Qui utilise ERPLY ?

ERPLY est adapté à tous les secteurs d'activité, en plaçant l'accent sur le commerce de détail. Les clients d'Erply incluent Disney, Elizabeth Arden Retail, The Athletes Foot, Garmin, Journelle et Carat London.

Description de ERPLY

Erply est un système cloud de point de vente destiné aux commerces de détail de toutes tailles. Erply propose des fonctionnalités complètes de gestion des stocks, une suite de rapports détaillés et la prise en charge de plusieurs magasins.

Grâce à sa rapidité et sa flexibilité, Erply travaille en partenariat avec de nombreuses marques et organisations réputées telles que Sony, Disney, Garmin GPS, Elizabeth Arden, Athlete's Foot, Carat, Rapid Refill, Viasat, l'UNICEF, les Nations Unies et le Comité olympique des États‑Unis.

Informations sur ERPLY

Erply

http://www.erply.com

Fondé en 2009

Prix de ERPLY

ERPLY est disponible à partir de 39,00 $US/mois. ERPLY n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de ERPLY ci-dessous.

237557

À partir de

39,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Installation (Mac)

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

ERPLY - Fonctionnalités

Logiciels de caisse
Caisse pour détaillant
Caisse pour restaurants
Carte de fidélité
Emplacements multiples
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des commissions
Gestion des remises
Gestion des retours
Intégration e-commerce
Lecture de codes-barres
Profils de compte client
Signature électronique
CRM
Carte de fidélité
Emplacements multiples
Gestion des bons de commande
Gestion des commandes
Gestion des commissions
Gestion des employés
Gestion des marchandises
Gestion des retours
Rapports et analyses
Vente par correspondance
e-commerce
e-mail marketing

Avis sur ERPLY

Afficher 5 avis sur 21

Note globale
4.7/5
Facilité d'utilisation
4.4/5
Service client
4.5/5
Fonctionnalités
4.3/5
Rapport qualité-prix
4.2/5
Ryan "ryno" M.
Operations manager
Vente au détail, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/11/2018

"Great POS for a great price"

Commentaires: Great POS overall

Avantages: Very friendly and responsive customer service. Great price.

Inconvénients: Wish there was more customization, such as native buy in process

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/11/2018
Kyle B.
Owner
Agriculture, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    2/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/05/2018

"Erply customer service is second to none. It's nice to get a familiar person every time we call."

Commentaires: We have benefited from inventory control, labor hour tracking, and many report functions.

Avantages: I most enjoy the report functions and all the preset reports that are one click away. The layout and design is also very user friendly.

Inconvénients: I wish the custom report generator were more user friendly, and I wish we were able to hard code some of what appears on our invoices and documents beyond what the templates in Erply allow. We are not all the way satisfied with how our invoices and documents look. It is also difficult to distinguish between what Erply considers an invoice, receipt, waybill, invoice-waybill, etc. I also wish we were able to go back after the fact and edit the warehouse location for a given transaction which is currently permanent once completed. Also we wish that it were easier when working on data entry to enter one line, hit tab or the down arrow, and be directed to the next blank. Currently it only takes you across the same line instead of being able to press down and create a new line on whatever form you're working on such as an invoice or inventory registration.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/05/2018
Marco L.
President
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    2/5
  • Fonctionnalités
    2/5
  • Support client
    1/5
  • Rapport qualité-prix
    1/5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 22/04/2019

"Long Time Erply User"

Commentaires: I have been with the company for 8 years now and overall software has worked great. But the last six months they have gone through a lot of changes and i cannot continue to use their product. There offline POS does not work, printing doesn't work and trouble shooting has become a regular practice for me. On top of all that the customer service can't solve basic issues.

Avantages: It is cloud base and works from Web Browser.

Inconvénients: Customer Support and External Device integration. I have been trying to troubleshoot a simple printer with customer support and I am on my fifth call after three weeks and they cannot fix this issue. Come to find out it is something with their software. To me printing a receipt is a basic POS function and should work seamlessly.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 22/04/2019
Paul S.
Vice President
Services et installations de loisirs, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 08/05/2018

"Erply offers a feature packed solution that grows along with the business."

Commentaires: Erply allowed me to shape my point of sale and inventory management to the unique needs of my business. The service and support is sincere, effective, and appreciated.

Avantages: There are an incredible amount of features and ways to customize Erply. Other software always had limitations however with Erply, there are none. It does everything and more.

Inconvénients: The back-end interface is not a simple as some other programs, however, due to how much more powerful Erply is, it is completely expected.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 08/05/2018
Daniel W.
CIO
Vente au détail, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/11/2016

"Very functional cloud product"

Commentaires: ERPLY is our provider of cloud-based, iPad-oriented Point of Sale and Inventory Management software, enables our complex 250 multi-store operations. We needed fully integrated front-end and back-office functionality for our stores, warehouses, and HQ into a single software suite. Our goal was to focus more on business growth and less on IT, by using a solution that is easy to use, cost effective, and technologically advanced. Erply's uniquely flexible, scalable retail management suite that runs in the cloud, and comes equipped with a powerful API - we were able to build our own app on top to manage customers from our phones - awesome. This turnkey tool gave us the freedom to integrate our old systems too.

Avantages: Flexible, great api, offline windows pos client available, awesome team, great support.

Inconvénients: Its not cheapest but ROI is great.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Erply le 01/11/2016

ok

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/11/2016