Pour qui ?

Wholesalers, Distributors & Manufacturers who need to manage B2B products, prices, inventory & stock info and use Sage 50, Exchequer, Pegasus, Access, Unleashed or Xero as their back-office system.

Notes moyennes

8 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 30,00 $US/mois
  • Prix Starts at £20 per user per month. Most popular option is £45 p/user/month.
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • ProspectSoft
  • http://www.prospectsoft.com/
  • Fondé en 2002

En savoir plus sur Prospect, the Stock-Aware CRM

If you sell products from stock B2B and use one of the following accounting/inventory systems, then Prospect Stock-Aware CRM is the only CRM you need:

Unleashed Inventory,
Xero,
Sage 50,
Exchequer,
Access Dimensions.

Prospect Stock-Aware CRM the top CRM for Wholesalers, Distributors & Manufacturers.

Prospect, the Stock-Aware CRM - Fonctionnalités

  • Analyse du service client
  • Catalogage et catégorisation
  • Contrôle des réponses par e-mail
  • Gestion des connaissances
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
  • Portail libre-service
  • Recherche
  • Suivi du support client
  • Accès mobile
  • Devis et offres
  • Gestion des tâches
  • Gestion du territoire
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration du chat interne
  • Intégration du marketing automation
  • Lead scoring
  • Segmentation
  • Stockage de documents
  • Système de calendrier et de rappel
  • e-mail marketing
  • Devis et offres
  • Gestion des tâches
  • Gestion du territoire
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration du marketing automation
  • Lead scoring
  • Lecture de cartes de visite et de badges
  • Messagerie instantanée
  • Prévision
  • Segmentation
  • Stockage de documents
  • Système de calendrier et de rappel
  • Achats
  • Codes-barres et RFID
  • Gestion Import/Export
  • Gestion d'entrepôt
  • Gestion des commandes
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des retours
  • Gestion des stocks
  • Prévision des ventes

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Avis les plus utiles sur Prospect, the Stock-Aware CRM

10 years and counting

Publié le 30/01/2019
Jethro L.
IT and eCommerce Manager
Articles de sport, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Sales order entry and viewing stock levels is difficult in all the accounting systems we have used. We intially installed Prospectsoft CRM in order to make those tasks easy, which it has done. We are also now taking advantage of the customer relationship pieces, like note taking, lead tracking and problem management.

Avantages: Quick order entry functions, clear visibility of inventory data and integration to our back office

Inconvénients: Many things in the past, but Prospectsoft have fixed all those. There are things now which we want changing, but they are logged in an ideas portal and we have an understanding of how long they may take to make it into the live product.

Réponse de l'éditeur

envoyé par ProspectSoft le 08/02/2019

Thanks for your feedback. We love good news stories. We also appreciate all your feedback in the ideas portal. Your product suggestions will help us to do a better and better job at meeting the needs of our b2b distribution & wholesale customers. Thank you.

Honestly great stuff

Publié le 01/07/2019
Rufus C.
Head of telesales
Produits alimentaires, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Great experience all round, and fantastic support

Avantages: There are a few words that jump to mind with Prospect soft365 , key words that were the same frustrations I had with my previous systems.
Ease of use - Quick and SO user friendly, adaptable and as a HOD the best thing it was easy for my team to pick up and work effectively on within a week. Win for us!
Customer satisfaction - this is now so measurable we have a more direct link to our customers and a clearer view of orders and relationships. Another win!
Support - Every single call to their centre is answered professionally and swiftly and this makes a truly immeasurable difference in a busy centre like ourselves.
So glad we found you.

Inconvénients: I am happy with all factors of this software

Prospect365 is a cost effective way to manage your e-commerce site when you use Opera II

Publié le 16/04/2018
Danny M.
IT Manager
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: I like the updating of essential information replicated to the web instantly. I enjoy the CRM interface, it's user friendly and very similar to MS Office. Support is good, much easier to phone than open a ticket.

Inconvénients: I dislike the CMS Editor, it's limited when it comes to core changes, having learnt to code in raw HTML and CSS, a WYSIWYG editor is somewhat annoying. However this could just be me!

Réponse de l'éditeur

envoyé par ProspectSoft le 30/01/2019

Thanks for the feedback. We will send your feedback on the CMS and WYSIWYG vs HTML editing to our product team.

Ideal for Wholesale Business

Publié le 08/02/2019
James T.
Operations Director
Vente en gros, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We have this CRM linked into Unleashed and Xero, which makes the perfect package for us and they all work seamlessly.

Avantages: Live data so both our internal and external employees see exactly the same data in real time. Data includes all sales history, conversation notes, products (including stock levels and pricing), etc...

Inconvénients: I don't have any issues with the Prospect365 CRM

Super helpfull over many many years

Publié le 14/05/2019
Tanya M.
Sales
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Search facility is easy to use. holds lots of info and is customisable to our needs

Inconvénients: nothing we are very happy with it. if anything I keep closing it down in error by clicking the cross by mistake

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