15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Humanforce

Solution de gestion de la main-d'œuvre, gestion du temps et mise en place d'une base de données.

Qui utilise Humanforce ?

Pour l'hébergement, l'aviation, la garde d'enfants, le bâtiment, l'hôtellerie, la manufacture, l'exploitation minière, la sécurité, le transport et d'autres secteurs connexes.

Humanforce Logiciel - 1
Humanforce Logiciel - 2
Humanforce Logiciel - 3
Humanforce Logiciel - 4
Humanforce Logiciel - 5

Humanforce ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Humanforce

Humanforce

4,5 (17)
0,01 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
87
2
4,3 (17)
4,2 (17)
3,8 (17)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
6,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
100
43
4,5 (715)
4,5 (715)
4,6 (715)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Humanforce

Deputy
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des feuilles de temps
Planification du personnel
UKG Ready
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Suivi du temps en ligne
Versement direct
Factorial
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Conformité fiscale
Gestion de la paie
Connecteam
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
niikiis
Fonctionnalités les mieux notées
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
Suivi du temps en ligne
Sesame HR
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des feuilles de temps
Suivi du temps en ligne
Bizneo HR
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des ressources humaines
Suivi du temps en ligne
Workzoom
Fonctionnalités les mieux notées
Acquisition de talents
Gestion des feuilles de temps
Versement direct
Synerion
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Gestion des feuilles de temps
Suivi du temps en ligne

Avis sur Humanforce

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
3,8
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
53%
4
41%
3
6%
Linda
Group Manager - People and Culture (Australie)
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

User friendly system all in one

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : As I mentioned before this is the second time I have implemented Time Target in an organisation and I am very passionate about the product and feel that it is user friendly and provides exactly what we need including being able to communicate with our staff as our staff work different hours over so many departments.

Avantages :

The easy access and hands on component. Now we have updated to using the Humanforce App this has been a great addition and in particular for our staff. We have a very culture diverse workforce and it has been very easy to train and implement this system to them. I have actually implemented Time Target years ago in an aged care environment and I have seen the product improve immensely.

Inconvénients :

Sometimes the support system through the Help support has been slow. But since I have had Will Barclay providing support to me it has been exceptional. Will has not only prompt with his service support but also very clear on his advice and instructions.

Réponse de l'équipe de Humanforce

il y a 3 ans

Hi Linda, Thanks so much for your review! We're sorry to hear you've had trouble in the past with help and support this information helps us to improve our processes and we'll take this feedback on board! Kind regards, Humanforce

Michael
Payroll Manager (Australie)
Vente au détail, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Comprehensive and Practical

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Great end to end product . User friendly with emphasis on Time and Attendance. Rostering and approving timesheets was such a manual process in the past. With an effective Award interpreter, major issues have all but now dissipated. The use of biometric scanners at all our sites means data is accurate and foolproof.

Avantages :

Ease of use and integration with payroll software is essential

Inconvénients :

Nothing to dislike about Humanforce. Automation is a must and Humanforce delivers

Réponse de l'équipe de Humanforce

il y a 3 ans

Hi Michael, Thanks for your review! We're so excited to hear you're enjoying Humanforce! Kind regards, Humanforce

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Transport routier/ferroviaire, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : GetApp

Bad customer service.

4,0 il y a 2 mois

Commentaires : Customer service is abysmal, cannot get through to anyone in a timely manner. Do not reply to tickets in a timely manner. Difficult to deal with. Software is decent, it's just the customer service experience that really lets this software down.

Avantages :

Software does a good job, does everything that you need it to do.

Inconvénients :

Customer service is absolutely abysmal. Hard to get hold of a human for support, tickets can be left open for months on end. Lack of followup at times.

Jeffrey
GM (Australie)
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Unfortunately lack of support makes me leave this review

3,0 il y a 11 mois

Commentaires : Frustrates me every day

Avantages :

It looks and sounds good when sold to you

Inconvénients :

When having issues the support is non-existent. We were passed to development team and never heard from them in 3 months

Tamara
Managing Director (Australie)
Recrutement, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Chaotic software with bad customer service

4,0 l’année dernière

Commentaires : It started off promising but over the last 3+ years has just declined considerably.

Avantages :

There's not many products on the market that can be tailored to our business model and be priced accordingly. Humanforce ticked most boxes that we required and was the best fit for us at the time of implementation.

Inconvénients :

It's complex software so takes a lot of training and time to learn. It's also consistently updated (which is good) however there are features continually being added or changed and therefore you are never fully using the software to it's maximum capacity. Their support team can sometimes be great but most of the time terrible. Sometimes it takes months to get a response or they give you a reply that doesn't answer the question so they can just close the ticket without actually trying to help.