Description de Personica

La solution d'e-mail marketing de Fishbowl est spécialement conçue pour le secteur de la restauration. Cette plateforme à la demande gère les listes de diffusion, automatise les activités marketing, cible les segments de clientèle et fournit des rapports analytiques. Fishbowl surmonte les défis spécifiques au secteur de la restauration comme la gestion de plusieurs établissements et concepts, l'acquisition de nouveaux clients et la gestion des réponses des clients en direct.

Qui utilise Personica ?

Pour les entreprises de toute taille.

Personica Logiciel - 1
Personica Logiciel - 2

Personica ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Personica

Personica

3,8 (16)
Indisponible dans votre pays
569,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
23
Intégrations introuvables
3,6 (16)
3,5 (16)
3,7 (16)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
20,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
209
70
4,1 (6 262)
4,3 (6 262)
4,1 (6 262)

Alternatives à Personica

Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Catalogue de produits
Notifications en temps réel
Tableau de bord d'activités
Quickbooks Online
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation en ligne
Rapprochement bancaire
Reporting financier
QuickBooks Desktop Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Rapprochement bancaire
Reporting financier
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Gestion des flux de travail
Suivi des médias sociaux
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
E-mails optimisés pour format mobile
Gestion des campagnes e-mail
User.com
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des contacts
Suivi des interactions
ROUTEE
Fonctionnalités les mieux notées
Codes courts
MMS
Réponses automatisées
Saphyte
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Stockage de documents

Avis sur Personica

Note moyenne

Note globale
3,8
Facilité d'utilisation
3,6
Service client
3,7
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
3,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
31%
4
25%
3
31%
2
13%
Anthony
Anthony
Director of Digital Strategy (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Very easy tool to replace drawing names from a bowl.

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Email marketing. Cover tracking Basically a CRM

Avantages :

Great marketing email tool for restaurants. They can manage much of your digital footprint and offer a very easy to use email platform.

Inconvénients :

It can be very basic at times and what you see is what you get. you can have many different accounts under a single login. you will need someone to manage this rather than do it your self.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Restaurants, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good for restaurant industry

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Fishbowl lost their focus on email innovation through transitions in recent years. They seem to be understaffed/high turnover in their Customer Success/Account Rep department with new reps being assigned every couple months which causes wasted time getting new reps up to speed. We've been promised a lot in terms of better customer service but it just hasn't materialized.

Avantages :

Fishbowl has a very user-friendly platform with a lot of WYSIWYG platforms. It's fast and easy to set up emails especially if you have templates set up. The ability to preview PC and mobile views helps to ensure your email list is getting a great-looking email.

Inconvénients :

Fishbowl seems slow-to-market on important updates, like being slow to offer an adjustable template to fit varying screen sizes and a lack of innovation in the email template space. You can do cool things if you have a coder on staff, but if you don't, it takes a long time for them to build you a template.

Christy
Accounting Manager (É.-U.)
Comptabilité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Fishbowl - Does not integrate well with QBO

2,0 il y a 4 ans

Commentaires : Very lackluster experience overall, especially for the price! Be very, very wary and test before fully connecting and pushing to QBO.

Avantages :

Ability to manage inventory, invoices, POs, etc. all from one platform

Inconvénients :

Fishbowl has been a struggle from the start - it is a fairly expensive product and we expected so much more. The functionality is not nearly as user-friendly as we had hoped, and the integration with QBO is awful! We integrated for invoicing, but spent more time trying to figure out and fix what Fishbowl pushed to QBO than if we entered it manually, so we turned it off. Depending on if something is marked Fulfilled, or Fulfilled and Paid, etc, it pushes an invoice, or a sales receipt. It's hard to keep up with the inconsistency. You almost need invoices completely fulfilled and paid before it's great to push to QBO. There also doesn't seem to be great reports to pull to see the bigger picture, which makes it tedious.

Réponse de l'équipe de Fishbowl

il y a 4 ans

You're referring to the wrong Fishbowl, I believe. We serve the restaurant industry. The Fishbowl to which you are referring, I presume, does inventory management: https://www.fishbowlinventory.com/.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Fishbowl

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : We have been able to capture all of our purchase orders and receiving in one system and we have better visibility of our incoming inventory.

Avantages :

The software takes a while to get used to. The buttons are in weird places and are kind of confusing. I like that we have controls in place for purchasing and receiving. The trainers were amazing.

Inconvénients :

Not so easy to fix simple receiving mistakes. Wish there was an audit trail to see which users were making mistakes.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Software! Spot on analytics

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

This is a fantastic marketing tool. It will give you a wealth of knowledge so you can better position your company to get the most value for your buck.

Inconvénients :

Time consuming. You have to work for the information by keying in guest information or mailing in sign up cards.