Pour qui ?

Ils ont pour clients toutes sortes d'entreprises, organisations ou agences gouvernementales qui ont besoin d'une borne interactive ou d'un logiciel d'affichage dynamique (Windows/Android). Leurs principaux marchés sont le commerce de détail, la banque, l'hôtellerie et l'enseignement.

Notes moyennes

9 avis
  • Note globale 4.8 / 5
  • Facilité d'utilisation 4 / 5
  • Service client 4.8 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 99,00 $US/unique
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui, obtenez un essai gratuit
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
  • Formation Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • PROVISIO
  • http://www.provisio.com
  • Fondé en 1996

En savoir plus sur SiteKiosk

PROVISIO est une société de développement de logiciels leader sur le marché qui fournit des solutions logicielles toutes prêtes de borne interactive sécurisée, d'affichage dynamique et de gestion à distance pour les appareils Windows et Android. Leurs logiciels faciles à utiliser et évolutifs sont vendus dans plus de 50 pays par l'intermédiaire de bureaux aux États-Unis et en Europe. De grandes entreprises comme Verizon Wireless, OfficeMax, Hilton Hotels, BMW, T-Mobile, SEARS/Kmart et Citibank ont choisi leurs solutions logicielles pour le déploiement de plus de 1 000 machines.

SiteKiosk - Fonctionnalités

  • Accès Internet sans fil
  • Accès à distance et surveillance
  • Clavier virtuel
  • Impression sur place
  • Navigation sécurisée
  • Signature électronique
  • Suivi et analyse de l'utilisation
  • Traitement des commandes
  • Écran tactile
  • Accès hors ligne
  • Contrôle à distance
  • Enquêtes et feedback
  • Entrée en libre-service
  • Expiration de session
  • Gestion des appareils mobiles
  • Impression sur place
  • Point de vente (PDV)
  • Restrictions de navigation
  • Réinitialisation automatique
  • Synchronisation de données

Logiciels similaires

Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur SiteKiosk

Has the features you need to manage a public touch screen kiosk

Publié le 16/07/2019
Utilisateur vérifié
Sustaining Engineer
Internet, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I was handed a set of freestanding kiosks with Dell Min Desktops running Windows 7, and Sonic Acoustic Wave (SAW) touch screen overlays. Once the touch driver issue was resolved and Windows saw the screens as a pointing device, SiteKiosk was able to configure all of the settings one could hope for. In this configuration, each kiosk was configured separately and accessed content from a website, which was able to be locked down within SiteKiosk.

Avantages: Backed by technical support team who is knowledgable of the features and limitations.

Inconvénients: Some features and settings buried a few menus deep.

Kiosk Software For Unlimited Uses

Publié le 12/02/2015
Malachi B.
Director of Interactive Project Management
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
Rapport qualité-prix

Commentaires: Our organization has been utilizing SiteKiosk and SiteRemote software since around 2009. We build custom software for hundreds of Clients and integrate the SiteKiosk framework into many of our development projects. Pros: User-Friendly Configurations, Reporting (can be sent to email or phone,) Extensive Knowledge-base through online FAQ & Forums, Can serve as a framework for further customizations to take place, TONS of functions available. Cons: New version called "chromium" is still not quite where it should be with easy layout edits for graphics, text, or object manipulation. It takes a bit of code tweaking if you wish to place objects in specific spots not allowed through the template layout which is currently in place. I know they are working on this in their new version, so its more of a minor headache than an impediment when doing more involved work than the average consumer is using this software for. Overall Impression: 9/10
It handles a plethora of items including transactions, user reporting, website lock-downs, and serves as a platform to build more involved projects off of. Their customer service is spot-on, and their C-level executives are constantly engaged when it comes to improving customer experience and the functionality of the software. I would recommend this to anyone.

Easy to configure software for managing standalone or networked kiosks

Publié le 19/05/2018
Utilisateur vérifié
Sustaining Engineer
Internet, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Locked down and configured touch-screen computer kiosks for use by the public

Avantages: Worked with touch-screen kiosks connected to wifi. Was able to set security and deployment options easily.

Inconvénients: Some features required customer support to fully understand, but the support was responsive and informative.

Meets core needs, but needs some maturity

Publié le 11/11/2015
Gabriel M.
Solution Architect
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
2 / 5
Facilité d'utilisation
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
Rapport qualité-prix

Commentaires: SiteKiosk does a pretty good job of locking down necessary components. We use it to lock EVERYTHING down. To this end, in order to lock down all the aspects to meet our need, we need to manually modify the configuration XML files and create scripts.
SireRemote does a nice job of monitoring. I find it a little counter intuitive, but after some experimenting it seems to be meeting most of my needs. I found the remote desktop component unusable, while I find the configuration distribution, job manager, and file sync very useful for managing a fleet of kiosks.

Best product and best service

Publié le 12/01/2016
Jaime G.
IT Consultant
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
Rapport qualité-prix

Commentaires: SiteKiosk is the guaranty for the success of any Project based on kiosks & digital signage.
Everything is possible with their powerful functions starting by their native features, and permitting to apply almost unlimited ways of configurations and possibilities.
Starting with GUI and Wizard to make all easier even to not advanced users, and completed with a wide programming language and an exceptional staff for support.

Lire d'autres avis