Description de Small Improvements

Small Improvements est une boîte à outils flexible de gestion des performances qui aide les employés à se développer et à réussir. Il s'agit d'un produit hautement configurable. En effet, vous pouvez modifier et combiner les blocs de construction pour répondre aux besoins de votre organisation et en ajuster l'apparence. Plus de 700 petites et moyennes entreprises telles que Zapier, Duolingo, Soundcloud, GetYourGuide et Strava utilisent cet outil pour soutenir leurs cultures de recueil des opinions.

Qui utilise Small Improvements ?

Petites améliorations fonctionne très bien pour tous les verticales. Beaucoup de clients sont dans le domaine de la technologie, mais aussi dans des secteurs traditionnels comme le droit, le commerce et l'ingénierie.

Informations sur Small Improvements

Small Improvements

Fondé en 2011

Informations sur Small Improvements

Small Improvements

Fondé en 2011

Small Improvements en vidéos et en images

Vidéo de Small Improvements
Small Improvements Logiciel - 1 - aperçu
Small Improvements Logiciel - 2 - aperçu
Small Improvements Logiciel - 3 - aperçu
Small Improvements Logiciel - 4 - aperçu
Small Improvements Logiciel - 5 - aperçu

Comparez le prix du logiciel Small Improvements avec ses alternatives

À partir de

5,00 $US/mois
7,00 $US/mois
4,50 $US/mois
s/o

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non

Déploiement et prise en charge de Small Improvements

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

Fonctionnalités - Small Improvements

  • API
  • Analyse en temps réel
  • Auto-évaluation
  • Base de données des employés
  • Benchmarking
  • Bibliothèque de questions
  • Commentaires anonymes
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Données en temps réel
  • Enquêtes et feedback
  • Feedback en continu
  • Feedback à 360 degrés
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de la formation
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des compétences
  • Gestion des employés
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des modèles
  • Gestion des performances
  • Gestion des évaluations
  • Gestion des évaluations de la performance
  • Historique des évaluations
  • Importation et exportation de données
  • Intégration des collaborateurs
  • Intégrations de tiers
  • Modèles personnalisables
  • Notes/avis
  • Plans de développement individuel
  • Portail des employés
  • Portail employés
  • Portail libre-service
  • Profils des employés
  • Questions personnalisables
  • Rappels
  • Rappels par e-mail
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Sondages d'opinion
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi de la progression
  • Suivi des activités
  • Sélection des évaluateurs
  • Tableau de bord
  • Tableau de bord d'activités
  • Évaluation des compétences
  • Évaluation des performances

Logiciels de retour d'information à 360 degrés : afficher la liste complète

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Analyse en temps réel
  • Auto-évaluation
  • Base de données des employés
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Demande de congés
  • Données en temps réel
  • Enquêtes et feedback
  • Feedback à 360 degrés
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de la formation
  • Gestion des compétences
  • Gestion des documents
  • Gestion des employés
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des performances
  • Gestion des ressources humaines
  • Gestion des rémunérations
  • Gestion des évaluations de la performance
  • Gestion du recrutement
  • Historique des évaluations
  • Intégration des collaborateurs
  • Intégrations de tiers
  • Mesure des performances
  • Mesures de la performance pondérée
  • Modèles personnalisables
  • Notes/avis
  • Organigrammes
  • Personnalisation
  • Plans de développement individuel
  • Portail des employés
  • Portail employés
  • Portail libre-service
  • Profils des employés
  • Rappels
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Suivi continu de la performance
  • Suivi de la progression
  • Suivi des candidatures
  • Suivi des congés
  • Suivi des cycles d'évaluation
  • Suivi des présences
  • Tableau de bord d'activités
  • Évaluation des compétences
  • Évaluation des performances
  • Évaluation par les pairs

Systèmes de gestion de la performance : afficher la liste complète

Alternatives à Small Improvements

Plus d'alternatives à Small Improvements

Avis sur Small Improvements

Lire les 33 avis

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,2
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
3,9

Avis classés par note

5
14
4
12
3
7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Bailey K.
Bailey K.
Chief Operating Officer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Easy to use for small offices with limited HR capacity

5 il y a 3 ans

Commentaires : This seems like a really nice and innovative company. They provided us with a nonprofit license and it is so greatly appreciated!

Avantages :

I got our annual review process out to everyone within minutes. It's all online and there's no paperwork to deal with until you print the very final version and put them in the folders. The other neat thing is the "Praise" feature. Although I would like greater participation, I have it synched with Slack so that staff can put in almost no effort to praise their colleagues in such a way that it's recorded to their personnel files. That's awesome.

Inconvénients :

Some staff members haven't really adopted this for real use to check in on goals. I don't see it as a major issue with the software, but it might reflect on its usability.

Utilisateur vérifié
Realtor (Kenya)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

An amazing Performance Review Software

5 il y a 8 mois

Commentaires : It is easy for our team to work with it. Setting goals and tracking them has never been this easy. With it, our performance reviews are faster and enjoyable. The kudos feature is nice for appreciating the team for their great work.

Avantages :

It is a great software to use in setting goals and tracking them. It is easy to use and customize. Performance cycles can be created for all employees in the organization or just a section of them. It is easy to switch between different cycles to track the performances of different teams or individuals. The ability to generate charts to display the performance reviews makes comparison easy. The 1:1 meeting feature enables one to schedule a meeting and set the objectives for that conversation. It also provides feedback on all previously held meetings and the outcome of those meetings which makes it easy to keep track of progress over time. It allows one to send reminders to the team to prompt them to take a specified action. The employee's self-evaluation is listed side by side against that of the manager which makes it easy for the employee to compare the assessments and opens up room for a conversation regarding what can be improved on.

Inconvénients :

Whereas the software is affordable for a small business, it becomes increasingly costly as the firm grows. It does not have a free version, offers a free trial though.

Justin W.
CSM (Australie)
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Like the idea - hard to implement

3 il y a 2 ans

Commentaires : It's one that has helped us in a direction but are ultimately moving away from it.

Avantages :

The idea of tracking 1:1 conversations and results from 360 degree reviews is good and the sharability is very serviceable.

Inconvénients :

Found it a bit cumbersome to navigate and to identify areas where feedback is required. Also the voluntary 'kudos' thing fell a bit flat.

Marc F.
Marc F.
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp

Good Little App

4 il y a 6 ans

Commentaires : I use Small Improvements to manage the objectives of my software development team. I use the Objectives and Key Results (OKR) method, which works pretty well with Small Improvements. I just list the key results in the description of the objective. The comments can then reference one of the key results. Originally we set the objectives semesterly, and they got lost amid the day-to-day work we do. We then changed to quarterly objectives, and that works much better. I work together with my employees to set the objectives, and they know pretty well what they need to accomplish throughout the quarter. It is important that the tool sends out emails to remind people of their objectives. I can really see how employees are working on the objectives throughout the quarter.

Avantages :

- Manager and employee can continuously add comments to an objective to document milestones achieved, praises given, or changes in the objectives. At the end of the quarter I just read through them to come of with a rating for the objective - Daily digest to employees shows them when comments are added to objectives, and reminds them to log in to the system and keep a running update on their objectives - Performance reviews are done in writing by both employee and manager. Only after both parties see each others review we meet in person to discuss. This gives both parties the chance to think about the review of the other party, which leads to a fruitful discussion.

Inconvénients :

- User interface is sometimes a bit confusing. There are multiple views of the objectives, and you can do different things in each. Since the tool doesn't get used every day I often find myself trying to remember where I can e.g. set the rating on an objective. - The tool offers a number of configurations, but it doesn't really guide you on a best practice of how to set and track objectives. I would love the tool to have a wizard to set up e.g. OKR that explains how to map that to the tool.

Daniel K.
Customer Support Manager (Hongrie)
Logiciels, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great all in all package for manager

5 il y a 5 mois

Commentaires : I would highly recommend small-improvements as a all in all tool to do people management (1:1 notes, goals, feedbacks, praisals in the company, etc.).

Avantages :

That it is versatile. I keep my 1:1 notes with direct reports in small improvements (easy to use for both parties), we provide 360 feedback (mid-year & end year) & also set up goals for the year (professional & business goals). All these features are simple to use & look clean & friendly.

Inconvénients :

There is actually nothing that I "least" like about the software. It's a great tool for everyone in the company (not just managers).