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à choisir le meilleur logiciel

Description de Rosemark

Avec près de trente ans d'expérience dans le secteur de l'aide à domicile, l'éditeur fournit l'une des plateformes logicielles de soins à domicile les plus efficaces et les plus éprouvées actuellement disponibles. Cette application mobile avec GPS fournit un lien direct entre les soignants et le bureau à domicile. De plus, les options de vérification des visites en ligne assurent la conformité au CURES Act des États-Unis. Le système est personnalisable pour répondre à vos besoins et proposé à un prix abordable. Mieux encore, les utilisateurs disent que l'équipe de service client et d'assistance est l'une des meilleures du secteur.

Qui utilise Rosemark ?

Avec près de trente ans d'expérience dans le secteur de l'aide à domicile, l'éditeur fournit l'une des plateformes logicielles de soins à domicile les plus efficaces et les plus éprouvées actuellement disponibles.

Rosemark Logiciel - 1
Rosemark Logiciel - 2
Rosemark Logiciel - 3
Rosemark Logiciel - 4
Rosemark Logiciel - 5

Rosemark ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Rosemark

Rosemark

4,7 (93)
100,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
34
2
4,5 (93)
4,7 (93)
4,9 (93)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
330,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
24
4
4,6 (19)
4,2 (19)
4,1 (19)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Rosemark

Generations Homecare System
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des clients
Gestion des dossiers patients
Signature électronique
eRSP
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des clients
Planification des aidants
Deputy
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des feuilles de temps
Planification du personnel
AxisCare
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Planification
Planification des aidants
Paychex Flex
Fonctionnalités les mieux notées
Formulaire W-2
Gestion de la paie
Versement direct
WellSky Personal Care
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des plans de soins
Planification
AdaCare
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des clients
Planification des aidants
AlayaCare
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Planification des rendez-vous
Programmation des tâches
ContinuLink
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion de la conformité
Gestion des clients

Avis sur Rosemark

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
76%
4
22%
3
1%
2
1%
Debbie
Director/Owner (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Customer Service is Key

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : We began using Rosemark 10 years ago when we were a small company. Rosemark and their outstanding team of programmers, tech supporter and owners have been an integral part of our growth.

Avantages :

The software is user friendly. The mobile applications are easy and convenient. The reporting systems interact with Word and Excel seamlessly. The notifications are accurate and can be set to multiple users. The thing that sets it apart from the others is the customer service at Rosemark.

Inconvénients :

When I have had issues with the software, I have called Rosemark and the problems are fixed. After 9 years of use, they have not failed once to address my concerns.

Réponse de l'équipe de Shoshana Technologies

il y a 4 ans

Debbie, thank you for the review. Your input has been invaluable over the years its worth celebrating our great partnership! We have learned so much from you!!

Tammi
controller (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

A terrific move to Rosemark

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Our electronic billing has been transformed through our switch to Rosemark. Before Rosemark, we sometimes had to wait months for payment from the VA, and now the VA typically pays us within ten days. Since we have been a consistent customer of our electronic biller for years, we know that the problem must have been on our software provider's end.

Avantages :

We really appreciate the following features: 1. customer service is fabulous 2. the flexibility to change rates and make adjustments to shifts 3. the ability to view invoices before sending them to QuickBooks

Inconvénients :

There are a few things that would be helpful to us that we cannot current do: 1. export a veteran claim by individual or by a selected batch 2. choose hours of the day for pay/bill rules (e.g., we pay OT rates for Christmas Eve and New Year's Eve from 5p-midnight) 3. a report which summarizes travel time for a selected period 4. a pop-up menu which lists caregivers who are eligible to serve a selected client that is ordered by distance from the caregiver's home address to the client's address 5. a report that would help us to determine the amount of nonbillable mileage to pay to caregivers Also, one cumbersome process is creating a CSV for a payroll export. It is a little counterintuitive and "tech-y."

Réponse de l'équipe de Shoshana Technologies

il y a 3 ans

Tammi, We are so glad that we were a good choice for you. Thank you for your thoughtful feedback and feature requests, we do have these upgrades on our radar. I'm glad that you were able to clarify how you have gotten big improvements in your VA (Veterans Administration) billing turnover time. I will pass on the Kudos to the Customer care team!

Moises
CEO (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Needs updating

2,0 il y a 3 ans

Commentaires : Love the staff - the program is very limited and does not accommodate changing needs. TIME TO UPDATE THE FIELDS

Avantages :

At the time it was easy and seemed to meet our needs. Support Staff is excellent

Inconvénients :

Rosemark does not get updated. Simple things like multiple phone numbers and email addresses are not accommodated in the base program. when it is requested they say it is on the list to be updated, yet it never happens. I'm wondering if they are actually getting out of this field of service as it is so outdated.

Réponse de l'équipe de Shoshana Technologies

il y a 3 ans

Moises, we do have those features please reach out to Robin for help. She also mentioned to me that she would love to show you how our forms feature could work for your agency, no extra charge just give us a call. We are fully committed to the home care industry as that is what we know and what we do. Happy to be of service. Linda Teaman, CEO Shoshana Technologies

Laura
Director (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Reliable product with exceptional customer service

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Exceptional, very satisfied.

Avantages :

The user friendly interface, and the ability to configure to my agency specific needs. The staffing is superb at handling any questions immediately. Best software product I have used.

Inconvénients :

No cons for our agency. Rosemark has been consistent and no issues have ever arisen.

Réponse de l'équipe de Shoshana Technologies

il y a 3 ans

Laura, we are so happy that you made the switch to Rosemark. Your comments clearly reflect our company values and underscore the importance of great software and great customer service working hand in hand. In the home care space, anything else just doesn't make sense. Thank you for your kind words.

Kelly
Owner/Director (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Worth the move to Rosemark!

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Overall experience has been great because of top-notch customer service! (Might have been a frustrating experience without the AMAZING customer service.)

Avantages :

1. Customer service is NUMBER ONE!!! 2. Flexibility to make adjustments on shifts, when needed. 3. Reliability in creating CSV for payroll. 4. Once it's learned, it is incredibly useful. 5. Easily able to fill multiple shifts with a simple "highlight" and "apply". 6. The caregiver app is great for checking in/out, viewing schedule, shift offers, and client info.

Inconvénients :

1. Not very intuitive for use - more set up for a programmer. 2. Unable to breakdown travel time and print a report summary. 3. There is no cutoff for pay-bill rules in the middle of the day. 4. Cannot export veteran claims by individual veterans. 5. Cannot easily override scheduling overlaps. 6. Does not alert for travel time needed if two shifts are accidentally butted up to each other. 7. Unable to calculate non-billable mileage. 8. Not able to have secure, on-going text conversations within the app.

Réponse de l'équipe de Shoshana Technologies

il y a 3 ans

Kelly, thank you for the comprehensive review. I have sent over your requests to our customer care team so they can help to show you something that will help or to make sure that it is added to our Development projects for the future. This review was very helpful, again thank you!!