Description de WebHR

WebHR révolutionne le fonctionnement des ressources humaines. WebHR est un logiciel social tout-en-un basé sur le Cloud pour les petites et moyennes entreprises qui s'occupent de tout, de l'embauche à la retraite, de la manière la plus innovante. WebHR permet non seulement d'économiser de l'argent pour les entreprises, mais également d'augmenter la productivité, de gagner de la place et de rendre les communications inter et intra-bureau rapides, fiables et efficaces. WebHR aide à gérer les actifs les plus importants de l'entreprise - son personnel.

Qui utilise WebHR ?

WebHR dessert des entreprises de toutes tailles, allant de 2 à des milliers d'employés.

WebHR Logiciel - 1 WebHR Logiciel - 2 WebHR Logiciel - 3 WebHR Logiciel - 4 WebHR Logiciel - 5

WebHR ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

WebHR

WebHR

4,3 (501)
Indisponible dans votre pays
3,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
194
30
4,2
(501)
4,2
(501)
4,1
(501)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
4,75 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
370
13
4,7
(212)
4,4
(212)
4,5
(212)

Alternatives à WebHR

Factorial
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Pointage
BambooHR
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des congés
Suivi des vacances/congés
PeopleQlik
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des rémunérations
Portail libre-service
Suivi des candidatures
Rippling
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Inscriptions aux avantages en ligne
Versement direct
niikiis
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de temps
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
Workzoom
Fonctionnalités les mieux notées
Acquisition de talents
Gestion de la paie
Gestion des feuilles de temps
ELMO Software
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des formations
Gestion des évaluations de la performance
Rapports et analyses
SutiHR
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Entreprises
Rapports et analyses
Connecteam
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de temps
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne

Avis sur WebHR

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,1
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
45%
4
39%
3
14%
2
2%
1
0%
Mohammed
Mohammed
Group IT Manager (Émirats arabes unis)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Unmatchable Quality and Performance

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Being the Head of IT and the decision maker in choosing the right HR and Payroll software, I believe Webhr is unbeatable. After more than 3 years of implementation and rigorous usage, Webhr keeps getting better each day and has never let us down. Highly Recommended!The team is also highly-talented who helped us with smooth implementation. The Support and customer experience is commendable.

Avantages :

Smart,Flexibile, High Quality, Speed, Bug-Free and almost everything needed for a cloud-based application covering all the required modules.

Inconvénients :

Training Module needs to be improved or connected with an LMS.

jade
Mentor (É.-U.)
Télécommunications, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

WEB HR REVIEW

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : great experience so far will continue to use

Avantages :

the software is extremely easy and straight forward to use.

Inconvénients :

maybe an instuctional video for our older employees.. or less tech savy

Margarita
Human Resources Sr. Manager (Équateur)
Transport routier/ferroviaire, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Our productivity has increased by 100%

4,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : It has been easy to use, and the customer service has been excellent. The features that it offers have been very helpful in managing our HR processes. The reporting capabilities have been useful to track and analyze employee performance and attendance. The mobile app has also been useful in managing employee data and tracking attendance. Overall, I am very satisfied with the WebHR product.

Avantages :

WebHR is an online Human Resources software solution that provides organizations with a comprehensive range of tools to manage their employees more efficiently and effectively. WebHR offers a comprehensive suite of HR functions, including employee onboarding, time and attendance tracking, leave management, training, payroll, performance reviews, and more. With WebHR, businesses can streamline their HR processes, track employee progress and performance, and create a better workplace environment. WebHR also provides an intuitive user interface with detailed reporting, custom analytics, and real-time dashboards, making it easier for businesses to keep track of their HR data. WebHR is the perfect software solution for any organization looking to maximize their HR processes and create a better working environment.

Inconvénients :

WebHR software does not offer much in terms of customization and is limited to the features that come with the package. This can be a disadvantage for businesses that require more specific features and capabilities.

Utilisateur vérifié
Managing Director (Émirats arabes unis)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Extrelmly bad support after joining

3,0 l’année dernière

Commentaires : Extremly bad given that we are a company that runs around 10-15 different independent softwares. WebHR is never coming back to us.

Avantages :

The interface is easy to use, the system is limited but good for our size.

Inconvénients :

The team behind the software is extremly bad. They never delivered on the promises made prior to joining thinking that once a customer is on board, its hard for them to leave. Also, you can only add 5 users at any given time which doesn't make any sense if you have only 1 team member starting. Totally illogical.

Marion
Executive Assistant and Manager, Administration (Canada)
Semi-conducteurs, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent Customer Service!

4,0 il y a 4 mois

Commentaires : Once your organization is set up, changes continue to happen and the Customer Service Department (especially [SENSITIVE CONTENT]) was more than helpful with getting them done.

Avantages :

From the employee perspective, very easy to record vacation/sick time

Inconvénients :

A little repetitive during onboarding setup