Description de New Relic

New Relic est une solution de gestion des performances d'applications et d'analytique logicielle qui offre aux utilisateurs une visibilité et des analyses approfondies des données. En se concentrant sur le code, New Relic permet aux utilisateurs de développer des logiciels plus rapides, de créer des produits améliorés et d'impressionner constamment leurs clients. Les données racontent une histoire et New Relic interprète ce qu'elles vous disent.

Qui utilise New Relic ?

Les petites comme les grandes entreprises axées sur la qualité de l'expérience client, la réussite commerciale, etc.

New Relic Logiciel - 1 New Relic Logiciel - 2 New Relic Logiciel - 3 New Relic Logiciel - 4 New Relic Logiciel - 5

New Relic ne vous convainc pas tout à fait ?
Comparer avec une alternative populaire

New Relic

4,5 (163)
New Relic
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
27
2
4,2 (163)
3,9 (163)
4,1 (163)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
15,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
109
183
4,2 (203)
4,1 (203)
4,2 (203)

Alternatives à New Relic

Datadog
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Recherche/Filtre
Surveillance en temps réel
Nagios Core
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Surveillance FTP
Surveillance des serveurs de messagerie
Papertrail
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des inspections
Rapports et analyses
AppDynamics
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Rapports et analyses
Suivi des serveurs
Dynatrace
Fonctionnalités les mieux notées
Diagnostics des transactions complètes
Gestion des performances
Suivi des serveurs
Sematext Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Germain UX
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Rapports et analyses
Tableau de bord
Pandora FMS
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Notifications en temps réel
Suivi des serveurs
ServicePilot
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur New Relic

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,1
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
3,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
63%
4
28%
3
7%
2
1%
1
1%
Jonathan
Jonathan
Designer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Design, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

New Relic Offers Simple-to-Set-Up Server Monitoring

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : New Relic is a great product/service that is extremely powerful and easy to use. They even have iOS/Android apps to stay up-to-date on server stats while away from your desk.

Avantages :

I love how easy it was to get the New Relic agent installed on my Digital Ocean server. Within minutes it was piping in data to their dashboard.

Inconvénients :

Making sense of the mountain of data is challenging. It takes time and effort to figure out what all the data means and how it can be useful to your organization. It is well worth the effort though.

Leon
Managing Director (Pays-Bas)
Logiciels, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Great tool for tracking the performance and health of our platform

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I am using the web interface and the app multiple times a day to quickly see how the application is performing. The notifications in case of disruptions are convenient and very helpful.

Avantages :

It's clean and simple to setup and gives a great dashboard which helps get a quick overview of the performance of our SaaS application.

Inconvénients :

When using multiple modules on a bigger infrastructure it can get quite expensive. However we only use the basic version which gives us all the info we need.

Daniel
Daniel
Technical Lead (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Assurance, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

A Great Observability platform

4,0 il y a 5 jours Nouveau

Avantages :

We set up New Relic as we needed a observability platform that we could use to Troubleshoot infrastructure, view logs and use the synthetics to monitor our website's performance and availability.after going through a POC trial of using the tool we were very happy with the results and decided to do a 2 year deal with New Relic as it will help with our introduction and roll out of microservices.

Inconvénients :

Some of the UI could be improved compared to the competitors to display information. Also the synthetics editors on other sites are slightly better with the ability to record what you want the synthetic to do rather than writing all the code yourself.

Dylan
Dylan
Founder, Engineer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Worse each year

2,0 il y a 2 ans

Commentaires : I've used New Relic for 6+ years across 3 different companies including my own. Overall they seem to be going downhill each year, sadly along with many tech companies now. Seem to be entrenched in their industry, trying to hound customers for more money each year, but simultaneously providing less value and no innovation. Meanwhile, many other companies provide many of their features with higher quality and for free. I've recently switched some things to AWS and other services because they are cheaper and more reliable.

Avantages :

Has monitoring specific to the programming languages and database servers that we use

Inconvénients :

Cost is extremely high compared to the value of the service being provided. Many of the features can be found on other platforms for free or cheap. The designers and developers are clearly bad or mediocre. Entire platform is wrought with bugs and decisions about UI and configuration that make no sense and do not actually help the users of the product. They have done multiple revamps of the UI, which I am actually totally fine with in general because I am happy to learn new things, but they simply have not been improvements. Just a reshuffling, often with added work required from me for no benefit, plus features that no longer work. Even lowest tier email support apparently requires paying more than $2000 per year. I was legitimately astounded when I discovered this. I already pay through the nose for this software, and when I tried to file a support request they informed me I had to post in the community. Really??? $2000 per year isn't enough to respond to one measly email support request? I give email support for free for all of my customers, even ones who don't pay, because I legitimately want to make my products as good as possible.

Joseph
Senior Experience specialist (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Best tool for APM , browser , mobile , synthetic and infrastructure monitoring

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Amazing experience and great tool for any large enterprise to monitor their applications in one place and identify any anomaly without delay

Avantages :

New relic provides good KPIs 1) 4xx , 5xx and response time in application 2) CPU and memory usage in infrastructure 3) Mobile app crash and http error rate4) Browser performance metrics5) synthetic test availability

Inconvénients :

It can improve more on distributed tracing