Versai

par Explorer Systems

Qui utilise Versai ?

Organismes à but non lucratif et entreprises qui ont besoin d'une plateforme pour suivre les nombreux aspects nécessaires à leur développement.

Description de Versai

Versai est une solution entièrement intégrée qui met l'accent sur les activités centrées sur les clients pour faciliter ces activités, tant pour le personnel que pour les clients.
Versai héberge facilement une variété de domaines d'activité avec des fonctionnalités cohérentes et intuitives, pour présenter aux utilisateurs les fonctionnalités dont ils ont le plus besoin et continuer à répondre à leurs besoins au fur et à mesure que leur institution se développe.

Informations sur Versai

Explorer Systems

http://www.versai.com

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À partir de

199,00 $US/mois
399,00 $US
125,00 $US/mois
s/o

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Non
Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non

Déploiement et prise en charge de Versai

Ressources d'aide

  • Chat

Déploiement

  • Windows (ordinateur)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Versai - Fonctionnalités

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Base de données de contacts
  • Billetterie
  • Billetterie des événements
  • CRM
  • Caisse pour boutiques de souvenirs
  • Catalogue de produits
  • Catalogue en ligne
  • Champs personnalisables
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des assurances
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des collectes
  • Gestion des commissions
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des employés
  • Gestion des expositions et des fournisseurs
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des remises
  • Gestion des stocks
  • Gestion des subventions
  • Gestion des événements
  • Historique des clients
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Mises à jour en temps réel
  • Outils de collaboration
  • Paiements électroniques
  • Point de vente (PDV)
  • Rapports de ventes
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Salles de visualisation en ligne
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des activités
  • Suivi des présences
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des commandes

Logiciels pour musées : afficher la liste complète

  • API
  • Alertes par e-mail
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des tendances
  • Base de données des animaux
  • Base de données intégrée
  • Billetterie
  • Catalogage/catégorisation
  • Champs personnalisables
  • Codes-barres et RFID
  • Comptes d'utilisateur multiples
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Création de tableaux de bord
  • Dossiers médicaux
  • Emplacements multiples
  • Gestion de la communication
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des affectations
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des dossiers
  • Gestion des délais
  • Gestion des employés
  • Gestion des flux
  • Gestion des installations
  • Gestion des modèles
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tâches
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion des élevages
  • Gestion du stockage de données
  • Gestion financière
  • Importation et exportation de données
  • Marquage
  • Personnalisation
  • Planification automatisée
  • Programmation des tâches
  • Rappels
  • Rapports d'historique
  • Rapports de synthèse
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Rapports planifiés et automatisés
  • Stockage de documents
  • Stockage sécurisé des données
  • Suivi des activités
  • Surveillance des animaux
  • Visualisation de données

Logiciels pour zoos : afficher la liste complète

Versai - Alternatives

Plus d'alternatives à Versai

Avis sur Versai

Lire les 11 avis

Note moyenne

Note globale
4,1
Facilité d'utilisation
3,5
Service client
4,3
Fonctionnalités
3,7
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par note

5
3
4
6
3
2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Leanne P.
Marketing/Development Director
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/08/2017

"Our children's museum has been using this software for approx. 15 years and are very happy with it."

Avantages: It allows us to use the same system for all of our income departments, with detailed, real-time reporting. We also love the simplicity of comparing current to past statistics. When we have questions or problems or need help, the customer service is fast and top notch!

Inconvénients: I wish it included accounts payable component. We are also hoping for a volunteer management component.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/08/2017
Ari M.
Asst. Director of Operations
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/08/2017

"Versai is the most powerful software available in its price range."

Avantages: Versai has perfect and seamless integration across its wide range of functions (e.g. Membership, Admissions POS and Group Registration, Retail POS and Inventory Management , Web, Development, Reporting). I cannot overstate how important this is to us, and how well Versai has pulled it off.
It's easy to train new cashiers on how to use it, and it's intuitive for back-office users as well.
I was skeptical about the web integration at first, but now that we've been using it for a couple years, I find it hard to imagine functioning without it. The cost is more than offset by the savings in staff time because our customers can get what they need (buy/renew memberships, register for birthday parties and special events) online.
The support team is great, and the development team truly listens to feedback from their client base to continuously improve the software and implement the most requested new features.

Inconvénients: The financial reports are all based on cash accounting as opposed to accrual accounting. I'm not an accountant, but I'm told by our finance team that this is a real drawback for larger organizations like us.
The web tools are not very strong. There is limited control over appearance and functionality that doesn't always allow us to do what we'd like to do for brand management and optimal user experience. I suspect this is somewhat intentional on Versai's part in order to maintain clean data and to keep things simple for sites that don't have in-house web developers, but it can be a limitation for advanced users.
Reporting is generally good, but we sometimes run up against limitations. We provide education programs now for three different organizations, all under a single umbrella, so it gets complicated. We've had to really push the reporting tools beyond what they are intended to do in order to make it work.
The software can be slow sometimes. Its unclear whether this is due to hardware problems on our end, or software problems. I suspect that it's a combination of issues.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/08/2017
Vonda K.
Executive Assistant
Musées et institutions, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    3/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/08/2017

"Difficult to use. Some areas - very tedious. Utilizing customer service is quite a process."

Commentaires: Able to track patron attendance.

Avantages: It's customizable. All users have access to the same reports. Centralized patron records. Allows web sales.

Inconvénients: As a small museum, we utilize every aspect/module of this software. It cannot produce mailing labels from database. Needs 'manager over ride' options: performance times (changes after sales), edits/corrections to refund line. Multiple patron record duplicates can be created by web purchases. Generic reporting. Enormous amount of wasted time waiting for some reports to generate. Queries: very confusing - unless familiar with computer programming. Areas "Coming Soon" - have not arrived after two years. Customer service issues must start on their web based forum - no phone calls. No detailed user manual available at this time.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/08/2017
Chace H.
Administrative Coordinator
Divertissement, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/08/2017

"Overall great experience. Excited to learn new things everyday to increase my knowledge of Versai"

Commentaires: Versai has allowed us to have a central location for all of our museum software management needs. This software has also given us the ability to automate many of our ticketing, membership, and other finance processes. With the robust functionality it provides, museums and other institutions are able to get the most out of their usually limited resources and staff.

Avantages: I really like the functionality that Versai gives its users. Pretty much anything or any scenario that you can come up with, Versai is able to handle it in some way.

Inconvénients: I wish that the web and online application was a little more up to date and had a better user experience within mobile applications. Hopefully in the future, their will be more customizable options for the online application for branding purposes with the ability to add different images to different donation pages, gift store that is able to select a drop down of t-shirt sizes, etc.. I am sure that it takes a while to code these changes and functions, but with everything going mobile, this should be one of the top priorities for Versai and its employees.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/08/2017
Karl M.
Assistant Director
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/08/2017

"Versai provides a fully integrated approach to gate, retail sales, and membership point of sale."

Avantages: The total integration approach works well for our organization. Having a members be recognized at multiple sales points in their visit is invaluable.
The auditing ability is great.

Inconvénients: Number of clicks to make a sale slows down the check in process.
Not intuitive
Reports difficult to customize and get data for the common administrative user
Venue based and we are program based

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/08/2017