less is more" / "Quality and completeness first". I wish to say THANK YOU and advice others to consider above if they decide to implement this tool. Vaclav Pavlu

Avantages :

Easy to use, very powerful reporting capabilities, cloud solution which performs robustly across our global operations regardless internet connectivity challenges - mobile solution. We can easy store documents and keep our virtual storage safe.

Inconvénients :

There are not really major cons. We requested a simple effective solution and we got exactly what we asked for. Of course, with more users comes an appetite to further improve reporting and presentation capabilities.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis
Source : GetApp

Poor customer service

3,0 il y a 4 ans

Commentaires : I had the worst experience with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. She listens to all your input like she cares and nothing gets done. We’ve had this software for a year and I can’t even use it since I’m still waiting for the [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] to get back to us about the changes we requested to tailor the software. It’s taking over six months for the programmers to give us the capability of putting in decimal points to go out 6 numbers.

Avantages :

Our company needed a software to help maintain the huge database of entities and this software will generate an org chart for you in a snap.

Inconvénients :

Needs a major update and overhaul. For example, when you add a contact, it shows their name and phone number and you have to click their name to retrieve such person’s email address. We’re in the 21st century. I email more than call people. Small detail as such as the above makes it obvious that they aren’t doing much to keep the software current with the times.

Elizabeth
Contract & Legal Affairs Manager (É.-U.)
Transport routier/ferroviaire, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

User friendly software, but far the best demo we experiences when looking for a system.

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Ability to customize our process and fields. The implementation (workbook) was more detailed than I imagined, but that was a benefit because it allowed to think through processes not initially on our radar. Our project lead provided exceptional service before and after the implementation.

Avantages :

User capabilities is self explanatory. The system and functionality is very clear and simple to administer. Quick response to portal inquiries.

Inconvénients :

It's not a "least" issue about the software, maybe a suggestion for something new in the feature. I'd like to see more default reports and dashboards available vs. the option to self create.

Chris
Global Records Manager (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Very capable contract management software with custom options

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : We received a quality, customizable contract management software that is able to integrate with our internal systems and send critical information to project managers that in the past may have been completely unaware of non-standard terms of engagement - allowing us to better abide by our long-standing contracts.

Avantages :

Good combination of fields and tabs for data input, searchability, and various reporting options. We use the reporting in various ways which has been quite valuable to enable us to notify others working on future projects of any unique arrangements we may have agreed to in a master contract.

Inconvénients :

It's been challenging to make updates and improvements as our business grows and we make more use of the product. A large part of this has been a lack of consistency and QA in programming. Another factor could be that the initial people who worked with us passed along the work to others, who do not have the same background/understanding of our needs and uses.