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Description de Bugzilla

Améliorez la satisfaction client en résolvant rapidement les problèmes de votre site web.

Qui utilise Bugzilla ?

Non fourni par l'éditeur

Bugzilla Logiciel - 1
Bugzilla Logiciel - 2
Bugzilla Logiciel - 3

Bugzilla ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Bugzilla

Bugzilla

4,1 (135)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
18
Intégrations introuvables
4,1 (135)
4,3 (135)
4,0 (135)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
29,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
64
Intégrations introuvables
4,4 (1 121)
4,5 (1 121)
4,2 (1 121)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Bugzilla

GitLab
Fonctionnalités les mieux notées
Authentification
Contrôle des sources
Contrôles/Permissions d'accès
Trello
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de projets
Gestion des tâches
Étiquetage des tâches
MantisBT
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des problèmes
Outils de collaboration
Saisie de bug et de problème
GitHub
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôle des sources
Contrôles/Permissions d'accès
Outils de collaboration
Jira
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des problèmes
Gestion des tâches
Méthodes Agiles
QMetry
Fonctionnalités les mieux notées
Codage et contrôle de documents
Gestion des audits
Gestion des risques
Sentry
Fonctionnalités les mieux notées
Audit des problèmes
Saisie de bug et de problème
Tableau de bord
Asana
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de projets
Gestion des tâches
Planification et programmation de projets
Wrike
Fonctionnalités les mieux notées
Affichage de page unique
Création de tableaux de bord
Workflow configurable

Avis sur Bugzilla

Note moyenne

Note globale
4,1
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,0
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
30%
4
55%
3
15%
2
1%
Ruban
Ruban
Member of technical staff (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best software bug tracking software

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Ease of use, all the features are available for the dev and testing team to track bugs. Mail notification, mail notification customisation. Searching and preset search. I literally like all the features in this product.

Inconvénients :

UI could be improved a lot instead of the monotonous old UI.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A great, but isolated bugtracker

4,0 il y a 7 ans

Commentaires : Creating and finding bugs in a matter of seconds, completely hassle-free.

Avantages :

Up until about a year ago, Bugzilla was the bug tracking application used in our company. To cut right to the chase: as a user / bug reporter, Bugzilla was a dream to work with. It's a school book example of how great free and open source software can be. The interface is no nonsense. Very simple and clean, everything does what you expect it to do. No need to navigate through different submenus to do even the simplest of tasks. No options hidden behind mysterious hamburger menus or gear wheel icons. The most common things are but a click away. This implies there is no or only minor explanation needed to get started with Bugzilla. Even some of our sales guys were easily and independently filing new bugs or searching for existing bugs, and that's definitely saying something. One of the key aspects of a bug tracker is definitely the performance of its search functionality. This is a point where OTRS definitely scores. Its search is very fast and precise. Usually, jotting a keyword or two in the "Simple Search" is enough to find exactly what you need. For the rare cases where it doesn't, the "Advanced Search" definitely does the job, while really being "advanced" but in no way "complicated". Little secret: even though all data from Bugzilla was copied to our new bug tracker when we made the switch, I still tend to go first to Bugzilla if I need to find an old bug. Simply takes me less time to find what I need compared to our new system.

Inconvénients :

I do understand why we moved away from Bugzilla. It is merely a bug tracker. Bugs are meant to be linked to tickets, added to sprint plannings, maybe assigned to epics together with new features. You get the point. Bugzilla wasn't made for that. Our new platform can do it all and more, in one single system.

Nitin
Project Manager (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Best Old Bug management tool ever

3,0 il y a 4 ans

Commentaires : Based on my experience Bugzilla is good option for start up business.
In Budget with all features in one tool for defect management
Easy to learn and understand able for a team. Less Training required

Avantages :

First up all it's free tool and easy to understand since it mostly focus on bug management . -No manual needed to start up in this tool. -Customized User interface for better user experience - Team can easily fetch bug reports with all details and circulate - Non technical person can also understand and use it without knowing full functionality -Best for small companies who wants to start up with less budget

Inconvénients :

-Apart from freeware tool sometimes it was having issues like searching and fetching report issue , getting freeze or suddenly stopped if clicked multiple times. -It could have been better if different features have been offered other than Bug reporting solely like Test cases management. -User interface can be improved with easy understanding of reporting of bugs and there details

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good option for test case management

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Its a great tool, if you have time and resources to install it and maintain it, it will serve you well in all your projects.

Avantages :

This is free software, that you can create your own server for it, and have total control over it. Configuration, users, permissions, etc. The only limit is the resources you are willing to invest in it.

Inconvénients :

Since this is free open source software, you have all the responsibility for maintaining your implementation of it. There is a big community using it, but you won't have direct support.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Bugzilla Review

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Excellent experience

Avantages :

This is the best tool for bug tracking tool. User can search bug easily with multiple search options . All notifications are done via email, so make it very user friendly any update on bug will be notified to concern person or group. Scheduled reporting is another feature which is very useful.

Inconvénients :

Nothing much for this section. but this tool have less integrations with other 3rd party tools.like git

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