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Description de New Relic

New Relic est une solution de gestion des performances d'applications et d'analytique logicielle qui offre aux utilisateurs une visibilité et des analyses approfondies des données. En se concentrant sur le code, New Relic permet aux utilisateurs de développer des logiciels plus rapides, de créer des produits améliorés et d'impressionner constamment leurs clients. Les données racontent une histoire et New Relic interprète ce qu'elles vous disent.

Qui utilise New Relic ?

Les petites comme les grandes entreprises axées sur la qualité de l'expérience client, la réussite commerciale, etc.

New Relic Logiciel - 1
New Relic Logiciel - 2
New Relic Logiciel - 3
New Relic Logiciel - 4
New Relic Logiciel - 5

New Relic ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

New Relic

New Relic

4,5 (175)
24,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
58
2
4,2 (175)
3,9 (175)
4,2 (175)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
15,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
120
183
4,2 (241)
4,1 (241)
4,2 (241)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à New Relic

Datadog
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Surveillance en temps réel
Visualisation de données
Site24x7
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Notifications en temps réel
Surveillance en temps réel
Server & Application Monitor
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Notifications en temps réel
Surveillance en temps réel
AppDynamics
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Analyse des causes profondes
Mesure des performances
Amazon CloudWatch
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Suivi des serveurs
Surveillance en temps réel
Dynatrace
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Analyses au niveau d'application
Suivi des serveurs
Docker
Fonctionnalités les mieux notées
API
Environnement de développement intégré
Outils de collaboration
Papertrail
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des inspections
Rapports et analyses
Nagios Core
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Surveillance FTP
Surveillance des serveurs de messagerie

Avis sur New Relic

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,2
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
3,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
64%
4
28%
3
6%
2
1%
1
1%
Ibrahima Sory
2 (Guinée)
Télécommunications, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Il est vivement recommandé d'avoir utilisé

5,0 il y a 10 mois

Commentaires : Ya pas de problème !

Avantages :

Le produit est très facile à utiliser,son efficacité !

Inconvénients :

L'intégration avec vos processus de métier existant !

Satish
Satish
DevOps Engineer (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

New Relic observability and monitoring tool review

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : I have been using New Relic as monitoring tool since 1 year. It is very easy to use and monitor the services of organizations. We are monitoring near about 218 applications about our organization. It helped us to monitor all the applications.

Avantages :

I like New Relic Real user monitoring. Its monitoring include APM, Browser, Synthetic, Mobile, Infrastructure, etc

Inconvénients :

The least like about New Relic is its updates. It can update User interface drastically. We need some time to understand the changes.

Arjun
Arjun
Founder (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Seamless APM Setup and Heroku Integration

5,0 il y a 11 mois

Commentaires : I went from having no APM solution to having a full-fledged monitoring system in mere minutes. New Relic's streamlined setup process and Heroku integration allowed me to start monitoring and optimizing my application's performance almost instantly. I mean, seriously, you can't beat that kind of efficiency.

Avantages :

Setting up New Relic for my application was a walk in the park. With just a few clicks and some configuration, I was able to get the APM goodness flowing. And the integration with Heroku? Oh boy, it couldn't have been smoother. New Relic and Heroku make a dream team, providing valuable insights into application performance without any hassle or headache.

Inconvénients :

let's talk about the UI. It's functional, no doubt, but it could use a bit of a facelift to enhance the user experience. A simpler and more intuitive interface would make navigating through the various monitoring features a joy. New Relic, take note: a clean and user-friendly UI can go a long way in keeping us users engaged and productive.

Dylan
Dylan
Founder, Engineer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Worse each year

2,0 il y a 3 ans

Commentaires : I've used New Relic for 6+ years across 3 different companies including my own. Overall they seem to be going downhill each year, sadly along with many tech companies now. Seem to be entrenched in their industry, trying to hound customers for more money each year, but simultaneously providing less value and no innovation. Meanwhile, many other companies provide many of their features with higher quality and for free. I've recently switched some things to AWS and other services because they are cheaper and more reliable.

Avantages :

Has monitoring specific to the programming languages and database servers that we use

Inconvénients :

Cost is extremely high compared to the value of the service being provided. Many of the features can be found on other platforms for free or cheap. The designers and developers are clearly bad or mediocre. Entire platform is wrought with bugs and decisions about UI and configuration that make no sense and do not actually help the users of the product. They have done multiple revamps of the UI, which I am actually totally fine with in general because I am happy to learn new things, but they simply have not been improvements. Just a reshuffling, often with added work required from me for no benefit, plus features that no longer work. Even lowest tier email support apparently requires paying more than $2000 per year. I was legitimately astounded when I discovered this. I already pay through the nose for this software, and when I tried to file a support request they informed me I had to post in the community. Really??? $2000 per year isn't enough to respond to one measly email support request? I give email support for free for all of my customers, even ones who don't pay, because I legitimately want to make my products as good as possible.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good Tooling

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Really good technical product, but for large enterprise environments the licence model is causing problems, it's user based

Avantages :

Synthetic checks and alerts are very well and teams can get there information to troubleshoot their applications

Inconvénients :

- Pricing and user Licence model, every year it's changing his pricing model and usage model - Frontend Monitoring