Pour qui ?

Organisateurs d'événements de toutes tailles, des simples soirées aux festivals en passant par les réunions d'école. Toute personne à la recherche d'une plateforme de billetterie complète, économique et facile à utiliser.

Notes moyennes

303 avis
  • Note globale 4.8 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.8 / 5
  • Service client 4.8 / 5
  • Fonctionnalités 4.6 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.8 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 0,65 $US/mois
    Consulter les tarifs
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui, obtenez un essai gratuit
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Ticket Tailor
  • http://www.tickettailor.com/
  • Fondé en 2010

En savoir plus sur Ticket Tailor

Oubliez l'intermédiaire et vendez vos tickets directement aux participants.

- Pas de frais pour les tickets (économisez des milliers d'euros)
- Paiement direct via Stripe ou PayPal
- Personnalisez entièrement votre billetterie
- Intégrez des formulaires de réservation sur votre site web
- Collectez et conservez les données de vos participants
- Logiciel de check-in gratuit
- Intégration avec vos outils favoris via Zapier
- Codes de réduction et codes promotionnels

Ticket Tailor - Fonctionnalités

  • Enquêtes et feedback
  • Entrée en libre-service
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion des badges
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion du marketing
  • Inscription d'événements
  • Inscription de cours
  • Inscription de groupes
  • Inscription en ligne
  • Inscription sur place
  • Suivi des participants
  • Traitement des paiements
  • Traitement des remboursements
  • Billetterie en ligne
  • Billetterie mobile
  • Billetterie sur place
  • Borne de billeterie
  • Cartes d'abonnement
  • Courtage de billets
  • Gestion de site web
  • Gestion des concessions
  • Gestion des données client
  • Gestion des employés
  • Gestion des promotions
  • Impression à domicile
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Plan de salle
  • Point de vente
  • Réservations de billets
  • Billetterie
  • Conférences/Conventions
  • Enquêtes et feedback
  • Gamification
  • Gestion des badges
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des expositions et des fournisseurs
  • Gestion des parrainages
  • Gestion des participants
  • Gestion des réservations groupées de chambres
  • Mariages et fêtes
  • Promotion sur les médias sociaux
  • Calendrier des événements
  • Confirmation et rappels
  • Gestion de site web
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des participants
  • Gestion des réductions et des coupons
  • Gestion du marketing
  • Inscription en ligne
  • Paiements en ligne
  • Promotion sur les médias sociaux
  • Billetterie
  • Codes QR
  • Gestion de plusieurs événements
  • Gestion des listes d'invités
  • Importation et exportation de données
  • Impression de badges
  • Rapports et analyses
  • Recherche dans liste d'invités
  • Saisie de leads
  • Segmentation des participants
  • Synchronisation de données

Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur Ticket Tailor

Ticket Tailor is the best event software I’ve used

Publié le 23/10/2019
Lauren C.
Event Director
Événementiel, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I work across many clients (currently three of our clients use Ticket Tailor) and it’s easy for both our team to use and for our clients teams to use. The reporting function is excellent and any time I’ve had a problem, their cCS TEAM usually helps solve it via chat.

Avantages: I’ve been in events for 10 years and Ticket Tailor is the easiest software I’ve used for smaller, highly customized events. It’s easy for our team to set up, it’s easy for our customers to check out AND it’s the most inexpensive fee structure around. I use it for big clients in Silicon Valley and small clients around Montana and it works for everyone.

Inconvénients: The refund process is tricky through PayPal and I wish you could partially refund orders right through the software. There’s also not an option to cancel a single ticket if it’s part of a larger order so we need to do a weird manual work around here. Also, the waitlist function is okay, but I’d LOVE if the waitlist had the ability to take first and last name too instead of just email.

Best value in event ticketing services

Publié le 13/06/2019
Jason D.
Chief Operating Officer
Médias de diffusion, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall we've used TicketTailor for almost 10 events over the past 2 years and love it. It's the cheapest full-featured ticketing system you'll find, and much easier than hosting your own service to save money.

Avantages: The best thing about Ticket Tailor is the flat fee pricing model. You can charge as much or as little as you want for tickets, and not worry that they are taking a cut of every ticket sold. Especially for expensive tickets, this amounts to hundreds of dollars in savings.

Inconvénients: There are a few use cases that I've come across for which it isn't ideal, but I've contacted the developers and they are very helpful with taking suggestions and offering ideas. I will freely admit that some of my use cases are fairly esoteric, so if you're just doing a fairly normal event you should have no issues.

For the independent musicians

Publié le 13/06/2019
Edward W.
Booking Agent
Musique, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall, very pleased with the software and no major qualms other than the ticket customization. Very low learning curve, quick money deposits, relatively inexpensive fees and can always reach out to their team if needed.

Avantages: I really like the ease of use and how simple it is to setup a store front for tickets. Super quick set up time and very accessible to manage and make quick edits if needed

Inconvénients: I dislike the fact that we cannot customize the look of our tickets and rather are stuck with the default 'QR' coded squares that are the printable 'tickets'. We would like to see something that allows us to be creative with the presentation of our tickets and make them feel like actual concert tickets

Ticket Tailor

Publié le 13/11/2019
Valerie C.
Head of Fundraising & Comms
Gestion d'organisme à but non lucratif, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We have been using Ticket tailor for several years and found it to effectively meet our needs as we can increase or decrease the amount of events we are paying for, it is easy to change your payment plan. There is also the option to resend tickets, cancel orders etc.

Avantages: Straight forward to use and good reporting options. Allows you to set the transaction fee and ticket price. Not extortionate for the vendor.

Inconvénients: The buytickets. link wording isn't always appropriate as we offer free events, although there is a join the guestlist option this isn't on the main link.

TicketTailor - revolutionised our business

Publié le 24/09/2019
Utilisateur vérifié
Agent
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We have run over £300,000 of sales through - and we have had no problems with people turning up for events who are not "on the list"

Avantages: Ease of use.
Technical support team very efficient.
Monthly fees much less than "Eventbrite" style services
We choose not to have any booking fees at all for our customers.
It just works...

Inconvénients: My only reservation is that there is no support for multiple users, although we've been told this is on the roadmap.

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