Emergency Reporting

par Emergency Reporting

Qui utilise Emergency Reporting ?

L'éditeur compte des clients partout aux États-Unis allant des petites casernes de pompiers rurales aux casernes centrales, aux casernes des comtés, voire même au Département de la défense.

Description de Emergency Reporting

L'outil Fire Package de ER est un logiciel performant pour les casernes de pompiers qui permet de suivre, gérer et analyser facilement ce qui se passe dans votre caserne. L'outil de reporting NFIRS (National Fire Incident Reporting System) est votre point d'entrée principal pour les données et informations relatives à votre service. Le module d'occupation organise les informations relatives aux bâtiments de votre communauté, les outils de suivi flexibles facilitent le programme LOSAP (Length of Service Award Program) et le module de formation vous aide à vous assurer que votre équipe est à jour.

Informations sur Emergency Reporting

Emergency Reporting

http://www.emergencyreporting.com/

Fondé en 2003

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Emergency Reporting Logiciel - 2
Emergency Reporting Logiciel - 3
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À partir de

850,00 $US/mois
5,00 $US/mois
166,00 $US/mois
s/o

Version gratuite

Version gratuite Oui
Version gratuite Oui
Version gratuite Non
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de Emergency Reporting

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • Support téléphonique
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires

Emergency Reporting - Fonctionnalités

  • API
  • Alertes de relève
  • Base de données de patients
  • Calcul des heures supplémentaires
  • Calendrier des événements
  • Certification des employés
  • Codage et contrôle de documents
  • Commerce en ligne
  • Conformité NEMSIS
  • Contrôle des protocoles
  • Données de points de service
  • Déclarations de refus
  • Dépistage des drogues au niveau du personnel
  • Entretien de véhicules
  • Gestion de l'approvisionnement
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de la flotte
  • Gestion de la formation
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des feuilles de temps
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des instructeurs
  • Gestion des présences
  • Gestion des réclamations
  • Gestion des équipes
  • Gestion du carburant
  • Horaire des rôles de service d'urgence
  • Importation et exportation de données
  • Indicateur de disponibilité
  • Inscription en libre-service
  • Logiciels d'actions préventives et correctives
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification des rotations
  • Planification des événements
  • Rapports quotidiens
  • Rapports sur les accidents du travail
  • Réparation de véhicules
  • Signature électronique
  • Stockage de documents
  • Suivi des dommages aux véhicules
  • Suivi des expéditions
  • Suivi des plaintes
  • Suivi des présences
  • Suivi des substances réglementées
  • Suivi des éléments facturables
  • Suivi des équipements

Logiciels pour SAMU : afficher la liste complète

  • API
  • Aide contextuelle
  • Alertes et remontée des problèmes
  • Alertes/Notifications
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Calendrier des événements
  • Cartes géographiques
  • Champs personnalisables
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données de capteur
  • Emplacements multiples
  • Entretien des équipements
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de la communication
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la formation
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des documents
  • Gestion des dossiers
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des employés
  • Gestion des inspections
  • Gestion des installations
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des présences
  • Gestion des stocks
  • Gestion des utilisateurs
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Listes de contrôle des réponses aux incidents
  • Messagerie instantanée
  • Monitoring
  • Navigation embarquée
  • Notifications en temps réel
  • Personnalisation
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification de la maintenance
  • Planification des événements
  • Rappels
  • Rapports et statistiques
  • Recherche/Filtre
  • Reconnaissance de code-barres
  • Stockage de documents
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des activités
  • Suivi des présences
  • Suivi des statuts
  • Suivi des équipements
  • Technologie Pictometry Imagery
  • Vue tactique

Logiciels pour pompiers et centres de secours : afficher la liste complète

Emergency Reporting - Alternatives

Plus d'alternatives à Emergency Reporting

Avis sur Emergency Reporting

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Note globale

4,5/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,5
Service client 4,7
Fonctionnalités 4,2
Rapport qualité-prix 4,5

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Grant M.
Lead Instructor
Enseignement supérieur, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/11/2018

"So much easier than the way we use to do it."

Commentaires: We have had zero problems with the actual program. We have not done the training we should have on it at times and have had to figure out a few things on our own, but that is not because the training isn't available. Overall we are extremely happy with the product and service we have been provided. It makes us a much more effective department. Our insurance agents love us because of the speed of the reports and all the information they contain. Being able to send them a link to the report lets them print off the pictures full size in color versus us printing them off with our old black and white printer with 8 on one page. They love it!

Avantages: The ease of use is top priority for our department. We used paper TEXFIRS previously, years ago, and have loved using Emergency Reporting for the past number of years. The entry portion is a little more involved than the paper was, but it is not burdensome once you do a few. The fact that we can store and retrieve so much information and files about a call is pretty amazing. Finding calls no longer involves boxes of paper, only a few strokes on the keyboard.

Inconvénients: The technology is getting there. Mobile usability is getting better, but last I checked, you still cannot upload files from a tablet or phone. That would be a really great addition.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/11/2018
Steven R.
Assistant Chief
11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/05/2018

"Excellent cloud based solution for fire service reporting."

Commentaires: Made an easy to use, cloud-based incident reporting solution a reality. Simple reporting and query building coupled with excellent software partners makes this an excellent fit for any fire department.

Avantages: Emergency Reporting is extremely easy to use, intuitive and highly functional for our fire department. They are continuing to find quality business partners to enhance their software without losing sight of their core offering. The reporting is excellent and easy to use, and incorporates all the data sets we are looking for. We were previously with Fire House software, and we hated every aspect of that system. Emergency Reporting is a 1000% improvement!

Inconvénients: The complexity of the NFIRS code is maddening, but that is not an issue with ER, that's an issue with our wonderful Federal government. A few times our incident reports have a "red" box indication incomplete data, and at times it is tough to figure out why. It could be more intuitive in the area by calling out the issue such as "your on-scene time is before your response time". When a box wont turn green it would nice to see a pop-up.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/05/2018
Christopher H.
Division Chief
Sécurité publique, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    2 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/11/2018

"Good not great"

Commentaires: Overall, ok. I will start looking soon for anything else on the market that could be better.

Avantages: Ease of use for most things, this program lacks so much though! Where is the ability to create reports? where is the ability to track inventory in the inventory slot, why doe most of that have to be done in maintenance?

Inconvénients: No training, seems like an unfinished product. Why do different part look and interact differently? Because some parts are updated and work and others don't?

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/11/2018
Blake R.
Firefighter
Sécurité publique, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/11/2018

"Great Company to Work With, Minor Flaws."

Commentaires: Other than the problem listed in the cons, which I find to be a quite annoying, yet minor flaw, Emergency Reporting works well and is very versatile. It takes many different software applications and puts them into one easy to use website.

Avantages: This software is some of the easiest to work with that my department has had. Everything is well organized and easy to teach to any newcomers. All it takes is one person who knows how to handle the software and then it can just spread from there. It has many functions other than just the reporting software as it will also track maintenance, training, certifications, inspections, and much more.

Inconvénients: My biggest gripe about Emergency Reporting is that there isn't a section for vehicle information in the reporting section of it. This makes it extremely difficult when doing a report for a motor vehicle crash or fire where the information is necessary but you have to either make your own specific sections for it or just add it to the narrative. I would also like to see a mobile app developed for the reporting side as this would be better to use for departments such as mine that has iPads.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/11/2018
Todd R.
Training Coordinator/Asst Chief
Sécurité publique, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/11/2018

"Fire Dept"

Avantages: 1. Support - I like that when I need help, ER staff gets back to me usually within 24 hours. They are available via chat, email, and phone. Support for the fire reporting system we used before would take 48-72 hours to get back with us and usually couldn't give the needed assistance.
2. Learning the system - there are many ways to learn the ER system. Using the support system, there are links to webinars and other training materials. ER staff is willing to take time to make sure that users learn how to maneuver in the system. Awesome!
3. Upgrades - the system is constantly being upgraded based on recommendations by the users to make it better. Entry and tracking of apparatus, staff, and equipment is made easier using the ER system.
4. Easy to use on a tablet allowing for reports to be entered while on emergency scenes and can access the system wherever we go.

Inconvénients: pro/con - so many reports that finding the right one may take some time. need to learn how to make my own report(s) and have them specialized.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/11/2018