Notes moyennes

7 avis
  • Note globale 4.3 / 5
  • Facilité d'utilisation 4 / 5
  • Service client 4 / 5
  • Fonctionnalités 4 / 5
  • Rapport qualité-prix 4 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 299,00 $US/unique
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Installation (Windows)
  • Formation Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • SmarterTools
  • http://www.smartertools.com
  • Fondé en 2003

En savoir plus sur SmarterMail

SmarterMail fournit des fonctionnalités de logiciel de serveur de messagerie Exchange pour une fraction du coût ! Avec des exigences matérielles moindres, une stabilité supérieure et des coûts de maintenance réduits, SmarterMail présente un coût total de possession (TCO) nettement inférieur et constitue la meilleure alternative de Microsoft Exchange pour les entreprises et les sociétés d'hébergement. Bénéficiez d'un accès instantané au webmail, à la messagerie instantanée, à la synchronisation sur ordinateur et mobile, à la collaboration avec les utilisateurs, etc.

SmarterMail - Fonctionnalités

  • Archivage des e-mails
  • Bloqueur de spam
  • Boîtes de réception partagées
  • Gestion des réponses
  • Gestion des signatures
  • Gestionnaire de files d'attente
  • Liste blanche / liste noire
  • Routage
  • Récupération de données
  • Suivi des e-mails

Logiciels similaires

Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur SmarterMail

Multiple deployments that we support

Publié le 22/02/2019
Dab C.
President
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We have been using SmarterMail for 10+ years. We host several clients (Multiple domains for multiple years) on one of our Smartmail VM's, and have deployed this as on premise solution of a number of other clients.
We have been through many versions and are still very pleased with the product as are our clients. We can host with, make money with it, and have have happy customers.

Avantages: It is rock solid stable, the user interface is intuitive, clean and easy for the users to adapt to. It is affordable (much more than affordable than Exchange) for the small to medium business and makes for a great solution. The support has been good and we have had VERY few issues over the years.

Inconvénients: It is not as powerful and as seamless as exchange (which we also host). The third party spam & AV filtering they have integrated is not very good (we have went to a TrendMicro Hosted Gateway solution to fix this).
The chat feature has not been well received by my clients.

Reliable Email service with lots of features

Publié le 04/04/2018
Dan W.
Self Employed
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Make my Admin job a breeze. Combining Email, calendar and alerts

Avantages: The interface is clean and powerful. It's a single-page app. Compatible with any browser, both desktop and mobile. Its responsive layout is perfect for any screen, and any device, giving you the same look and feel regardless of how you're accessing your mailbox. It's easy to customize using the pre-built light and dark themes.

Inconvénients: Can be over whelming with the amount of features that it has, The ActiveSync aspects of the software are not the best. Was told told would need to create a separate profile for every mobile device and operating system in order to get it to work.

We've used this for a long time, lots of features but some simple things are missing

Publié le 07/03/2018
Chris M.
System Administrator
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Very easy to use, easy to set up, easy to make changes ot users but missing some key features that would make it much better.

Avantages: The cost is great, it's very easy to use and very easy to set up. We also have very few issues with it, very solid product.

Inconvénients: Some features are missing that seem like simple fixes. You cannot make mass changes, you cannot ask for mass reports for simple things like, are these users forwarding emails, are these users sending emails. You can go into each individually but mass reports are missing.

Very powerful Mail Server!!

Publié le 31/07/2018
Utilisateur vérifié
Vice President, Operations
Logiciels
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: This is a very powerful, and cost effective mail server. I've used this for over 10 years and have seen VERY frequent, non-stop upgrading of features this whole time. Cost is very reasonable compared to other solutions like Exchange.

Inconvénients: There's really nothing I can say about this. I used to not like the mobile integration, but SmarterTools REALLY improved on this.

We're with SmarterMail to stay!

Publié le 04/02/2019
Brian T.
Owner
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: We moved from iMail to SmarterMail when SmarterMail was on version 4. Instantly, our mail issues went away and we could focus on the rest of out business.

Inconvénients: We had problems with upgrading to v. 16 so we downgraded to v. 15.

Lire d'autres avis