Description de iCONECT

La dernière version d'iCONECT v10 contient des fonctionnalités de pointe telles que la surveillance manuelle des avis, la prise en charge multilingue, l'apprentissage actif continu et COVER, un module qui identifie, signale et supprime les DCP (données à caractère personnel), les PHI (Protected Health Information), les données sensibles ou les mots clés pour se conformer au CCPA (California Consumer Privacy Act) et au RGPD.

Le logiciel iCONECT a été sélectionné pour être utilisé dans certains des plus grands projets à forte visibilité, tels que l'enquête ENRON, la marée noire de BP, le retour au vol de la NASA en Colombie et dans plus de 900 enquêtes bancaires menées par la FDIC (Federal Deposit Insurance Corporation).

Qui utilise iCONECT ?

La plupart des sociétés et des cabinets d'avocats, le gouvernement, les forces de l'ordre ainsi que les prestataires de services d'hébergement légaux utilisent tous iCONECT pour gérer, analyser, examiner et produire des informations confidentielles du flux de travail e-discovery.

iCONECT Logiciel - 1 iCONECT Logiciel - 2 iCONECT Logiciel - 3

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iCONECT

4,6 (10)
iCONECT
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
16
Intégrations introuvables
4,4 (10)
4,8 (10)
5,0 (10)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
57
1
4,2 (211)
4,4 (211)
4,7 (211)
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Alternatives à iCONECT

Nextpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Classification des documents
Notes et commentaires
Recherche de mots-clés
Safelink
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Logikcull
Fonctionnalités les mieux notées
Classification des documents
Contrôles/Permissions d'accès
Recherche en texte intégral
Lexbe eDiscovery Platform
Fonctionnalités les mieux notées
Outils de collaboration
Recherche en texte intégral
Stockage de documents
LiquidText
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Gestion des notes
Notes et commentaires
Everlaw
Fonctionnalités les mieux notées
Classification des documents
Recherche de mots-clés
Tableau de bord
CaseFleet
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des cas
Gestion des documents
Notes de cas
eZReview
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Catalyst Insight
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur iCONECT

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
60%
4
40%
Michael W
Michael W
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Been with iConect and XERA from it's beginning in 2011/2012, cannot speak highly enough.

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

The support team at iConect make this product and their overall experience for sure. The product is intuitive, and it works as advertised containing everything my clients are looking for, but it's the people and the execution of support and partner relationships that make my business work.

Inconvénients :

The only note I'll make regarding a negative is the upgrade/feature path recently has been a bit scattered. It would appear the development folks are trying to address everything from users at once, as well as keep up with the other players in the industry.

Vicki
Consultant/Project Manager (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

I am an independent consultant, and I also manage multiple databases for a national law firm.

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Customer support through iConect deserves six stars. The person who will solve your problems and answer your questions is the one who answers the phone: no delays or callbacks. And I never have been dismissed without a satisfactory solution. They are receptive to suggestions for improvement, and these ideas are implemented quickly in subsequent updates. The software is highly user-friendly. The response from our attorneys and support staff has been consistently positive. They enjoy being able to control the organization of their materials and their reviews. The same databases can be shared with other research departments without conflict. Being able to deliver doc productions to counsel without incurring the costs of outside vendors has been a great asset. We also can give experts access to specific folders for review without compromising the confidentiality of other materials within the same database.

Inconvénients :

The software is so adaptable that each database can be customized and tweaked to the delight of both department managers and attorneys. I cannot think of an instance that I have replied, "We cannot do that." I do wish that we still had the ability to concatenate databases, but we have found a work-around for even that.

Patricia
Ediscovery & Practice Support Manager (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Our firm has used iConectXera for almost 7 years. The customer service is outstanding.

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

The security and customization is nice. Templates have been developed for ease in creating databases

Inconvénients :

Productions could be faster. Analytics and predictive review (especially email threading) could work better

Kate
Senior Litigation Support Analyst (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Xera is easy. Creating searches makes sense. Reviewing and tagging docs is quick.

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

Flexibility. Different levels of access for users limits fields, documents (or groups of documents), or tags. Coding as simple or complex as my users require. Paralegals can do the work they need to do, mass coding, setting up binders, without needing admin access.

Inconvénients :

High page count PDFs. Viewing these can be slower and navigating to the page with search hits is cumbersome, though the file could be downloaded. I don't think this is a fault with Xera so much as a hassle in general.

Sid
Sid
Chief Technology Officer and Corporate Member (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A great linear review platform, supported by caring experts who really know the product.

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

Easy transition for users migrating from other platforms. Quick database setup, improving our time to deliver to the end user. Clever integrations that save labor.

Inconvénients :

Traincar style UI confuses some end users, especially older end users. The next, next, next UI should be optional. The dashboard is nice, but many users dont use it at all. Would be a better UIX if folks could choose to move right into the review, rather than being gated by other features.