Pour qui ?

Les organisations qui souhaitent obtenir une solution pour suivre et améliorer les performances KPI.

Notes moyennes

8 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.2 / 5
  • Service client 4.9 / 5
  • Fonctionnalités 4 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.2 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 125,00 $US/mois
  • Version gratuite Non
  • Essai gratuit Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Spider Strategies
  • http://www.spiderstrategies.com/
  • Fondé en 2003

En savoir plus sur Scoreboard KPI Management

Scoreboard est une solution complète de gestion des KPI et des performances. Vous pouvez suivre les mesures, créer des tableaux de bord, gérer des projets, générer des rapports, définir des alertes, donner des présentations, comparer la stratégie et les performances de votre organisation aux objectifs, et bien plus encore.

Scoreboard offre une valeur instantanée aussi bien aux cadres qu'aux analystes métier. La solution est basée sur le web et accessible à partir de n'importe quel appareil mobile.

Scoreboard KPI Management - Fonctionnalités

  • Analyse de régression
  • Analyse de texte
  • Analyse des sentiments
  • Analyse prédictive
  • Data discovery
  • Modélisation statistique
  • Traitement des gros volumes
  • Visualisation de données
  • Assistant pas-à-pas
  • Collaboration
  • Gestion des collectes de fonds
  • Gestion des investisseurs
  • Modèles de plans commerciaux
  • Modèles financiers
  • Partage social
  • Projections financières
  • Présentation de pitch
  • Tableau de bord
  • Fiches d'évaluation (scorecards)
  • Fonctions/calculs
  • Intégrations de sources de données
  • Suivi des indicateurs clés de performance
  • Tableaux de bord privés
  • Tableaux de bord publics
  • Visualisation de données
  • Widgets

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Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur Scoreboard KPI Management

Spider Strategies Scorecards

Publié le 23/08/2018
Shelly W.
Applications Engineer
Services financiers, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Biggest Benefit:
-My sites can make intelligent business decisions because the can see right on the screen if they are meeting SLAs - Biggest Benefit - a reduction in the financial credits due to non-compliance issues.
- Scoring KPIs help the site determine where adjustments need to me made within production/labor management. Benefit - sites are adjusting their labor pool to incorporate cross-training and new skills for new services.
Biggest Benefit - in my opinion - we have been awarded new contracts because of our ability to show accountability and grow the business.

Avantages: I love the fact that I can create a template of a scorecard/its reports/dashboards for an organization and then replicate it across its children organizations. This is a HUGE time saver for me. The Briefing Books allow me to create a monthly Briefing Book for my sites. This allows the sites to quickly access the metrics/dashboards/reports in one location and send this information to PowerPoint to prepare for QBRs. I LOVE the fact that I can pull data from outside resources into the KPIs using Connect. This allows me to automate data import and decrease user errors when entering data into the scorecards. BIG WIN there.

Inconvénients: The ONE thing that irks me is the inability to import calculations from Excel like I can when building a scorecard. I usually export the Metric IDs to excel and create the calculations. I then have to manually cut and paste the calculations into the KPI via Builder. It would be nice if I can import calculations.

Best Executive Dashboard System I've Used

Publié le 11/09/2018
Eleatrice C.
Program Analyst
Défense et aérospatiale, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Scoreboard has helped us get all our data into one place and accessible by a common dashboarding solution that we can then brief live from. It is saving us hundreds of hours of staff time by eliminating the need to create PPTs for all our meetings. We brief directly from Scoreboard for all metric meetings.

Avantages: Powerful metric tracking capability
Easy to use
Quick to implement and start using
Visually stunning dashboards
Briefings function has eliminated PPT from our organization

Inconvénients: I wish the data connection tool ("Connect") was integrated into Scoreboard and not a separate, stand alone system. This would make it more user friendly and intuitive.

Scoreboard

Publié le 23/08/2018
Rosana R.
Application Engineer
Services et technologies de l'information, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It's a lot easier now for creating calculated KPIs than in the older versions where a lot of this was extremely manual. It has cut down the turn-around time that we can provide it to clients which is huge benefit.

Avantages: I love how easy the software is to use and navigate around. The report and dashboard functionality are a huge plus.

Inconvénients: I don't like that you're not able to export all dashboards at once unless you transfer it into a briefing book. Also, having to scroll through to find the project you're working on in Connect. It would be nice if it automatically goes directly to the last project worked on.

Assessment of Scoreboard KPI Management

Publié le 05/02/2019
Utilisateur vérifié
Director, Strategic Management System Program Office
Armée, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Measuring across many lines of effort, and being able to aggregate in different ways.

Avantages: Ease of creating dashboards and the drill down capability to the metric level

Inconvénients: Sometimes, the functionality is not the same across the components of the softare

Mission and Vision Tracking

Publié le 06/08/2018
Julie P.
Director of Progam and Quality Services
Services à la personne et aux familles, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Monthly tracking of our KPIs has helped assist us in tracking what is important to us. We get together as a team monthly and review our KPIs, discuss barriers to meeting our goals, and problem-solve our way to success. This software allows endless Scorecards within, allowing departments to have their own, as well as our newest creation, a Scorecard developed to track our new Strategic Plan.

Avantages: Visual and data tracking for endless measures to ensure we are meeting our mission and vision. Forced us to ask the tough questions when developing the KPIs.

Inconvénients: I am not great with the calculations and setting up the metrics, but that is not the software's issue.

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