DocMeIn

DocMeIn

par DocMeIn.com

Qui utilise DocMeIn ?

Private practices with 1-25 providers and little existing practice automation. Practices that are making the initial steps in transitioning to online scheduling and off paper calendars.

Description de DocMeIn

Full-featured FREE online appointment management service for group practices and solo healthcare providers. Select features: group calendar for 1-50 providers, color-coded appointments with adjustable color scheme, patient portal with intelligent appointment scheduling, multi-channel appointment reminders (email -- free; phone/voice and SMS/text message -- $0.10/each), continuing care reminders, recurring visits, patient messaging and much more.

Informations sur DocMeIn

DocMeIn.com

http://www.DocMeIn.com/

Fondé en 2009

Prix de DocMeIn

DocMeIn est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de DocMeIn est disponible à partir de 0,01 $US/mois.

À partir de

0,01 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Aucune

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

DocMeIn - Fonctionnalités

Logiciels de planification pour cabinets médicaux
Conforme HIPAA
Emplacements multiples
Facturation
Fonction de glisser-déposer
Gestion des dossiers patients
Gestion des enseignants et du personnel scolaire
Gestion des médecins
Gestion des non-présentations
Planification des gardes
Planification des rendez-vous
Portail libre-service
Rendez-vous récurrents

Avis sur DocMeIn

Afficher 5 avis sur 9

Note globale
3,8/5
Facilité d'utilisation
4,6/5
Service client
3,9/5
Fonctionnalités
4,2/5
Rapport qualité-prix
3,7/5
Miche P.
RMT
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/09/2019

"Fully capable and an excellent value"

Commentaires: Having a tool that both practitioner and client can access booking is top of the list. We used the free version, and it really did cover everything we required to run a busy multi- disciplinary clinic.

Avantages: The intuitive interface is excellent. Very easy to set up and operate. The automated client reminder emails are a boon, and integration with the Google calendar app really helps keep me on track when I'm on the go.

Inconvénients: If only it have client health history integration available. Then it really would be a heavy hitter.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/09/2019
Stanford C.
DC
Hôpitaux et soins de santé, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 20/11/2018

"Love it"

Commentaires: Love this system because it is simple and free!

Avantages: Easy to use.
Free
Online booking.
Able to send out reminders and follow up messages.
I have been using it for almost 3 years.

Inconvénients: The server has been unstable recently.
Hard to adjust the options for online booking. Sometimes the reminder will not send.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 20/11/2018
Utilisateur vérifié
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    1/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    2/5
  • Support client
    1/5
  • Rapport qualité-prix
    2/5
  • Probabilité de recommander le produit
    2/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 12/02/2019

"Crashes often, no tech support"

Avantages: It is very very simple and offers the basic online booking feature. It also allows you to save patient data such as DOB, health card info and insurance info, contact info, etc. Works well for a desktop ONLY.

Inconvénients: Crashes often!!! Making It unreliable. Also there is literally no tech support. There is no phone number for you to call. The site is not smart-device friendly and can only be efficiently used on a desktop. Has no capability for Intake/SOAP notes. Does not do billing. You WILL need to use another program for your business needs if you are a registered health peofessional.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : GetApp
  • Publié le 12/02/2019
Jeremy M.
IT Director
201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 09/04/2018

"Fantastic scheduling tool"

Avantages: Dont expect this prodcut to get you the results you want overnight, it takes time and participants, but once fully implemented this is a fantastic scheduling tool.

Inconvénients: Integration, Integration, Integration... Although a Solid scheduling tool it severely lacks a integration for billing programs.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 09/04/2018
Dorothy A.
Owner
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/06/2013

"Hard to believe such a great calendar is free!"

Commentaires: Very, very highly recommend.

Avantages: I did quite a bit of research when I first decided to begin using an electronic calendar for my psychology practice. DocMeIn far surpassed every other product that I looked at, even the ones that charged a fee for their services. But what really surprised me, was how responsive their customer service was when I needed help. Once my staff realized how simple it was to check their schedules from any computer or smart phone, there was no going back to our paper schedule book.

Inconvénients: DocMeIn is a stand alone product and I do not believe it can be integrated into your billing program.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/06/2013