15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de OnPrintShop

Elle propose des solutions de bout en bout avec vente en ligne d'impressions, studios de créateurs polyvalents et gestion des commandes pour développer les ventes et réduire les coûts. Parce qu'il travaille avec des PSP (des PME aux plus grandes imprimantes au monde), l'éditeur comprend la complexité liée à la gestion de plusieurs produits et canaux de vente. Il a conçu des solutions spécialement destinées aux imprimantes commerciales, professionnelles, de livres de photos, promotionnelles et grand format. Parfaitement au fait des technologies les plus modernes, l'éditeur est votre partenaire informatique et vous offre un support personnalisé, ce qui est la clé de la réussite des clients.

Qui utilise OnPrintShop ?

Ces solutions sont spécialement conçues pour les imprimeurs commerciaux numériques/offset, les courtiers en imprimantes, les imprimeurs de livres photo, les agences de marketing et les imprimeurs professionnels pour attirer les commerces de détail en ligne et sans rendez-vous et les franchisés/entreprises B2B.

OnPrintShop Logiciel - 1
OnPrintShop Logiciel - 2
OnPrintShop Logiciel - 3
OnPrintShop Logiciel - 4
OnPrintShop Logiciel - 5

OnPrintShop ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

OnPrintShop

OnPrintShop

4,4 (40)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
237
73
4,4 (40)
4,7 (40)
4,5 (40)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
376
14
4,0 (721)
4,0 (721)
3,6 (721)

Alternatives à OnPrintShop

Odoo
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité des fonds
Contrôle du processus d'approbation
Création de bons de travail
monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des employés
Gestion du pipeline de ventes
Tableau de bord
Adobe Commerce
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'e-commerce
Gestion des commandes
Panier d'achat
All-in-One Web2Print
Fonctionnalités les mieux notées
Configurateur de produits
Modèles
Stratégie de marque personnalisable
Printbox
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion SEO
Modèles
Stratégie de marque personnalisable
Infigo
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
PrintPoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Shopify
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des commandes
Panier d'achat
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
E-mails optimisés pour format mobile
Gestion des campagnes e-mail

Avis sur OnPrintShop

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
65%
4
23%
3
8%
1
5%
Vic
Vic
President, CEO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Impression, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Simply the best in the Industry!

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : We needed a responsive make-over. OnprintShop has provided stellar commitment to our redevelopment and deployment. We are looking forward to a long partnership with a team that understands our needs and works diligently with integrity to provide solutions.

Avantages :

Ease of use, packed with an abundance of rich features to enhance the ecommerce workflow in our space in the print industry. The options under the hood are well thought out, developed for easy integration and work exactly as expected.

Inconvénients :

There's nothing to not like about OnPrintShop. This platform has been developed by a team of industry leaders that have performed a deep dive into the daily operations of a print organization. Everything is covered from order placement, client registration, through shipping and payment gateway integration - absolutely amazing platform.

Neil
Systems & Operations (R.-U.)
Impression, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Best in its class

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : The experience from initial consultations to purchase, installation and use, has been exemplarary. The team at OPS listens to our needs, is attentive, prompt and efficient in their responses and solutions. The software has re-developed our business model making us efficient. It would be a great addition to any print firm.

Avantages :

The implimentation of the software is effortless, the support provided by the team at OPS is second to none. The flexibility of the software to customize to our own requirements has been the most important factor for us. Both front end and admin side for this software is very simple and intuitive to use. Product setup and the variations for options is incredible and the software is regularly updated with new features. This platform is becoming in our opinion the leading platform.

Inconvénients :

Software is a subscription service and access to server space is limited, however, any requirement for this is undertaken by the support team. Not having access to server space is a slight limitation in our opinion - however, we have found that the support team has facilitated each and every request we have asked for.

Amanda
graphic designer (Nouvelle-Zélande)
Impression, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

our customers love using it, but we have had a lot of technical issues

3,0 il y a 6 ans

Commentaires : a lot less manual design and admin as customers can log on and make the changes themselves, which is particularly helpful when its only a name and phone number on a business card!

Avantages :

its very easy to use, straight forward to show customers and our corporate customers love that we can customise there interface with their logo and colours.

Inconvénients :

Our corporate customers use this everyday so with the time difference its hard to speak to technical support when we have issues and questions, and even with new updates we have the same issues reoccurring which is frustrating.

Andrew
CEO (É.-U.)
Impression, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

On print shop review

5,0 l’année dernière

Commentaires : Best experience. Work with us non stop to get what we want.

Avantages :

How they work so well. Everything is easy and works perfectly. Software team responds fast.

Inconvénients :

That we have to pay for every change/ or custom theme that we needed changed.

Kellie
Marketing Director (É.-U.)
Impression, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Wonderful platform and offers pretty much everything!

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : We had a great experience with Onprint. The service is excellent. They always go above and beyond for their clients. We have been with Onprint for over 6 years and I can think of maybe 1-2 issues we had but they were always handled quickly and professionally.

Avantages :

I liked the calculation feature; it gives us a lot of control over our pricing, especially with the attributes. And the pricing calculator is amazing and has saved us so much time speaking with customers.

Inconvénients :

We really needed a something that was compatible with our management system. And more integration with items like wetransfer and fedex.