15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Maxpanda CMMS

VERSION D'ESSAI GMAO GRATUITE DE 15 JOURS – Disponible à partir de 39 $/mois, avec UTILISATEURS ILLIMITÉS. Imaginez n'avoir aucun coût d'installation, aucun contrat et un nombre illimité d'utilisateurs tout en ménageant le portefeuille de l'entreprise. Maxpanda CMMS ne nécessite aucune formation du personnel et fonctionne sur n'importe quel PC, MAC, smartphone ou tablette. L'éditeur s'est associé à AWS pour vous permettre de tout gérer directement sur votre ordinateur, smartphone ou tablette. COMMENCEZ DÈS AUJOURD'HUI : inscrivez-vous pour visionner un webinaire GRATUIT qui compare Maxpanda à d'autres GMAO plus chers et plus complexes.

Qui utilise Maxpanda CMMS ?

Les gestionnaires de maintenance des bâtiments, hôpitaux, appartements, bureaux, écoles, usines, exploitations agricoles et hôtels. Lenovo, Macy's, Church Orgs, Mercedes, Hilton, Ramada, Subway, Burger King, Popey's.

Maxpanda CMMS Logiciel - 1
Maxpanda CMMS Logiciel - 2
Maxpanda CMMS Logiciel - 3
Maxpanda CMMS Logiciel - 4
Maxpanda CMMS Logiciel - 5

Maxpanda CMMS ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Maxpanda CMMS

Maxpanda CMMS

4,4 (197)
Indisponible dans votre pays
118,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
128
Intégrations introuvables
4,3 (197)
4,4 (197)
4,4 (197)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
57
Intégrations introuvables
4,1 (50)
4,1 (50)
4,5 (50)

Alternatives à Maxpanda CMMS

FTMaintenance Select
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
AIM
Fonctionnalités les mieux notées
Fonctions pour vente au détail
Gestion des stocks
Point de vente (PDV)
Hippo CMMS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
Planification de la maintenance
TheWorxHub
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
Planification de la maintenance
FMX
Fonctionnalités les mieux notées
Création de bons de travail
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
Maintenance Care
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
Claris FileMaker
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion du stockage de données
Sauvegarde et récupération
MAPCON
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Maintenance préventive
Planification de la maintenance
Fracttal
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive

Avis sur Maxpanda CMMS

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
55%
4
36%
3
6%
2
1%
1
2%
Phillip
Phillip
General Manager (Afrique du Sud)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The Right CMMS for our Growing School

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Maxpanda has provided the perfect vehicle to formalize our growing school's extensive maintenance processes. However, with the products continiuos development, we're finding more and more ways to get other (not typically cmms-related) business problems under control. Hats off to the development team. You deliver what you promise, and that's a rarity in today's age!

Avantages :

An incredibly powerful product wrapped in an easy-to-use GUI and tons of awesome (ongoing) updates!

Inconvénients :

The only downside is that we're in Southern Africa and the Maxpanda guys aren't in our timezone. This means that we have to wait a little (emphasis on 'little') longer to get helped. But when we do get their help, they are really amazing!

Phillip
Phillip
End User Computer Specialist 2 (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

An evergrowing software aimed at pleasing the needs of many client types.

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : Cost savings and streamlining of work order processes.

Avantages :

1. Easy to navigate. 2. Easy to teach to others. 3. Extremely affordable. 4. Quick and personable tech support. 5. Companies willingness to listed to end users needs and add features based on those needs. 6. The web based app is generally reliable and free of major bugs.

Inconvénients :

1. Inadequate beta testing before new features are released that sometimes lead to other bugs in the app. 2. Slow performance on the mobile app, sometimes leading to inability to use it. 3. Removal of features or functions without first notifying end users. 4. Needs more advanced reporting and accounting features. To be fair, Maxpanda is actively working on these areas and should implement them this year. 5. Some parts of its inventory processes are convoluted. However, Maxpanda is actively working with us to improve the process and add critical time saving features that simplify it while also adding accountability. Note: This review should be treated as an ongoing/continual review of the product.

Scot
Scot
Facilities Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Eau/gaz/électricité, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Maxpanda not worth the money

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : Not happy, actually very disappointed with Maxpanda. Switched to different CMMS with a lot more features for same cost.

Avantages :

Not a fan of this product. Will not be using it now or in future. Towards the end of trying to use it I believe it was down more than it was not.

Inconvénients :

Crashes when you need it most. Can not delete vendors that are no longer being used. Random FORMER employees gained access and kept putting in work orders with nonsense text. Once using the script from war and peace. Not sure if it was a virus or someone was doing on purpose but didn't want to chance it. Canceled it and still getting work orders via email from people that forget and use it to put in work order. Not happy with this product at all.

Linda
Facilities Admin Asst (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Work order system

5,0 il y a 5 mois

Commentaires : i was literally thrown into the position i currently hold due to covid and had to teach myself with very little assistance the system. i am still learning after 3 years!

Avantages :

we use this system for our facilities dept work orders as we have over 20 locations. anyone can put in a work order for their location. the system allows us to track the work orders, put them on hold, had notes. the system makes it easy for everyone to communicate about a work order so everyone is on the same page

Inconvénients :

easier to get reports--i usually have to search and figure out which one i need.

Scott
Engineering Supervisor (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent poduct and easy to setup and use .

5,0 il y a 10 mois

Commentaires : This is the best maintenance system ive ever used. Simple, efficient, time saving, and usable.

Avantages :

The ease of use by both staff and guests.Scheduling of work orders and PMsAssigning multiple staff to a job.being able to pinpoint the job and location

Inconvénients :

Not being able to put the same job on multiple buildings