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à choisir le meilleur logiciel

Medallia Experience Cloud

Medallia Experience Cloud

Description de Medallia Experience Cloud

Bien que les retours des clients soient un indicateur clé de la santé d'une entreprise, de nombreuses entreprises n'ont pas l'infrastructure, les processus et la culture nécessaires pour les améliorer. Medallia transforme les commentaires des clients en informations exploitables en temps réel, utilisées par l'ensemble de l'organisation pour sauver des clients présentant un risque, impliquer davantage de clients fidèles et identifier les innovations que vos clients apprécient le plus. Les solutions Medallia rendent l'expérience client transparente, suppriment les silos de données et impliquent tous les collaborateurs dans un effort constant d'amélioration.

Qui utilise Medallia Experience Cloud ?

Plateforme de gestion de l'expérience client qui aide les entreprises de toutes tailles à recueillir et analyser les opinions des clients sur tous les canaux de communication afin d'améliorer la valeur globale de la marque.

Medallia Experience Cloud Logiciel - 1
Medallia Experience Cloud Logiciel - 2
Medallia Experience Cloud Logiciel - 3
Medallia Experience Cloud Logiciel - 4
Medallia Experience Cloud Logiciel - 5

Medallia Experience Cloud ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Medallia Experience Cloud

Medallia Experience Cloud

4,5 (32)
5,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
60
17
4,5 (32)
4,3 (32)
4,3 (32)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
195
26
4,0 (18 525)
4,0 (18 525)
4,1 (18 525)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Medallia Experience Cloud

Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients
SurveyMonkey
Fonctionnalités les mieux notées
Créateur d'enquêtes
Gestion des enquêtes et sondages
Rapports et analyses
Delighted
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'expérience client
Importation et exportation de données
Rapports et analyses
Jotform
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Création et conception de formulaires
Formulaires personnalisables
Alchemer
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Créateur d'enquêtes
Formulaires personnalisables
SurveySparrow
Fonctionnalités les mieux notées
Créateur d'enquêtes
Gestion des commentaires négatifs
Rapports et analyses
InputKit
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'expérience client
Gestion des commentaires
Rapports et analyses
SurveyLab
Fonctionnalités les mieux notées
Logique d'évitement
Outils d'analyse de données
Rapports et analyses
Netigate
Fonctionnalités les mieux notées
Créateur d'enquêtes
Rapports et analyses
e-mail marketing

Avis sur Medallia Experience Cloud

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
50%
4
47%
3
3%
Bojan
Bojan
Business Development Manager (Croatie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Externalisation/délocalisation, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The best way to measure and record your customer satisfaction

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

If you are a customer facing organization such as a hotel and struggle to deal with customer feedback, it's time to digitalise. Medallia is a great software for hotels, I've used it in 2 hotels and never had issue. Customer feedback was easily collected from customers through customizable surveys and the data ranked. It is important to train your front line to collect customers emails in order to get a higher respose rate and improve your NPS. Works with most of the CRM's.

Inconvénients :

No issue. Many reporting capabilities. I was very happy with the product.

Ryan
Ryan
Senior Reports Analyst (Philippines)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Ressources humaines, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Advantage and Disadvantage of Medallia

4,0 il y a 3 mois

Avantages :

I like the way it shows simple dashboards and quick reports about NPS, Satisfaction Rate, and Verbatims.

Inconvénients :

Due to data privacy and system limitation, sometimes, it doesn't show some data views that we need such as NPS scores per recruiter. Instead, it only shows by hiring manager. We just think that Medallia is somehow not that flexible in giving us power to tweak the existing reports.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Télécommunications, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

High Total Cost of Ownership

3,0 il y a 6 ans

Avantages :

It just works once extensive setup is in place.

Inconvénients :

Very expensive to run. Medallia's model is based on maximising Medallia consultancy - even for simple things like adding new touchpoints, help requests, simple customisations. I prefer cloud based services that gives much more control to the customer.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Manage Customer Relations in One Place

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : I am overall very satisfied with Medallia. It is perfect for dealing with customer relations across numerous websites. There is also a lot of data provided which can be useful to the organization. The interface makes the experience for the user good as information is presented well and is easy to find. The app is also a must get as it sends you a notification after a review has been left.

Avantages :

I like that all the customer reviews are in one place and I am able to reply to them on the website. I also like the analytics that are provided. These analytics can also be exported, so I can apply advanced statistics on any of the data with Python if I wish to. The user interface is also modern and information is mostly easy to find.

Inconvénients :

I wish there were more statistical analysis done within the website. I would like to see predictive analysis calculated for the business. This is very important for hotels and other businesses. I can export the data and do it myself, but having it done in Medaliia would be very convenient.

Réponse de l'équipe de Medallia

il y a 3 ans

Thank you for your review. We continually invest in the analytical capabilities of Medallia and customer feedback, like yours, to help us prioritize our roadmap. We are in the process of adding additional features to address your feedback regarding predictive analytics. Please reach out to your Medallia success team or ask questions directly on our Help Site - https://help.medallia.com.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Excellent from introduction to implementation. It was first rate.

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Improved performance from front line agents as well as leadership who really have embraced the new tools.

Avantages :

Flexibility, ease of use and ability to train users quickly for use right out of the box. This application provides a way for Call Centers to become true Contact Centers. As a high quality Customer Experience steps to the forefront of business demands and requirements, this software tool gives me as a consultant a way to help clients boost their efficiency, overall Customer Satisfaction and, employee satisfaction. The better the customer experience is the better employees enjoy their job and they love when tools give them added tools that give them the ability to surprise customers.

Inconvénients :

Cost is always a concern. There is a steep learning curve to consider your team fully utilizing all of the features that this product delivers. You have to commit to it and make learning and using the system a priority. It provides a great deal of data output that can be useful if leadership is given the flexibility and time to review and use the data to improve performance.