Pour qui ?

Hotels, Restaurants, Quick Service and general Retail

Notes moyennes

1 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Installation (Windows)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau

Informations sur l'éditeur

  • Ankerdata
  • http://easipos.ankerdata.com/
  • Fondé en 1960

En savoir plus sur EasiPos 7

The outstanding reliability and quality of the EasiPos-7 POS system is further enhanced by several unique features, i.e. a flexible and extremely friendly user interface with hi-res graphics, auto emailing of secure reports and connectivity to a range of industry standard periphery and back office applications- all of which make EasiPos ideally suited for all hospitality and retail environments.
Ankerdata is actively seeking resellers for EasiPos 7.

EasiPos 7 - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Carte de fidélité
  • Commande en ligne
  • Gestion de table
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des conseils
  • Gestion des livraisons
  • Gestion des stocks
  • Partage de l'addition
  • Rapports et analyses
  • Vérifications distinctes

Avis les plus utiles sur EasiPos 7

Brilliant product

Traduire avec Google Translate Publié le 16/01/2017
Kenni S.
Owner
Restaurants, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We installed EasiPos several months ago and it exceeded our expectations. Their on-line support service was equally impressive as they could dial into the system directly and apply our requested changes almost immediately. So far, so good.

Avantages: Ease of use. User interface is remarkable. Also auto reports by email to owners from the system. Data mining enables us to quickly apply management decisions with regard to pricing and inventory levels. A bonus is their menu engineering application where we have managed to reduce wastage and food costs.

Inconvénients: So far, we have no complaints

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