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ReferralCandy
Description de ReferralCandy
Cette application web de programme de référence client pour les boutiques en ligne permet de stimuler les ventes. Elle s'intègre à Volusion, Shopify, Etsy, BigCommerce, Magento, Amazon Webstore et plus encore.
Qui utilise ReferralCandy ?
ReferralCandy est idéal pour les PME de e-commerce effectuant au moins 200 transactions par mois.
ReferralCandy ne vous convainc pas tout à fait ?
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ReferralCandy
Avis sur ReferralCandy
Logiciel simple et fonctionnel
Avantages :
L'application offre une interface intuitive et conviviale, ce qui permet aux utilisateurs de créer rapidement et facilement des programmes de parrainage personnalisés, sans avoir besoin de compétences techniques avancées. ReferralCandy propose une intégration transparente avec les principales plateformes de commerce électronique telle que Shopify, ce qui facilite la mise en place du programme de parrainage sur votre site existant. L'application offre également des fonctionnalités avancées telles que le suivi des références, la gestion des récompenses et la génération de rapports détaillés, ce qui permet aux entreprises de suivre et d'analyser efficacement les performances de leur programme de parrainage.
Inconvénients :
Certaines options de personnalisation avancées peuvent être limitées. Si vous avez des besoins spécifiques en matière de conception ou de flux de travail pour votre programme de parrainage, il peut y avoir certaines limitations. Les fonctionnalités supplémentaires, telles que l'intégration avec des plateformes de messagerie spécifiques, peuvent nécessiter des frais supplémentaires. Les clients ont parfois du mal à comprendre comment utiliser leurs avantages fidélité, très intuitif du côté utilisateur cependant en utilisation du côté consommateur très compliqué !
Customer service is great!
Avantages :
The product is easy to use and team is incredible. We love that the themes are super easy to customize and change. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was super understanding that our business is going through a critical time with COVID and is super responsive.
Inconvénients :
Themes feel a bit hard to access through the portal.
Alternatives envisagées précédemment :
Best Support!
Commentaires : The Support with the guys is incredible, today I was attended by [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and she was very kindly! Even she call me to another side of world to explain some things
Avantages :
The most important feature is you can setting up all text. I´m understanding a checking the software yet.
Inconvénients :
Where are the dashboard for each advocate can see it own tracking of rewards, use of personal links, goals accomplish and statistics ?
Specific review to address excellent customer service by [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]
Commentaires : Haven't started using it yet. But I think our loyal customers will help us spread the word about us and help grow our database.
Avantages :
The program is relatively easy to set up and get started. However, don't rush make ourself know with the consequences of certain settings.
Inconvénients :
Although the software is relatively straightforward, I had many questions about reward setting and other areas of the software. Only once you get really deep into the software certain consequences become clear or start raising questions. I think the reward setting page could be more clear. If you want I am willing to give you more detailed information and input. I think it would help to add a calculation model feature that can be used to simulate what cost/benefit a certain reward will have. Ie. what does a reward cost and what is the benefit. I made this in Excel now, and it was really useful. I have had frequent contact with your customer service officer [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. Her help has been very friendly, fast and accurate. In my opinion she's doing a great job!
Platform needs tweaks but worth it
Avantages :
Customer support is fantastic! [sensitive content hidden] is always available to answer my questions despite the time difference. We love that it syncs with Klaviyo.
Inconvénients :
Customized landing pages are painful. They require ultra specialized web devs to tweak more than just the plain text. If you want the actual look/feel of the email to be different at all, you will need a web dev to do it.