Description de Proxyclick

Des entreprises de premier plan font confiance à Proxyclick pour gérer les visiteurs, les employés et les sous-traitants sur site. La sécurité des personnes et des locaux est la priorité. L'éditeur fournit une solution universelle pour répondre aux besoins de l'entreprise et normaliser les processus sur tous vos sites, avec la flexibilité de la personnalisation locale. La solution se concentre sur la création de l'un des meilleurs systèmes de gestion des visiteurs sur le marché. C'est pourquoi elle s'intègre aux systèmes de contrôle d'accès, aux fournisseurs Wi-Fi, aux applications de gestion des salles de réunion, etc.

Qui utilise Proxyclick ?

Des TGE aux PME. Logiciel disponible en plusieurs langues et dans le monde entier.

Où peut-on déployer Proxyclick ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Proxyclick
  • Fondé en 2004

Assistance Proxyclick

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Afrique du Sud, Allemagne, Arabie saoudite, Australie, Belgique et 27 autres

Langues

allemand, anglais, arabe, bulgare, chinois et 29 autres

Proxyclick - Prix

À partir de :

100,00 $US/mois
  • Oui, essai gratuit disponible
  • Non, pas de version gratuite

Proxyclick n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Proxyclick est disponible à partir de 100,00 $US/mois.

Plans de tarification obtenez un essai gratuit

À propos de l'éditeur

  • Proxyclick
  • Fondé en 2004

Assistance Proxyclick

  • Support téléphonique
  • Support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Pays disponibles

Afrique du Sud, Allemagne, Arabie saoudite, Australie, Belgique et 27 autres

Langues

allemand, anglais, arabe, bulgare, chinois et 29 autres

Proxyclick en vidéos et en images

Proxyclick Logiciel - 1
Proxyclick Logiciel - 2
Proxyclick Logiciel - 3
Proxyclick Logiciel - 4
Proxyclick Logiciel - 5
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Vidéo de Proxyclick
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Fonctionnalités - Proxyclick

  • Alertes/Notifications
  • Booking Management
  • Desk Availability Schedule
  • Desk Reservation
  • Emprunt et restitution en libre-service
  • Gestion de l'occupation
  • Gestion de la sécurité
  • Gestion des audits
  • Gestion des badges
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des incidents de sécurité
  • Gestion des inscriptions
  • Gestion des visiteurs
  • Gestion des événements
  • Inscription de groupes
  • Inscription sur place
  • Liste de suivi
  • Planification des installations
  • Plans et cartes de sol
  • Préinscription
  • Réservation d'espace
  • Signature électronique
  • Suivi des visiteurs
  • Tableau de bord d'activités

Alternatives à Proxyclick

Découvrez le hall moderne. Des personnes aux colis, Envoy vous aide à gérer tout ce qui passe par la porte d'entrée.
UMA est un logiciel de travail qui connecte votre technologie de bureau, prend en charge la planification des ressources et fournit des informations exploitables basées sur les données.
Application de gestion pour votre espace de travail flexible ou votre immeuble de bureaux. Automatisation d'une large série de tâches administratives. En savoir plus sur Zapfloor
Une plateforme QHSE tout-en-un de pointe pour répondre à toutes vos exigences en matière de sécurité. Simple à utiliser pour les travailleurs et simple à personnaliser pour les gestionnaires. Essayez-le maintenant
Eden est une suite complète de logiciels qui vise à gérer les bureaux modernes.
Rationalisez votre réception avec une solution de gestion des visiteurs simple, mais intelligente. Un rapport qualité-prix imbattable, un design astucieux et une assistance hors pair. En savoir plus sur SwipedOn
iLobby remplace votre réception et ajoute un niveau supplémentaire de sécurité et de conformité, même dans des installations hautement réglementées.
Genea Access Control est une plateforme cloud de contrôle d'accès qui assure la sécurité physique des bâtiments et des entreprises.
Offrez à vos visiteurs des expériences sur site fiables et sécurisées au sein d'une plateforme cloud centralisée de données. Nombre illimité d'appareils et de visiteurs.

Avis sur Proxyclick

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
64%
4
32%
3
3%
2
0%
1
0%
Mark
Mark
Japon
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp

An enhanced visitor experience driven by the team's insatiable appetite to innovate!

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Above all I am most impressed by the continuous innovation that accompanies a Proxyclick installation - it just doesn't ever stop and in my mind demonstrates just how committed and passionate the team is about their product. Proxyclick has elevated visitor management well beyond the simple act of registration... and incorporated notions of security, health and safety, brand promotion, customer communication and privacy. It is also the most globally-minded system we have found on the market... not just by incorporating multiple languages but also by paying special attention to the importance of design. The result is that users of any nationality can use Proxyclick very intuitively (at the kiosk or in the back office). The set up is simple, and the settings are very configurable (without adding needless complexity) to give administrators the flexibility required to customise the product by client (eg, personalised visitor badges or registration flows etc.). In an age where digital technology threatens to eradicate the role of people... it is very refreshing to have a digital technology on the market that compliments our teams' efforts on the ground and ensures they can deliver a more dynamic visitor experience where human interactions thrive.

Inconvénients :

Personal data, privacy and data security concerns are an ever-present concern for us and our clients. Not only do we need to contend with the threat of cyber attacks but also being compliant with new legislation (eg, the EU's General Data Protection Regulation). Proxyclick - as with all SaaS products in the marketplace - will therefore need to take their product to the next level to ensure it stays a best-in-class solution.

René
René
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : GetApp

Proxyclick - Must have for Frontdesk

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : I am René Verhoef, 25y old and a active user of Proxyclick. my first experience with Proxyclick was implementing it for the company i worked for, as IT specialist i found Proxyclick very user friendly, the interface & information available on the website are very easy to understand, but as IT specialist there is enough in dept data to work with.
This makes Proxyclick a unique tool for both the new and experienced employees of a company.
The proxyclick expirience leaves a satisfied visitor, and saves the frontdesk a lot of registration time, this is why it pays itself back within weeks of use. on top of that it gives the Building service a unique enmergency list that's always up-to-date and user friendly, this alone is worth the buy. iv'e saw Proxyclick in company's from 10 to over a 100 employees, even as replacement for a frontdesk/reception.
there is a lot of room for this tool to be a Must have for companys.

Avantages :

Professional user expirience Enmergencylist + App Notification SMS / E-mail on arrive Visitor badge / security by photo friendly user interface very helpfull support desk

Inconvénients :

Automatic graph (e-mail) each month with a top 5/10 of visited company's, or wich employee had the most visits etc. default no option for migrate the employee's(from other software) to Proxyclick enmergency list - it is posible when letting the employees sign in through proxyclick, yet not perfect.

Ashley
Ashley
Packaging Technologist (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Production alimentaire, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Used for booking access to site

5,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : Overall good. Helped with on site management. Could be slow at times

Avantages :

Pretty good and easy to use. Easy enough to operate and to make adjustments to existing bookings. Nice design

Inconvénients :

Shame you can't book in for multiple days at once and have to book in day by day which takes up alot of time.

Brandon
Service Desk Analyst (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good, but not perfect

3,0 il y a 6 ans

Commentaires : I've been an administrator in our company's proxyclick for the past couple of years. Overall there have been vast improvements to the system which i like such as the design and layout. The ability to check people in/out and see real time status has been a life saver. The underlying issues i continue to have with our site security offices are the recurring visits. When a recurring visit is input for an individual/group, the very first day of the visit shows all of the pertinent information needed (i.e. type of access, company visiting, etc). However, all other days of that set recurring access does not show the same details needed. This forces the user to go all the way back to the original start date of the access in order to find out the information, which can be very time consuming and frustrating on an extremely busy day. I would like to see that improve. Another frustrating area from an admin standpoint is the entry of colleagues into proxyclick. This feature is fine if you have an individual only needing to be added to one site, but if you are needing to add a colleague to more than 30 sites it's a bit of an arduous task having to click 'Add Colleague' after clicking under every single location. If there is a way to have an 'Add Colleague To All' option, that would make this new year so much better.

Avantages :

Please see my overall experience comments

Inconvénients :

Please see my overall experience comments

James
James
Chief Technology Officer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

We use it in multiple offices and never had a major issues.

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Was able to have receptionist leave their desk without having people need to wait at an empty desk helpless.

Avantages :

Text message notification. The ability for the guest to receive an e-mail that contains our wifi password.

Inconvénients :

The e-mails are sometimes slow to come through, but other than that not a lot. The delivery option (which is new) could be simplified to just be a single click, but its all nitpicker stuff.

Réponse de l'équipe de Proxyclick

il y a 5 ans

Hi James, thanks for your review and feedback. Can you please send us an example of a slow email so we can analyze? Normally emails are delivered 1-2 seconds after processing. What we also witness is that they can be slowed down by anti-spam software installed at our clients, hence the importance to white list Proxyclick. And, thanks for the suggestion of the delivery option ! We plan to further improve the feature based on client feedback. So thank you!