15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Maxpanda CMMS

VERSION D'ESSAI GMAO GRATUITE DE 15 JOURS – Disponible à partir de 39 $/mois, avec UTILISATEURS ILLIMITÉS. Imaginez n'avoir aucun coût d'installation, aucun contrat et un nombre illimité d'utilisateurs tout en ménageant le portefeuille de l'entreprise. Maxpanda CMMS ne nécessite aucune formation du personnel et fonctionne sur n'importe quel PC, MAC, smartphone ou tablette. L'éditeur s'est associé à AWS pour vous permettre de tout gérer directement sur votre ordinateur, smartphone ou tablette. COMMENCEZ DÈS AUJOURD'HUI : inscrivez-vous pour visionner un webinaire GRATUIT qui compare Maxpanda à d'autres GMAO plus chers et plus complexes.

Qui utilise Maxpanda CMMS ?

Les gestionnaires de maintenance des bâtiments, hôpitaux, appartements, bureaux, écoles, usines, exploitations agricoles et hôtels. Lenovo, Macy's, Church Orgs, Mercedes, Hilton, Ramada, Subway, Burger King, Popey's.

Maxpanda CMMS Logiciel - 1
Maxpanda CMMS Logiciel - 2
Maxpanda CMMS Logiciel - 3
Maxpanda CMMS Logiciel - 4
Maxpanda CMMS Logiciel - 5

Maxpanda CMMS ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Maxpanda CMMS

Maxpanda CMMS

4,4 (198)
118,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
85
Intégrations introuvables
4,3 (198)
4,4 (198)
4,4 (198)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
16,50 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
94
52
4,1 (201)
4,0 (201)
3,9 (201)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Maxpanda CMMS

Claris FileMaker
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion du stockage de données
Sauvegarde et récupération
FTMaintenance Select
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
AIM
Fonctionnalités les mieux notées
Fonctions pour vente au détail
Gestion des stocks
Point de vente (PDV)
Maintenance Care
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
FMX
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
Hippo CMMS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
Planification de la maintenance
MAPCON
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Maintenance préventive
Planification de la maintenance
TheWorxHub
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
Planification de la maintenance
Eagle CMMS
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur Maxpanda CMMS

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
56%
4
35%
3
6%
2
1%
1
2%
Phillip
Phillip
General Manager (Afrique du Sud)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The Right CMMS for our Growing School

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Maxpanda has provided the perfect vehicle to formalize our growing school's extensive maintenance processes. However, with the products continiuos development, we're finding more and more ways to get other (not typically cmms-related) business problems under control. Hats off to the development team. You deliver what you promise, and that's a rarity in today's age!

Avantages :

An incredibly powerful product wrapped in an easy-to-use GUI and tons of awesome (ongoing) updates!

Inconvénients :

The only downside is that we're in Southern Africa and the Maxpanda guys aren't in our timezone. This means that we have to wait a little (emphasis on 'little') longer to get helped. But when we do get their help, they are really amazing!

Phillip
Phillip
End User Computer Specialist 2 (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

An evergrowing software aimed at pleasing the needs of many client types.

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : Cost savings and streamlining of work order processes.

Avantages :

1. Easy to navigate. 2. Easy to teach to others. 3. Extremely affordable. 4. Quick and personable tech support. 5. Companies willingness to listed to end users needs and add features based on those needs. 6. The web based app is generally reliable and free of major bugs.

Inconvénients :

1. Inadequate beta testing before new features are released that sometimes lead to other bugs in the app. 2. Slow performance on the mobile app, sometimes leading to inability to use it. 3. Removal of features or functions without first notifying end users. 4. Needs more advanced reporting and accounting features. To be fair, Maxpanda is actively working on these areas and should implement them this year. 5. Some parts of its inventory processes are convoluted. However, Maxpanda is actively working with us to improve the process and add critical time saving features that simplify it while also adding accountability. Note: This review should be treated as an ongoing/continual review of the product.

Scot
Scot
Facilities Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Eau/gaz/électricité, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Maxpanda not worth the money

3,0 il y a 4 ans

Commentaires : Not happy, actually very disappointed with Maxpanda. Switched to different CMMS with a lot more features for same cost.

Avantages :

Not a fan of this product. Will not be using it now or in future. Towards the end of trying to use it I believe it was down more than it was not.

Inconvénients :

Crashes when you need it most. Can not delete vendors that are no longer being used. Random FORMER employees gained access and kept putting in work orders with nonsense text. Once using the script from war and peace. Not sure if it was a virus or someone was doing on purpose but didn't want to chance it. Canceled it and still getting work orders via email from people that forget and use it to put in work order. Not happy with this product at all.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Transport routier/ferroviaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Max Panda CMMS

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : We use Max Panda, almost exclusively, for collecting, organizing and assigning work.

Avantages :

I like web platform. No huge data base to house and manage. The value for cost is great. I also like the ease of submitting and assigning a work order. The app is good too. I like to the ability to enter work orders from the field, right as i see the issues. I also appreciate that our field staff can view the work order almost as soon as it is approved. Max Panda is very versatile and can do much more than I have time to implement.

Inconvénients :

Max Panda is very versatile and can do much more than I have time to implement. Although I can see the useful aspects of the modules, the inventory and parts management portions are not as user friendly for me and do not get used as they should. I would like to be able to create invoices for work that we perform to send out to our customers.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Maxpanda Pros

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : I believe that I have worked with this program a lot and its user friendly. You get all the information you are looking for in the reports which helps shape the way the departments run.

Avantages :

I really enjoy how easy the site is to use and teach others. The reports are accurate and keep the company up to date with guest satisfaction.

Inconvénients :

There are sometimes a lot of updates in the middle of a shift causing a break in service. Our business is 24 hours so this does not happen often but still can.