Description de BrightTALK Central

Les professionnels d'aujourd'hui souhaitent des expériences en ligne plus engageantes, interactives et humaines. BrightTALK répond à ces attentes avec un nombre illimité de webinaires et de vidéos dans des lecteurs HTML5 modernes qui peuvent être intégrés n'importe où, tout en proposant une inscription unique, instantanée et à la demande. Les spécialistes du marketing qui atteignent un public de plusieurs millions de professionnels par opt-in constatent généralement une croissance de 60 à 90 % des conversions par rapport aux autres plateformes du marché. Inclut une intégration en temps réel avec les principales plateformes de CRM (Customer Relationship Management) et de marketing automation.

Qui utilise BrightTALK Central ?

Rejoignez des milliers de spécialistes du marketing B2B qui atteignent un plus grand nombre d'acheteurs en organisant leurs webinaires et événements virtuels sur BrightTALK.

BrightTALK Central Logiciel - 1
BrightTALK Central Logiciel - 2
BrightTALK Central Logiciel - 3
BrightTALK Central Logiciel - 4
BrightTALK Central Logiciel - 5

BrightTALK Central ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

BrightTALK Central

BrightTALK Central

4,0 (12)
500,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
46
8
3,8 (12)
3,9 (12)
3,9 (12)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
186
17
4,6 (137)
4,7 (137)
4,8 (137)

Alternatives à BrightTALK Central

Accelevents
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des participants
Inscription en ligne
Traitement des paiements
ClickMeeting
Fonctionnalités les mieux notées
Chat en temps réel
Messagerie instantanée
Partage d'écran
Webex
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran
BigMarker
Fonctionnalités les mieux notées
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran
Streaming en direct
Let's Get Digital
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des participants
Stratégie de marque personnalisable
Streaming en direct
inwink
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des badges
Gestion des participants
Traitement des paiements
MeltingSpot
Fonctionnalités les mieux notées
Inscription en ligne
Partage d'écran
Streaming en direct
MyOwnConference
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Digital Samba
Fonctionnalités les mieux notées
Audio/Vidéo HD
Chat en temps réel
Conférences vidéo

Avis sur BrightTALK Central

Note moyenne

Note globale
4,0
Facilité d'utilisation
3,8
Service client
3,9
Fonctionnalités
3,9
Rapport qualité-prix
3,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
25%
4
50%
3
25%
Charles
Charles
Vice President of Product Development and Senior Consultant (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Conseil en gestion, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great webinar tool that gave us access to a built-in audience

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : We like having access to a built-in audience of HR people. It also curates other audiences besides HR.

Avantages :

We use BrightTALK to access their large built-in HR audience. When we post a webinar, the tool promotes it to like-interest subscribers. It is like owning a YouTube channel for webinars. It is easy to use and allows you to build a channel of recorded webinars that can be promoted indefinitely.

Inconvénients :

It does not have all of the flexibility and power of GoToWebinar. There is a 30-second delay. You have to load the slides before the webinar. You have to use Join.me if you want to share your screen as opposed to the loaded slide deck.

Yong
Manager (Canada)
Services financiers, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A Review for BrightTALK Channels

5,0 il y a 5 mois

Avantages :

It is easy to use and allows you to build a channel of recorded webinars that can be promoted indefinitely.

Inconvénients :

BrightTALK Channels is a great software, but not perfect.

Francesca
Sr. Customer Marketing Program Manager (É.-U.)
Logiciels, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

BrightTalk is just Ok

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : We wanted to do webinars at scale. What's happening is that our webinar registrants are now "subscribers" to their channels and get solicited to join irrelevant webinars.

Avantages :

In theory, BrightTalk could be a powerful webinar tool. By utilizing their platform, you gain access to their communities of subscribers -- so a lead gen benefit.

Inconvénients :

BrightTalk falls short. The interface isn't great. The end-user experience is bad. And the brand customization is limited.

Réponse de l'équipe de BrightTALK

il y a 3 ans

Hi Francesca Thank you for sharing your response. It's our #1 priority that our platform is delivering value for our audiences and clients alike. I will reach out directly to discuss your concerns, but to address your feedback: - Brand customization is one of the areas we shine compared to alternatives, so let's discuss if you're aware of all the functionality in the platform. - We just launched talks, which clients are calling the most modern and intuitive interface for live webinar and video talks they have seen. Again, let's make sure you're using this and getting value from this. - Building a community of subscribers is what drives record-breaking views and repeat engagement for our clients. - Recommendations are AI-powered and based on historical views of a user. The accuracy of the recommendations have generated 2-3x lifts in re-engagement. Our users LOVE the accuracy of our recommendations. So I want to better understand which examples you're referencing. Thank you again!

Elizabeth
Elizabeth
Customer relation staff (France)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Easy to use and very interactive

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

It’s very easy to use as it took me only few minutes to understand how it works. Very useful and helpful during the lockdown period. Display and layouts are quite interesting and creative. Overall experience is satisfactory.

Inconvénients :

The price is expensive so for a small project is not really affordable. Although with the quality and result we experienced, it’s still quite accaptable

Jesse
Jesse
Marketing Automation Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great software, but not perfect

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

We use BrightTalk for webinars we host in the marketing team. Overall, it offers some nice features and seems to work well.

Inconvénients :

I wish it offered some features that GoToWebinar offers, for example, the tracking link portion. Being able to create unique tracking links for different marketing sources was great on GTW, but BrightTalk doesn't offer this yet.