BullseyeEngagement

BullseyeEngagement

par BullseyeEngagement

Qui utilise BullseyeEngagement ?

Toute entreprise comptant entre 10 et 20 000 employés. Ces solutions entièrement configurables ne sont pas dédiées à un secteur en particulier et peuvent s'adapter au contexte et aux processus de base de tous les secteurs.

Description de BullseyeEngagement

Un des premiers fournisseurs mondiaux d'outils logiciels de gestion du capital humain dans le cloud. Ces solutions innovantes aident les organisations à développer un personnel compétent à chaque nouveau recrutement.

Fournisseur de solutions de pointe en matière de développement des talents, d'engagement, de planification de la relève et de gestion des opérations dans un portail intégré, intuitif et facile à utiliser. L'éditeur offre une réelle valeur ajoutée à ses clients en promouvant une culture axée sur le coaching et le mentorat qui stimule la motivation des collaborateurs.

Informations sur BullseyeEngagement

BullseyeEngagement

http://www.bullseyeengagement.com/

Fondé en 2005

Prix de BullseyeEngagement

BullseyeEngagement n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de BullseyeEngagement est disponible à partir de 4,00 $US/mois.

À partir de

4,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

BullseyeEngagement - Fonctionnalités

Logiciels d'engagement des collaborateurs
Benchmarking
Gestion des commentaires négatifs
Gestion des objectifs
Gestion des performances
Reconnaissance des employés
Sondages d'opinion
Calcul de la rémunération
Gestion des bonus
Modélisation des plans de rémunération
Organigrammes
Planification des salaires
Programmes d'avantages
Programmes de récompenses des employés
Relevés de rémunération
Évaluation de la rémunération
Définition d'objectifs
Gestion de la formation
Gestion des compétences
Gestion des performances
Gestion des rémunérations
Gestion du cycle de vie des employés
Gestion du recrutement
Intégration des employés
Planification de la relève
Plans de développement individuel
Développement de carrière
Feedback à 360 degrés
Gestion de la relève
Gestion des objectifs
Gestion des performances
Gestion des recrutements
Organigrammes
Profil des employés
Scénarios possibles
Échelle de compétences
Bibliothèque de questions
Enquêtes et feedback
Portail libre-service
Rapports et analyses
Suivi de la progression
Sélection des évaluateurs
Tableau de bord
Autoévaluations
Feedback à 360 degrés
Gestion des rémunérations
Mesures de la performance pondérée
Modèles personnalisables
Plans de développement individuel
Portail libre-service
Suivi continu de la performance
Suivi des cycles d'évaluation
Échelles de note personnalisées
Évaluation par les pairs
Évaluations des compétences

Avis sur BullseyeEngagement

Afficher 5 avis sur 40

Note globale
4,6/5
Facilité d'utilisation
4,4/5
Service client
4,9/5
Fonctionnalités
4,5/5
Rapport qualité-prix
4,7/5
Stephanie L.
HR Manager
Comptabilité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/03/2020

"Very User Friendly"

Commentaires: My experience has been positive overall. Implementation and system build-out was quick and painless. As an administrator, I find the system to be intuitive and easy to navigate for the most part. There are a couple of things that I struggle with, but they are nothing compared to other systems that I have administered. Additionally, our employees are enjoying the system and have had positive responses to their user experiences so far. We have been rolling out new features to our organization slowly and I really look forward to seeing what the future has in store!

Avantages: This system is easy to use and it is fully integrated so all of the modules are connected and information can be obtained no matter what function you are using. Implementation was quick and easy, and customizing the software to meet the needs of our business was not complicated.

Inconvénients: Some of the features could use a little bit more functionality, but anytime that I have asked about the system being able to accomplish something I wanted to do, our account representative has listened and a few of my suggestions have been added to the system.

Réponse de l'éditeur

envoyé par BullseyeEngagement le 11/03/2020

Thank you for your wonderful review, Stephanie! We appreciate your feedback and are so glad to hear about your positive experience. Thanks again!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/03/2020
Jan T.
Director of Operations
Conseil en gestion, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/09/2017

"Bullseye Engagement is the best vendor I have ever worked with in my career."

Commentaires: Best practice shared across our organization.

Avantages: BullseyeEngagement has been a valued partner to our company as we have progressed from the initial pilot in 2012 until today. Their team of professionals took the time to understand our requirements in order to identify our needs. They continue to listen to all of their customers and make system enhancements based on customer feedback. Their innovative program has grown from a basic program to manage employee performance to an innovative platform of alternative value add solutions from KPI dashboards to full Talent management. Bullseye leadership and personnel remain extremely flexible and support our organization with continued expertise to enhance our Performance Management program. They also value the customer's relationship and that is reflected in the professionalism of their interactions. Everyone in our organization feels comfortable contacting them and agree that their biggest strength is the fact that they make us feel as though we are their most important priority. "

Réponse de l'éditeur

envoyé par BullseyeEngagement le 14/09/2017

Thanks Jan! It is our pleasure to help our clients and make their jobs easier and fun!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/09/2017
Jennifer O.
Executive/HR Assistant
Fabrication électrique/électronique, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    1/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 13/09/2017

"Overall very pleased with Bullseye TMS,."

Commentaires: Overall very pleased with the system. I think we just some additional training sessions.

Avantages: There are so many features and functions. I believe we will have long term use and be able to grow with the system.

Inconvénients: Employees are still trying to figure out and understand how to use. There are several features that are not being used due to employees not understanding how to use.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 13/09/2017
Matt S.
Director of Process Excellence
1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 14/09/2017

"Bullseye Engagement is a trusted partner in helping contain and advance our Operational Excellence"

Avantages: The Bullseye Engagement platform and the customizable Bullseye Dashboard system has allowed our company to have a holistic view into our Operations and determine the best effort for our OpEx initiatives. It allow for the alignment of employee and operational performance. Very easy to use and the team at Bullseye is more than accommodating and as noted a trusted partner.

Inconvénients: During initial development, there were some misunderstandings with the development team in India but the PM from Bullseye was always an advocate to work out the situation to where we wanted to go with the project.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 14/09/2017
Lisette V.
HR Assistant
Ressources humaines, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 06/03/2020

"User friendly & amazing customer service!! "

Avantages: The software is extremely user-friendly! If there is ever a question about how to do something that we're unsure of there are tons of on-demand videos the system offers and of course, we reach out to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] our incredible Client Support & Implementation representative, who has been nothing but helpful and incredibly patient with us during our system roll-out.
If any of my contacts were vetting Performance & Talent Management Systems I would 10/10 recommend Bullseye!

Inconvénients: My only complaint is that the interfaces look a little dated, but other than that we're really enjoying how easy the system is to use.

Réponse de l'éditeur

envoyé par BullseyeEngagement le 11/03/2020

Hi, Lisette! Thank you for your review. We're glad to hear about your great experience with our implementation team. We will take your feedback into consideration as we continue to make improvements to our system. Thanks again!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 06/03/2020