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à choisir le meilleur logiciel

Description de InsightEMR

Le système logiciel unique et les capacités d'analytique des données de Clinicient sont spécialement conçus pour les cabinets de thérapie de réadaptation. Le logiciel automatise les processus fastidieux de documentation, de facturation et de planification pour permettre aux thérapeutes de dédier davantage de temps à leurs patients.

Qui utilise InsightEMR ?

Les cabinets privés de thérapie de réadaptation, y compris l'ergothérapie, la kinésithérapie, l'orthophonie-logopédie, les soins pédiatriques et les centres de désintoxication.

InsightEMR Logiciel - 1
InsightEMR Logiciel - 2
InsightEMR Logiciel - 3
InsightEMR Logiciel - 4
InsightEMR Logiciel - 5

InsightEMR ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

InsightEMR

InsightEMR

4,4 (127)
50,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
32
Intégrations introuvables
4,3 (127)
4,1 (127)
3,9 (127)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
125,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
63
Intégrations introuvables
4,4 (25)
4,3 (25)
4,7 (25)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à InsightEMR

TheraOffice
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de cabinet
Graphiques
Planification des patients
AdvancedMD for Physical Therapy
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
MediGraph Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
WebPT
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des rendez-vous
Pour la kinésithérapie
Tebra
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des dossiers patients
Planification des rendez-vous
Helix
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
SimplePractice
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des rendez-vous
Planification des rendez-vous
Pabau
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Gestion des rendez-vous
Planification des patients
Power Diary
Fonctionnalités les mieux notées
Booking Management
Gestion des rendez-vous
Planification des patients

Avis sur InsightEMR

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
3,9
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,1

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
53%
4
34%
3
10%
2
1%
1
2%
Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Easy to use and does the job well

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Makes it easy to electronically post payments .
Speeds up the process of billing and posting claims

Avantages :

The speed in which it brings in data. Always easy to see the data and to retrieve information Use it in medical industry

Inconvénients :

There is not much I don't like. Sometimes data comes in late but that is probably due to vendors not program

Jenny
Office Manager (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Dependable Software

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : The reporting feature has helped us to keep track of everything better. Copay collection, no show rates, A/R, etc.
Scheduling is incredibly easy. Documenting seems to be picked up easily by any new therapist that joins us and I love how you can tailor it to your needs.
Keeping up with important insurance updates/changes is the biggest reason we will stay with Clinicient! While other clinics struggle, we are able to adjust and keep up because of Clinicient!

Avantages :

Love staying informed with everything; updates are automatic. And issues are fixed in a timely manner.

Inconvénients :

Constantly putting in a password - but I get the security side of that. And that I have to uninstall the program on my receptionist's computer every 3 weeks and reinstall as it gets slower and slower since the last major update. I did contact support about it.

Britt
Office Manager (É.-U.)
Cabinets médicaux, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Charting for PTs is good, billing is a pain.

3,0 il y a 6 ans

Commentaires : The billing functions are a pain and when we call to get assistance, half of the people we speak with either have nothing to add over what we already knew or just say that's how it works and hopefully in the next year it will be improved. Data pushed to Zirmed or pulled from Zirmed frequently incorrect or missing things. Tasks are attached forever to the patient's chart. Errors cannot be corrected. Billing adjustments reflect everything on patient's bills, even when it was an error in Clinicient. FREQUENTLY charges pulled out and pushed to Zirmed are not in Zirmed - WAY too often to be "user error" as has been the ONLY explanation or help we received when we reached out to Customer Service on both Clinicient and Zirmed's departments. We literally have to go into Zirmed once a month and double check any and all DOS that haven't received payment and usually it is due to that error. Sadly, we were not aware this issue was a problem until MANY of our DOS's had been over the three month threshold and had to be written off. We lost a LOT of money in that process.

Avantages :

The Physical Therapists, for the most part, like the charting software. It is fairly basic and simple to use once you have all the templates figured out.

Inconvénients :

Billing/Tasks/templates/corrections/clearinghouse inputting and outputting/etc. Text reminders works on and off. Customer service doesn't know billing well and sometimes takes a long time to get back to us. Sometimes documents are scanned into patient's files to discover that they were magically missing from that patient's file and we find them later in a different patient's file, with no explanation. Templates have to be edited every so often because words will have been moved over and are no longer showing all of the sentence or the PT's signature is suddenly no longer printing on the letter.

Megan
Front Desk Coordinator (É.-U.)
Cabinets médicaux, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Positive Review for InsightEMR

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : My overall experience with using InsightEMR has been very positive. It is easy to navigate, accessible, and great for our business!

Avantages :

What I like most about InsightEMR is the easy flow of it. It is very selfexplanitory, nt confusing. It allows me to easily schedule patients with therapists, put in their copay amounts, print patient paperwork, etc.

Inconvénients :

I have been using IsightEMR for a little over two years now, and I do have any cons/complaints about using InsightEMR so far.

Amy
owner (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great decision for our small clinic

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Great. I recommend Clinicient to all of my colleagues and have a whole new perspecitve on my small business' successes and challenges.

Avantages :

Clinicient is easy to navigate and personalize to meet our clinic's needs. The front office integration is seamless with documentation and billing and having a personalized executive perspecitve on the metrics has been invaluable. The support staff is responsive and we feel valued as a customer everytime we comminicate a need. Therapists really appreciate the ability to create goals directly from the objective data, and personalize templates to share throughout the clinic. Payment turn around is worlds faster than we were previously experiencing.

Inconvénients :

We would love a wait-list feature for scheduling; currently, we use an external link for wait-listing patients.