SutiExpense

SutiExpense

par SutiSoft

Qui utilise SutiExpense ?

Types de licence flexibles pour les PME et grandes entreprises

Description de SutiExpense

SutiExpense peut être facilement configuré pour répondre aux besoins de tous types d'entreprises en matière de reporting des notes de frais. Son interface utilisateur intuitive et sa conception flexible permettent de le mettre en œuvre et de l'adopter rapidement. Ce logiciel automatise le processus de création, de soumission et d'approbation des rapports de notes de frais grâce à l'intégration de produits tiers et à la reconnaissance optique des caractères. Bénéficiez d'une intégration transparente à votre ERP et d'une intégration complète à votre grand livre pour l'allocation des dépenses et l'importation des données de carte de crédit.

Informations sur SutiExpense

SutiSoft

https://www.sutisoft.com/

Fondé en 2006

Prix de SutiExpense

SutiExpense est disponible à partir de 8,00 $US/mois. SutiExpense est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de SutiExpense ci-dessous.

À partir de

8,00 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

SutiExpense - Fonctionnalités

Logiciels pour notes de frais
Contrôle des dépenses
Contrôle du processus d'approbation
Gestion des flux de travail
Gestion des remboursements
Gestion des reçus
Prise en charge de plusieurs devises
Suivi du temps et des dépenses

Avis sur SutiExpense

Afficher 5 avis sur 160

Note globale
4.5/5
Facilité d'utilisation
4.4/5
Service client
4.6/5
Fonctionnalités
4.2/5
Rapport qualité-prix
4.5/5
Rob C.
PMO
Hôpitaux et soins de santé, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/08/2018

"Easy and Functional"

Commentaires: We were looking for a custom solution and Suti was able to meet that need. They were quick to respond and seem to always have a solution.

Avantages: Ease of use. Suti was great to work with to meet our needs. Our end users love the multiple ways of getting receipts into the system.

Inconvénients: I don't really have Cons, but if I had to come up with something it would be that the ADMIN section can be a little confusing. Could use more pop ups to explain what some of the settings actually control.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/08/2018
Peter V.
Executive Director
Gestion d'organisme à but non lucratif, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 04/10/2019

"Brought our Expense Process into the 21st century"

Commentaires: Extremely positive. We went from a paper based form to fully electronic in a very short period of time. The change management aspect was easy compared to other changes we have implemented. Strong support from the vendor, a dedicated support person who understood our business. This has lead to us processing expense payments in a quicker and more accurate manner.

Avantages: The ease of Implementation both from a user perspective and also the technical integration into Great Plains. Working with SutiExpense, we were able to get the product up and running in no time. They were able to implement the various tax processing we needed for Canada which other providers could not do or could not do easily. Pricing model was flexible and worked well for us enabling us to keep costs down.

Inconvénients: We may still be in the honeymoon process but to date we have not found any real cons. We had some minor hiccups with the implementation but support from the vendor was very good and helped us work through the issues. Some issues with the approval process but most of these were due to staff not be fully trained.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 04/10/2019
Utilisateur vérifié
Project Coordinator
Produits chimiques, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/02/2020

"Great way to track expenses!"

Commentaires: It has save time for all of our employees to track their expenses.

Avantages: SutiExpense is a great tool to track your expenses. The fact that you can do it on the computer or through the app it helps a lot. Sometimes is hard to keep all receipts save until you get home to get your expense report done, but using the app helps a lot because you can upload right away using your mobile.

Inconvénients: As an administrator I wish the app could read the information on the receipts to help the users to avoid entering/typing the information as well.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/02/2020
Tamara R.
Corporate Office Manager
Construction, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/12/2019

"Great Software"

Avantages: The mobile app is easy to use and the camera function is convenient to quickly take a photo of a receipt and have it automatically entered into my account.

Inconvénients: difficulty in deleting old credit card charge downloads

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/12/2019
Rob C.
National Sales Manager - Jan/San
Matériaux de construction, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    2/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    3/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/12/2018

"Better than spreadsheets"

Commentaires: Overall good, but there are several inconsistencies within the logic of the program.

Avantages: It allows you to send receipts right to a holding place for consolidating later.

Inconvénients: Sometimes a challenge to see or find receipts from tiny postage stamp size pictures.

Réponse de l'éditeur

envoyé par SutiSoft le 21/02/2019

Hi Rob,

Thank you for your feedback! We understand it could be a bit difficult to see receipts only from a thumbnail image, which is why we offer a few different options to expand the view of the receipt.

One option is to click on the receipt thumbnail image itself which will provide a pop-up with the full view of the receipt.

Additionally, if you click on the edit icon in the My Receipts screen, a pop-up will appear with options to zoom in or open the full size of the receipt into a new browser tab for review.

Throughout the environment, we provide the option to view the complete receipt, simply by clicking on the 'View Complete Receipt' button above the receipt image.

With that being said, we are always open to new suggestions. Please feel free to reach out to us with any further feedback!

Thank you,
SutiSoft Customer Success Team

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/12/2018