PayDC Chiropractic Software

Description de PayDC Chiropractic Software

Le logiciel de chiropratique PayDC propose une plateforme cloud compatible avec les EHR (dossiers médicaux partagés) et entièrement intégrée. Accès sécurisé à distance. Mises à jour automatiques. Tarification abordable (à partir de 149 $/mois). Oubliez les serveurs coûteux et les frais de maintenance annuels. PayDC vous permet de gérer plus facilement les soins aux patients, les questions de conformité et la rentabilité de votre cabinet. Inclut des modules dédiés à la documentation, la planification, la facturation intégrée, la planification et le traitement des paiements, l'utilisation des dossiers médicaux partagés, etc. Contactez l'éditeur pour recevoir une démo gratuite.

Qui utilise PayDC Chiropractic Software ?

PayDC est destiné aux cabinets de chiropratique basés aux États-Unis. Choisissez PayDC pour augmenter vos revenus tout en améliorant votre mise en conformité grâce à un logiciel cloud innovant, entièrement intégré et compatible avec les EHR (dossiers médicaux partagés).

Où peut-on déployer PayDC Chiropractic Software ?

Cloud, SaaS, web, Windows (ordinateur)

À propos de l'éditeur

  • par PayDC Chiropractic Software
  • Situé à Huntingdon Valley, É.-U.
  • Fondé en 2007
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

États-Unis

Langues

anglais

À propos de l'éditeur

  • par PayDC Chiropractic Software
  • Situé à Huntingdon Valley, É.-U.
  • Fondé en 2007
  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

États-Unis

Langues

anglais

PayDC Chiropractic Software en vidéos et en images

Vidéo de PayDC Chiropractic Software
PayDC Chiropractic Software Logiciel - 1 - aperçu
PayDC Chiropractic Software Logiciel - 2 - aperçu

Comparez le prix du logiciel PayDC Chiropractic Software avec ses alternatives

À partir de

149,00 $US/mois
259,00 $US/mois
39,00 $US/mois
50,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Non
Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui

Fonctionnalités - PayDC Chiropractic Software

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Autorisations basées sur les rôles
  • Base de données de clients
  • Booking Management
  • Confirmation et rappels
  • Conforme HIPAA
  • Conformité pour le secteur médical
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Facturation récurrente et des abonnements
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des clients
  • Gestion des documents
  • Gestion des dossiers
  • Gestion des dossiers patients
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des employés
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des patients
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des réclamations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des évaluations
  • Graphiques
  • Messagerie SMS
  • Modèles de documents
  • Modèles personnalisables
  • Notes SOAP
  • Outils d'évaluation des résultats
  • Paiements électroniques
  • Planification
  • Planification automatisée
  • Portail client
  • Portail libre-service
  • Pour les chiropracteurs
  • Programmation des tâches
  • Rappels
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Stockage de documents
  • Synchronisation du calendrier
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • e-mail marketing

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Alternatives à PayDC Chiropractic Software

Plus d'alternatives à PayDC Chiropractic Software

Avis sur PayDC Chiropractic Software

Lire les 46 avis

Note moyenne

Note globale
3,7
Facilité d'utilisation
3,7
Service client
3,5
Fonctionnalités
3,5
Rapport qualité-prix
3,8

Avis classés par note

5
17
4
9
3
10
2
3
1
7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Dr K.
Chiropractor (É.-U.)
Cabinets médicaux, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Best Choice for Chiropractors

5 il y a 2 ans

Commentaires : Doctors who put risk management first, and care about maximizing on insurance reimbursement while minimizing denials, should give PayDC a chance.

Avantages :

This is the most Chiropractic specific EHR system in the market. I have tried Office Ally, DrChrono, Chirotouch and believe PayDC has the best understanding of efficiency and safety guards to meet compliance. It is easy to use, short learning curve, and ease of filing claims. I like the flow from initial exam, to running through the SOAP notes, it makes sure you don't leave anything out. PayDC is so far the one EHR system I know that starts with Risk Management in place and go back to the beginning to create the right flow for every visit.

Inconvénients :

The team works hard and are very kind and humble. It is not easy running any business, specially in a world of entitlement. Nothing is ever perfect. There are few things that could be implemented but that is more for convenience more so functionality.

Anngelic M.
Billing Manager (É.-U.)
Cabinets médicaux, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Software experience

4 il y a 5 ans

Commentaires : I am very pleased with the ease of use of this product. I like the accounting features in regard to posting and balancing of patient ledgers. The only recommendation that I have is in regard to reporting. There are reports that can produce a patient list by carrier, service dates or demographic criteria. The product allows you to export a patient list to excel but you cannot set parameters and sorting has to be done on the excel spreadsheet. Way to many steps for something that should be a click and generate option. Otherwise, very happy with this product. Customer Service and Tech Support are TOP NOTCH!!! Always a quick response, even if the issue can not be resolved immediately.

Avantages :

The accounting features and the ease of claim submission.

Inconvénients :

The inability to generate patient lists based on criteria such as insurance carrier or self-pay status without having to export to Excel.

Paul R.
Doctor of chiropractic (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Poor Compliance | Inconsistent features | Don't care about customer feedback

1 il y a 11 mois

Commentaires : I've used PayDC for 6 years and even though my life sucks every time I do notes, I'm stuck with it. They ignore the same issues year after year while they work on "new improvments" that no one cares about.
Worst of all, PayDC holds your notes hostage while you continue to pay fees. It's one of the most frustrating aspects of my business, seriously.

Avantages :

I like cloud-based, all-in-one systems for the easy access, however it only works on PC's .

Inconvénients :

Basic features don't work properly and when you notify the company, they just blow you off or tell you they're working on it. Poor compliance - the notes system automatically puts in details in your soap notes that make your notes inaccurate and potentially risk denials. I have told the company about this multiple times and they just blow it off. Apparently, they dont care about keeping you compliant and getting paid. - Ironic since their name is PAY-DC. go figure?

Heather C.
Marketing Manager (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

User friendly

4 il y a 4 ans

Avantages :

Cloud Based, Appointment Reminders, easy to do SOAP Notes and Care Plans. Also billing and running reports are easy to do.

Inconvénients :

Would like some software changes to make things easier. Such as if we have an event, like sending out the text message reminders, can we send event reminders.

Maria L.
É.-U.
Cabinets médicaux
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Overall a good product

4 il y a 8 ans

Avantages :

The price for what you get is great! It is an all-in-one cloud-based service. I like how the scheduling system, EMR, and billing are all integrated. As I check a patient in, the doctor sees it and can generate a note quickly (using the last visit's info as a starting point, so there is very little to change before completing that day's visit), and once the note is created, it creates a corresponding claim. This eliminates multiple entries of the same information.

Inconvénients :

It's great that the billing side of the software integrates with the schedule & EMR, but that's where it stops. There are too many screens to find information. I can't see payments easily on the same screen as claims, and the statements leave a lot to be desired. The care plan generator is great if your care plans are really straightforward, but if you like to have different phases of care (3x a week, 2x a week, etc), then it makes it a bit more difficult, especially when it comes to re-examinations and re-x-rays.