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à choisir le meilleur logiciel

Description de 1Staff Back Office

Spécialement conçue pour le secteur du recrutement et de la dotation en personnel, 1Staff Back Office est intégrée à Microsoft Dynamics GP et fournit à votre équipe des fonctionnalités et des outils de productivité que vous connaissez bien : enregistrement du temps et des dépenses sur appareils mobiles et sur le web, importations des données de temps dans VMS, flexibilité de facturation complète et reporting des commissions/marges brutes. Améliorez votre flux de trésorerie avec 1Staff, une solution Professional Advantage.

Qui utilise 1Staff Back Office ?

Moyennes et grandes agences de recrutement à durée déterminée.

1Staff Back Office ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

1Staff Back Office

1Staff Back Office

3,9 (14)
0,01 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
17
Intégrations introuvables
3,8 (14)
3,8 (14)
3,5 (14)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
8,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
195
191
4,9 (3 049)
4,8 (3 049)
4,8 (3 049)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à 1Staff Back Office

Rippling
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Inscriptions aux avantages en ligne
Versement direct
monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des employés
Suivi de l'inventaire
Tableau de bord
Factorial
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Pointage
CakeHR
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Gestion des ressources humaines
ELMO Software
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des formations
Gestion des évaluations de la performance
Rapports et analyses
Ascender Payroll and HCM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Gestion des avantages
Suivi du temps
HRLocker
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des congés
Intégration des employés
Suivi des congés
Sympa
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des ressources humaines
Intégration des collaborateurs
niikiis
Fonctionnalités les mieux notées
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
Suivi du temps en ligne

Avis sur 1Staff Back Office

Note moyenne

Note globale
3,9
Facilité d'utilisation
3,8
Service client
3,5
Fonctionnalités
3,8
Rapport qualité-prix
3,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
21%
4
64%
3
7%
1
7%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Recrutement, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Julio Singzon - Profad Review

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

I love how easy it is to use How straightforward it is to use

Inconvénients :

Customer Service is a bit lax Ticket system inconvenient to use, it would be nice to pick up the phone and speak to somebody rather than issue a ticket and wait for a response

Phil
VP (É.-U.)
Recrutement, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

1Staff Back Office

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : We have been using the software for over 8 years. I have found that anything I want to change or update now costs a great deal. I feel the way the company bills for consulting is unfair. They bill 1 hour minimum, but if the project only takes 15 minutes and then you want another change you will have to pay for another full hour. I find this frustrating and unfair.

Avantages :

Because we use GP for accounting, 1Staff Back Office is a perfect fit. The analytics capabilities using the WebHouse product the one of the best I have ever seen. Being able to pull together reports very quickly is key to understanding our business.

Inconvénients :

There is nothing that stands out about the software that I would consider a con.

Karl
Executive VP (É.-U.)
Comptabilité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

One Staff

1,0 il y a 6 ans

Commentaires : OneStaff is very difficult to work with. They are not responsive. They do not do what they say they will. The are very disorganized. They have no idea about our software . It seems next to impossible to get any thing accomplished when working with them.

Avantages :

CRM is customizable and can be adapted to your neeeds

Inconvénients :

Customization's are not easy and are very costly

Réponse de l'équipe de Professional Advantage

il y a 6 ans

I'm extremely sorry to hear that Professional Advantage has failed to meet your expectations. The core values we continuously strive for include Customer Focus, Integrity & Ethics, Team Work, Quality and Courage. We're committed to demonstrating these values in everything we do. At your convenience, I hope we can setup a time to speak with you (Demetrios.Demetriou@Profad.com). I've contacted your account manager and they will be in touch. Thank you for taking the time to provide this feedback!

Matt
Matt
Controller (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Recrutement, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Lackluster support and significant bugs affect user experiene

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : When we called to ask support staff how to make ACA surcharges on the line-items of the invoices round to more decimal places; they advised us that the general rounding preference under the currency setup in GP/Dynamics would control that preference. This advice turned out to be erroneous, but now we're stuck with more decimal places throughout GP/Dynamics (including checks) and the preference setting is irreversible.

Avantages :

It enables the importation of Adapt data into GP/Dynamics

Inconvénients :

Bugs that cause inefficiencies in work flow. Such as: direct hire invoicing errors and ACA surcharge rounding errors.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Recrutement, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great with a few flaws

4,0 il y a 6 ans

Avantages :

I like that its very straight forward and simple. There are defiantly alot of features that I don't use but the ones I use are easy and to the point.

Inconvénients :

The way credit have to go into the system, invoice reversals how they only take the bill rate into consideration and forget the pay(this makes is clunky and makes me have to process manually), also that you cant have a Bill with a credit applied to it.