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Description de Hummingbird

Système de gestion médicale multi-utilisateur offrant un logiciel clinique et métier complet destiné aux hospices et établissements de soins palliatifs.

Qui utilise Hummingbird ?

Hospices et soins palliatifs

Hummingbird Logiciel - 1
Hummingbird Logiciel - 2
Hummingbird Logiciel - 3
Hummingbird Logiciel - 4

Hummingbird ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Hummingbird

Hummingbird

4,0 (27)
3 500,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
40
Intégrations introuvables
4,1 (27)
4,0 (27)
4,3 (27)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
11
Intégrations introuvables
3,0 (5)
2,5 (5)
3,6 (5)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Hummingbird

Consolo Hospice Software
Fonctionnalités les mieux notées
Accueil des patients
Gestion des réclamations
Gestion du deuil
Helix
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Qualifacts Insync
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des réclamations
Graphiques
MEDITECH Expanse
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Facturation
Graphiques
AZZLY Rize
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Dossier médical informatisé et partagé
Gestion des demandes de paiement
MedEZ
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
SimplePractice
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des rendez-vous
Planification des rendez-vous
Elation Health
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Planification des rendez-vous
Prescription électronique
ClinicTracker
Fonctionnalités les mieux notées
Avis de versement
Pour la santé comportementale/mentale
Saisie de codes et de frais

Avis sur Hummingbird

Note moyenne

Note globale
4,0
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,3
Fonctionnalités
3,9
Rapport qualité-prix
4,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
41%
4
33%
3
15%
2
11%
Jennifer
Clinical supervisor (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good customer support

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Love the reports, the ease of use and the quick responses from customer service. Plus they custom Makes our forms for us!

Inconvénients :

It can be buggy at times. But they are great about fixing it quickly

Réponse de l'équipe de mumms Software

il y a 5 ans

Thank you Jennifer. We're very proud of our support team, and we're happy to hear that they're coming through for you.

Patricia
Administrator (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Best Electronic Medical Record

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : The billing process is faster and reliable when it comes to holding bills for different reasons

Avantages :

The software is geared more towards hospice than any other software I have reviewed. It is simple to use and very reliable when it comes to Federal and State Regulations

Inconvénients :

Not user friendly for a surveyor. Takes too much time when trying to print charts or go to a timeline that a surveyor requests. I have also had a few issues when visits didn't show up in the record or where patients didn't show up on the mobile side for employees to chart their visit(s)

Réponse de l'équipe de mumms Software

il y a 5 ans

Thank you Patricia. We're glad that you're satisfied with Hummingbird, and we also appreciate your input in ways that we can improve.

David
HIM Superivsor (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Piece of Software

2,0 il y a 5 ans

Commentaires : I think this software is garbage. It serves a purpose I suppose,
another example is database corruption happened, this caused patients with multiple admissions to experience data spillage from one admit to another. I find at least two charts with this issue per day. This has been going on for over two weeks with no plan to fix the corruption on their end, only for the user to submit a ticket then it gets fixed.

Avantages :

Not Much. - I suppose since I should leave something positive, I would have to say the separation of the Admin and Clinical into two separate programs. This does eliminate any possibility of someone with no need to look at clinical information from accessing it. It does come with its own set of headaches.

Inconvénients :

The horrible interface, the lack of basic input masks for dates, the above mentioned positive is also a negative, as they don't talk to each other very well. As an example if a patient is admitted on a Tuesday evening, I will not see the patient on my reports until Thursday morning. Oh yes the clinical side is tied to an old version of Firefox. and you cannot update Firefox or it will break the software.Can anyone see the inherent security risk in this. The admin sides uses Google Chrome and it manages the updates rather well

Réponse de l'équipe de mumms Software

il y a 4 ans

David, we appreciate your feedback. Based on your review, it appears you are referencing your organization's use of the system during our early adoption phase. All of the items you referenced have long been corrected, and we hope your user experience is now excellent.

Ju Yeon
Clinical Director (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good and supportive

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : When our clinician has any issues with software, it's easy to contact them. They create a ticket and follow up with updates until it's solved. They also share the issues with the clinical manager, so the management team know what has been going on. They also have the account manager and check with provider periodically to make sure things are going okay. It has been great with Hummingbird.

Avantages :

We have used Hummingbird from the start-up. They have been very supportive. As you can imagine, I had so many questions to ask since I was in charge of setting up the hospice program in our agency. The Hummingbird team members, including the liaison, marketing assistant, and technicians, responded to me promptly and provided resources.

Inconvénients :

Previously, it wasn't a web based software. But now they are. I'm happy about it.

Réponse de l'équipe de mumms Software

il y a 5 ans

Thank you so much for your review, Ju Yeon.

Trever
IT Director (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great EMR

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : It has been a positive experience up to this point. Look forward to all of the changes that are on the table for the future.

Avantages :

Its ease of use and navigation. Also easily tailored to fit our specific companies needs.

Inconvénients :

Uses older version of firefox and sometimes you have to reinstall multiple times.