15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Kommo

amoCRM est une solution CRM facile à utiliser, mais puissante pour les équipes qui prennent des décisions basées sur les données et qui aiment leurs clients. La gestion de pipeline centrée sur l'utilisateur avec analyse des performances permet aux vendeurs de s'orienter vers des cibles mesurables, mais leur permet également de personnaliser la trajectoire du pipeline. Ainsi, chaque communication avec un prospect devient un dialogue personnalisé, garantissant le bon message au bon moment.

Qui utilise Kommo ?

amoCRM a été conçu pour vous aider à gérer vos leads, vos tâches et votre équipe de vente. En tant que manager, vous avez un contrôle total de votre équipe et de votre pipeline grâce à des outils d'analyse et de suivi extrêmement riches.

Kommo Logiciel - 1
Kommo Logiciel - 2
Kommo Logiciel - 3
Kommo Logiciel - 4
Kommo Logiciel - 5

Kommo ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Kommo

Kommo

4,4 (152)
Indisponible dans votre pays
15,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
132
33
4,3 (152)
4,4 (152)
4,2 (152)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
20,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
203
70
4,1 (6 392)
4,3 (6 392)
4,1 (6 392)

Alternatives à Kommo

Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'assistance téléphonique
Pour start-ups
Tableau de bord d'activités
Pipedrive
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des pipelines
Gestion du pipeline de ventes
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Contacts partagés
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients
HubSpot CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Gestion des leads
HubSpot Marketing Hub
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de contacts
e-mail marketing
Auto/Mate
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Intégration de sites web
Suivi de location
ProMax Unlimited
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion du financement
Intégration de sites web
Rapports et analyses
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de clients
Heures facturables et non facturables
Freshsales
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Gestion du pipeline de ventes

Avis sur Kommo

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,2
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
57%
4
30%
3
9%
2
1%
1
2%
Hervé
Hervé
Gestion clientèle (Bénin)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Production audiovisuelle, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Un outil excellent

5,0 la semaine dernière Nouveau

Avantages :

Facile à utiliser, intégration avec d'autres applications

Inconvénients :

Je n'ai pas de difficulté pour le peu de temps d'utilisation de Kommo

Felipe
Felipe
CEO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great features and nice customer service at a fair price

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Price is reasonable for all feature in get and customer service is exceptional.

Avantages :

They have integrations with the major social networks like Instagram, Facebook, Gmail and the most important Whatsapp via Twilio, which allow you to integrate in a legal way. They also have a live chat with chatbot that works fine. Of course they are not a chat company, so it's simples, but it works fine to most activities.

Inconvénients :

The filter features are limited and sometimes things like select a empty field, depending on field type, it's impossible.

Matthew
Member (É.-U.)
Automobile, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Cost-effective yet powerful CRM alternative

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : This is a good company. They are new enough to not be tied to old technology, but old enough to know what they are doing. Their live chat support has been excellent for us as well.

Avantages :

This is the only CRM we found that integrated with Social Media messaging, which is the preferred communication medium for many of our customers. We used to have our team using Facebook messenger within our FB Business Manager page directly, but now we can have these Messenger interactions INSIDE our CRM and then bridge those conversations into texts and phone calls. The software is intuitive and its user interface is excellent. There are many Automotive-specific CRM tools out there, but they are all old and clunky compared to amoCRM.

Inconvénients :

The integration with FB is treated as a "bot" on the FB side, even though we have real humans in our call center replying to customers via amoCRM. This means that a stricter set of rules is applied to our conversations from FB, and we've had the link shut down a couple times. It's still a great integration to have--especially considering that no other CRMs can do this. Also, the integration with Twilio is quite limited when it comes to outbound and inbound calls. I love the automatic call recording features, but we are not able to assign agent-specific numbers that customers can call back. It would be wonderful if we could have a mini-IVR inside amoCRM so that when customers call us back the routing could be more efficient. The smartphone app could be better too.

Pablo Rafael
Pablo Rafael
CEO (Espagne)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

My experience trying to ask Kommo for help in serving a client who wants more than 100 licenses:

1,0 il y a 3 semaines Nouveau

Avantages :

They integrate a bunch of tools but all are buggy, not intuitive and they dont support the clients

Inconvénients :

I wrote to them by WhatsApp and in a rather rude way they sent me to the support chat. I wrote to the support chat and they sent me to this link for this meeting. I book the meeting canceling other commitments and they send me back to another department.All this to try to make my first sale of over 100 licenses under information that IS NOT in the 5 minute course that any 5 year old can get through.There comes a time when you have to say enough is enough to be stepped on, if this is how we are starting out, we are not going to end well.I have taken the name of every person who has served me in that manner to put as a review on every website where Kommo is mentioned, you are a disgrace.

Victor Leonardo
Victor Leonardo
Education (Argentine)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Énergies renouvelables et environnement, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

amoCRM the CRM of the networks and whatsapps

4,0 l’année dernière

Commentaires : The integration in a platform, with the applications that in my area, are the most used when I do a MKT campaign
If the MKT campaign is in the Facebook marketplace, 80% of the communication is through messenger, and amoCRM channels them, and even more so with Botsales, to pre-attend them.
If the campaigns are through Facebookmeta, less traffic but more effective, I channel them to the pipe perfectly. The same if the campaign was with Google or Instagram.

Avantages :

With amoCRM you can have multichannel communication. Whatsapp .with the integration with Facebook, and Messenger. etc Incorporation of the SaleBot, it is a very good tool, so as not to lose leads.

Inconvénients :

Best technical support and assistance . I do not have the same feeling as in other applications, the care and online support.