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à choisir le meilleur logiciel

Description de WebRezPro

WebRezPro est un système de gestion de propriété cloud innovant et tout-en-un qui simplifie les opérations pour les hôtels indépendants et les motels, les groupes multipropriétés, les auberges, les locations de vacances, les gîtes et les terrains de camping, afin de permettre aux hôteliers de gagner du temps et de l'argent, de générer plus de réservations directes et d'améliorer l'expérience client. Bénéficiant de la confiance des exploitants d'hébergement depuis 2003, WebRezPro est systématiquement choisi pour ses fonctionnalités performantes et flexibles, ainsi que son excellent support client. Il est utilisé par plus de 2 000 établissements dans 45 pays.

Qui utilise WebRezPro ?

Hôtels, motels, centres de vacances, auberges, bed & breakfasts, terrains de camping, locations saisonnières, chambres d'hôtes, locations de plusieurs propriétés avec jusqu'à 100 chambres. Il coûte 5 dollars par mois et par chambre (montant minimum : 60 dollars par mois).

WebRezPro Logiciel - 1
WebRezPro Logiciel - 2
WebRezPro Logiciel - 3
WebRezPro Logiciel - 4
WebRezPro Logiciel - 5

WebRezPro ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

WebRezPro

WebRezPro

4,6 (192)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
124
74
4,5 (192)
4,7 (192)
4,8 (192)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
13,50 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
15
Intégrations introuvables
4,6 (20)
4,6 (20)
4,2 (20)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à WebRezPro

BedBooking
Fonctionnalités les mieux notées
Communications avec les invités
Gestion des réservations
Pour locations saisonnières
HotelRunner
Fonctionnalités les mieux notées
Réservation en ligne
Support client
Traitement des paiements
Hotelogix
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Gestion des taux
Cloudbeds
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Inventaire des salles
Réservation en ligne
RMS Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Gestion des taux
Support client
Stayntouch  PMS
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion des réservations
Intégration GDS et OTA
WebReserv
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
ThinkReservations
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des taux
Réservation en ligne
Traitement des paiements
Lodgify
Fonctionnalités les mieux notées
Communications avec les invités
Gestion des réservations
Pour locations saisonnières

Avis sur WebRezPro

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
68%
4
27%
3
4%
2
1%
Ben
Ben
General Manager & Dog Wrangler (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

One of the best commercial programs I have ever worked with.

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : Extremely efficient running of a resort.

Avantages :

WebRezPro is incredibly well managed. Their customer service and tech support is incredible, responding to e-mailed questions sometimes within minutes, and always willing to talk something through on the phone. Several times, I have e-mailed suggestions, some of which were implemented within days. The few glitches we have found were fixed within hours. I have worked with other hotel systems that were run by programmers. It's obvious that WRP is run by people who know the hotel business.

Sheila
Owner and Host (Canada)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

A much needed tool to manage our reservations professionally and accurately

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : A1 - from the sales, to the on-boarding personnel, to the programming and support personnel, it has been a very positive experience working with WRP!

Avantages :

That it was Canadian... and it seemed pretty user-friendly to us (from our point of view as a cottage rental resort manager/owner and considering even more importantly how easy it was for our guests to use and reserve with us).

Inconvénients :

No program is one-size-fits-all typically but WebRezPro does a pretty good job of working with us to really have it meet our individual needs as a small rental resort in Nova Scotia.

James
Hotel Manager (Singapour)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Easy to use Software

3,0 il y a 2 ans

Avantages :

Its easy to set up. There is Interface with the CHannel Manager to get an overall snapshot of the room calender. It is also Easy to Check In and Check out guests.

Inconvénients :

If all rooms are occupied, for me to swap rooms, I will need to do a temporary change of stay date to free up one room, for the move. This creates an extra step. I hope the Development team will provide a 'temporary' unallocated room status for the clerk to temporarily place a room.I also need to Add Credit Card as a Payment type, without having to know the 16 digits to key in. THis is because the guests gives us the physical card to charge. Once we return the physical card back, the print out does not show the full 16 digits. Although we have used Credit Card, we are unable to fill the digits in the system.

David
Owner (É.-U.)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

WebRezPro - simple when you need it, capable when you're ready

4,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : The team at WebRezPro have been helpful for my property needs.

Avantages :

Set up was easy to get started. Integrations are handled professionally. They've been easy to work with and respond quickly to support escalations.

Inconvénients :

Minor annoyances such as requiring mouse clicks instead of allowing keystrokes in some areas, lack of keyboard shortcuts, and pop up windows that interrupt the flow - but not really much worse than other PMS systems I've used.

Albert
Revenue and Group Reservations Manager (Canada)
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great product for small operators.

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : Compared to other systems I have worked on, this is easy to use for small hotel operators. It is sophisticated enough to provide the analytics we require, but not so overwhelming that it takes weeks of training to master.

Avantages :

It is an easy to use system that can be mastered by even the most inexperienced staff. Training modules are easy to follow and support is very easy to get hold of when needed.

Inconvénients :

When entering several group folios for the same client, it would be good to have a copy feature that copies all of the data in the folio but allows you to change the dates of stay. Having to create rates for every group folio is cumbersome as you are entering the same information over and over.

Réponse de l'équipe de World Web Technologies

il y a 3 mois

Thank you for the positive review and for highlighting WebRezPro's ease of use and effective support. We appreciate your suggestion for a group folio copy feature to simplify repetitive tasks and are exploring ways to implement this improvement. We're glad to hear that our system's functionality and analytics meet the needs of small hotel operators without requiring extensive training. Your feedback is crucial for our ongoing efforts to enhance our services. Thank you for choosing WebRezPro. We're committed to continually improving your experience with our platform.