Prospect, the Stock-Aware CRM

Prospect, the Stock-Aware CRM

par ProspectSoft

Qui utilise Prospect, the Stock-Aware CRM ?

Wholesalers, Distributors & Manufacturers who need to manage B2B products, prices, inventory & stock info and use Sage 50, Exchequer, Pegasus, Access, Unleashed or Xero as their back-office system.

Description de Prospect, the Stock-Aware CRM

If you sell products from stock B2B and use one of the following accounting/inventory systems, then Prospect Stock-Aware CRM is the only CRM you need:

Unleashed Inventory,
Xero,
Sage 50,
Exchequer,
Access Dimensions.

Prospect Stock-Aware CRM - the top CRM for Wholesalers, Distributors & Manufacturers.

Informations sur Prospect, the Stock-Aware CRM

ProspectSoft

http://www.prospectsoft.com/

Fondé en 2002

Prix de Prospect, the Stock-Aware CRM

Prospect, the Stock-Aware CRM est disponible à partir de 24,00 $US/mois. Prospect, the Stock-Aware CRM n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de Prospect, the Stock-Aware CRM ci-dessous.

À partir de

24,00 $US/mois

Prix

Starts at £20 per user per month. Most popular option is £45 p/user/month.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Prospect, the Stock-Aware CRM - Fonctionnalités

Logiciels CRM en ligne
Analyse du service client
Catalogage et catégorisation
Contrôle des réponses par e-mail
Gestion des connaissances
Messagerie instantanée
Mesure des performances
Portail libre-service
Recherche
Suivi du support client
Accès mobile
Devis et offres
Gestion des tâches
Gestion du territoire
Intégration des médias sociaux
Intégration du chat interne
Intégration du marketing automation
Lead scoring
Segmentation
Stockage de documents
Système de calendrier et de rappel
e-mail marketing
Devis et offres
Gestion des tâches
Gestion du territoire
Intégration des médias sociaux
Intégration du marketing automation
Lead scoring
Lecture de cartes de visite et de badges
Messagerie instantanée
Prévision
Segmentation
Stockage de documents
Système de calendrier et de rappel
Achats
Codes-barres et RFID
Gestion Import/Export
Gestion d'entrepôt
Gestion des commandes
Gestion des expéditions
Gestion des retours
Gestion des stocks
Prévision des ventes
Devis
ERP
Gestion de la maintenance
Gestion de la qualité
Gestion de la sécurité
Gestion des bons de commande
Gestion des expéditions
Intégration comptable
MES (Manufacturing Execution System)
MRP (material resource planning)
Rapports et analyses

Avis sur Prospect, the Stock-Aware CRM

Afficher 5 avis sur 14

Note globale
4.9/5
Facilité d'utilisation
4.9/5
Service client
4.8/5
Fonctionnalités
4.9/5
Rapport qualité-prix
5/5

10 years and counting

Publié le 30/01/2019
Jethro L.
IT and eCommerce Manager
Articles de sport, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Sales order entry and viewing stock levels is difficult in all the accounting systems we have used. We intially installed Prospectsoft CRM in order to make those tasks easy, which it has done. We are also now taking advantage of the customer relationship pieces, like note taking, lead tracking and problem management.

Avantages: Quick order entry functions, clear visibility of inventory data and integration to our back office

Inconvénients: Many things in the past, but Prospectsoft have fixed all those. There are things now which we want changing, but they are logged in an ideas portal and we have an understanding of how long they may take to make it into the live product.

Réponse de l'éditeur

envoyé par ProspectSoft le 08/02/2019

Thanks for your feedback. We love good news stories. We also appreciate all your feedback in the ideas portal. Your product suggestions will help us to do a better and better job at meeting the needs of our b2b distribution & wholesale customers. Thank you.

Honestly great stuff

Publié le 01/07/2019
Rufus C.
Head of telesales
Produits alimentaires, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Great experience all round, and fantastic support

Avantages: There are a few words that jump to mind with Prospect soft365 , key words that were the same frustrations I had with my previous systems.
Ease of use - Quick and SO user friendly, adaptable and as a HOD the best thing it was easy for my team to pick up and work effectively on within a week. Win for us!
Customer satisfaction - this is now so measurable we have a more direct link to our customers and a clearer view of orders and relationships. Another win!
Support - Every single call to their centre is answered professionally and swiftly and this makes a truly immeasurable difference in a busy centre like ourselves.
So glad we found you.

Inconvénients: I am happy with all factors of this software

Business Essential

Publié le 05/02/2020
Andrew T.
Commercial Manager
Construction, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: That we have so much data under our fingers each day helps plan and be more productive.

Avantages: The ease of use is a massive plus, it just fits into the business and team effortlessly.
It's like picking something of the shelf and been able to customise it to do exactly what you want it to do, reports, reminders, quotes, logging any issues etc.... also easy for getting all you need ready for ISO audits.
Links with Sage so porting and getting data is a breeze.

Inconvénients: knowing it could/can do so much more, and them taking the time to watch the tutorials.

An excellent package that integrates well with our other business systems.

Publié le 06/12/2019
Robin P.
Managing Director
Génie mécanique ou industriel, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
4/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: It is intuitive and a vital tool for our Area Managers and engineers who have live information on their phones giving live information back to the office. Most aspects are easily customisable by ourselves.

Inconvénients: It can take time if core sections are requested to be customised by the ProspectSoft team but our engineer's portal is excellent now that it is up and running and a vast improvement over what we had.

Great CRM

Publié le 01/07/2019
Annmarie M.
Team Leader
Entreposage, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It has been great for us, easy way to store information and documents.
Great for recalls and reminders.

Avantages: The staff are always on the end of the phone or email/ Live chat.
Great staff and very easy system to use.

Inconvénients: I like this CRM very much, I cant really fault it on anything so far.