Description de Navotar

Navotar est un logiciel de location de véhicules qui permet de garder une trace de l'activité de l'entreprise. Des clients aux véhicules en passant par les tarifs, Navotar peut gérer tous les aspects de l'entreprise. Ce logiciel est idéal pour les petites entreprises de location de voitures indépendantes. À la différence des logiciels plus coûteux, Navotar apporte uniquement des dispositifs effectivement nécessaires. Il est possible d'ajouter et de modifier des véhicules et des clients dans Navotar, ainsi que de configurer des tarifs. Il est également possible de vérifier et d'enregistrer les véhicules et tous les frais de location seront calculés et affichés à l'écran !

Qui utilise Navotar ?

Les entreprises de location de voitures petites et moyennes louent des voitures pour les clients et les réclamations d'assurance. Ce système est également utile au programme de prêt destiné aux concessionnaires automobiles.

Informations sur Navotar

Navotar

Fondé en 2009

Navotar en vidéos et en images

Vidéo de Navotar
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Informations sur Navotar

Navotar

Fondé en 2009

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À partir de

s/o
3,99 $US/mois
64,95 $US/mois
s/o

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de Navotar

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

Navotar - Fonctionnalités

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes mobiles
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Cartes géographiques
  • Données en temps réel
  • Entretien des équipements
  • Facturation
  • GPS
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des commandes
  • Gestion des employés
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des inspections
  • Gestion des itinéraires
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des pneus
  • Gestion des stocks
  • Gestion des transports
  • Gestion du carburant
  • Géolocalisation
  • Géolocalisation
  • Historique des itinéraires
  • Intégrations de tiers
  • Mises à jour en temps réel
  • Monitoring
  • Notifications en temps réel
  • Optimisation des itinéraires
  • Parcs automobiles
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Planification de la maintenance
  • Rapports d'historique
  • Rapports d'incidents
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Recherche par NIV
  • Routage
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des activités
  • Suivi des coûts
  • Suivi des livraisons
  • Suivi des statuts
  • Suivi du kilométrage
  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord d'activités

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  • API
  • Alertes mobiles
  • Base de données de clients
  • Booking Management
  • Comptabilité
  • Comptes clients
  • Comptes d'entreprise
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Devis
  • Données en temps réel
  • Facturation
  • Facturation fractionnée
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de la flotte
  • Gestion de site web
  • Gestion des amendes
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des clients
  • Gestion des commandes
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des factures
  • Gestion des fichiers
  • Gestion des prix et des marges
  • Gestion des promotions
  • Gestion des ressources
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des taux de facturation
  • Gestion des tâches
  • Gestion des utilisateurs
  • Intégration comptable
  • Intégration de sites web
  • Mesure des performances
  • Paiements électroniques
  • Planification de la maintenance
  • Portail libre-service
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Programmation des tâches
  • Rappels
  • Rapports de synthèse
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Réservation en ligne
  • Signature électronique
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des activités
  • Suivi des véhicules
  • Tableau de bord d'activités
  • Tables de taux
  • Traitement des cartes de crédit

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Navotar - Alternatives

Plus d'alternatives à Navotar

Avis sur Navotar

Lire les 132 avis

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par note

5
116
4
12
3
1
1
3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Rohit N.
Rohit N.
Project Manager (Cum G.M)
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/06/2018

"Excellent Product With Excellent Team With Great Support, So Far The Best System!!"

Commentaires: Our company Europcar, was looking for new software few months, until we found Navotar and now we are truly grateful to find it. It is very easy to use, fast and customer interface is grate. Features that it has to offer are really endless. My management is very much satisfied having navotar on board and as our rental software partner. I can tell that customer support is one in million, every time they step up and in a minute they are ready to help. If anyone has second taught for Navotar, think no more, cause it is great value for money we get!

Avantages: The cloud bases accessibility make it easier to use the system from anywhere, the mobile app is great and serves the same purpose. The team is readily available to support in case of any issues. Easy to learn & use. My team has become very efficient since we took this product. this software we are able to keep track of all the agreements, easy to pull up last previous agreements, summary of the vehicle , expense sheets , everything is very convenient. This is the future of the car rental software in the market. Don't hesitate to start doing business with them right away. You will be impressed what their software. I highly recommend this to anyone looking to switch their existing car rental software or even want to start a business even.

Inconvénients: Some items are not customization which i have already discussed with their team and would be done in the future updates.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Navotar le 04/07/2018

Thank you Rohit. Nice working with you :)

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/06/2018
Kathy K.
Owner
Automobile, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/10/2020

"Very happy, great customer service"

Commentaires: Anytime I need help with something the response is very quick and they will walk you though everything step by step. It was a tough decision to make to change rental software companies after using the same one for 20 years, but Navotar did a great job making this software easy to use and great customer service for anytime you need help figuring something out or changing the software to better meet your needs.

Avantages: There are several features I like about Navotar. What I like most is the customer service and how quickly they respond and help solve any issues that come up. Another feature I really like is the customization available. It is very easy to add features on or make changes when needed.

Inconvénients: I'm not dissatisfied with the software, but when we first signed up, I thought more features were included in our package. I found out they were additional pieces we needed to purchase.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Navotar le 20/10/2020

Thanks Kathy. Nice working with you.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/10/2020
Lisa W.
Office Manager
Automobile, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/09/2021

"Navotar customer service"

Commentaires: good

Avantages: Easy to navigate and update the days in and out.

Inconvénients: There is nowhere to type/add activity notes on the file
Example:
9/1 "rental covg $30 day, $500 max"
9/20 "Called customer to advise rental covg expires on Thursday"
The capability to put notes on each file/agreement would help multiple users know what is going on with the file.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Navotar le 29/09/2021

Thanks

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/09/2021
Duane D.
Owner
Transport routier/ferroviaire, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/04/2019

"Horrible Experience"

Commentaires: In my opinion Navotar comes across as a very dishonest company. Somehow the great customer service magically disappears after they take your credit card information. It gets even worst when you try to get technical assistance. I've been trying for 3 years now to get a refund for a product that I have never used because of poor customer service and up to this day I have never received it. Even though the software seems to be a good solution for car rentals I would not recommend them to anyone.

Avantages: Seems to be an ok product but very poor customer service.

Inconvénients: Customer service magically disappears after receiving payment information

Réponse de l'éditeur

envoyé par Navotar le 30/04/2019

Dear Duane Daisy,

Thanks a lot for your review. We looked into this request with our billing & support team and their feedback is as follows;

You have subscribed to our service on 03/28/2017. We subscribed to our service after getting the detail demo from us and obtaining the free trial from us.

You have used the system till 12/12/2017 and till that our support records indicates we have provided prompt support. You have even asked our team members to make a lot of changes to the system at free of charge and we accepted your request for goodwill.

After using the system for more than 7 months, requesting for a full refund is not ethical in business. You have mentioned you never used the system, however, we do have the history to indicate your usage of the system.

You itself mentioned the system is good. Living in Barbados and trying to run a business in New York will not really work and that is one of the main reasons you want to unsubscribe to the system.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/04/2019
John S.
Interactive Marketing Lead
Automobile, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/06/2021

"Excellent For A Quick Startup"

Commentaires: From the beginning up to this point, we have been very happy and even with a few "wants" that could not be implemented, it has been great for the business.

Avantages: It makes our rental business very easy to run. The overall customization to get the plugin for the website where we needed it was very easy through the Support communications. Having only used the software for less than 6 months, I would say that it is very easy to use, navigate around and get all of the information that is needed for the day. Being able to customized all of the rental settings is key as our business grows over the next few years. The Support department has been very responsive since the initial 2 hours of training. The training was very in depth and got us running in the right direction.

Inconvénients: As a rental business, we have not really run into too many issues that could not be figured out with a simple communication with Support.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/06/2021