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à choisir le meilleur logiciel

Description de Project-SalesAchiever

Project-SalesAchiever, le logiciel CRM numéro 1 pour le secteur de la construction, est utilisé par les entreprises d'approvisionnement pour la construction, les entreprises de construction et les sous-traitants dans le monde entier qui ont besoin de gagner des affaires durant le cycle du projet de construction. Quelle est la clé du succès de Projet-SalesAchiever ? C'est son utilité en tant qu'outil pour les utilisateurs finaux. La simplicité d'utilisation de Project-SalesAchiever en fait une solution CRM qui fournit des résultats réels des équipes de vente sur le terrain aux directeurs du conseil.

Qui utilise Project-SalesAchiever ?

Les entreprises d'approvisionnement pour la construction, de construction et de services de construction qui ont des projets dans le processus de développement commercial ou le support et service client avec trois utilisateurs ou plus.

Project-SalesAchiever Logiciel - 1
Project-SalesAchiever Logiciel - 2
Project-SalesAchiever Logiciel - 3
Project-SalesAchiever Logiciel - 4

Project-SalesAchiever ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Project-SalesAchiever

Project-SalesAchiever

4,6 (6)
49,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
23
3
4,3 (6)
4,3 (6)
4,5 (6)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
14,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
202
70
4,1 (6 822)
4,3 (6 822)
4,1 (6 822)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Project-SalesAchiever

Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Données en temps réel
Gestion de l'assistance téléphonique
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Base de données de contacts
CRM
TopBuilder
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion des contacts
Gestion des leads
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de clients
Gestion des clients
eWay-CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Planification et programmation de projets
Accelo
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Planification et programmation de projets
Projets multiples
JobNimbus
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
CRM
Gestion des leads
FollowUp CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion des offres
Acumatica Cloud ERP
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des commandes
Grand livre général

Avis sur Project-SalesAchiever

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,5
Fonctionnalités
3,9
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
50%
4
50%
Megan
Director of Marketing (É.-U.)
Biens de consommation, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

PSA is a fantastic tool

5,0 il y a 8 ans

Commentaires : Kathy and Aaron have been AMAZING to work with and my team couldn't be happier with PSA. Being able to access data from various areas of the program has made our team more efficient and the easy to create reports in the List Manager have enabled us to more accurately track our sales and projects. We all highly recommend PSA, as they have a fantastic program and the staff is great to work with!

Avantages :

PSA enables us to accurately track our projects and overall sales very easily and quickly. Support is quick to respond and our account support rep (Aaron) as well as our account rep (Kathy) are fantastic!

Inconvénients :

I wish it had drag and drop customizing capabilities for end users to manually do. There are a ton of customizations available for you to do but since we have customized forms and such it would just make things easier. But working with Aaron in support to custom develop our software (past what you can do on your own) has been great. He's super knowledgeable and an all around great person to work with.

Samantha
Sales Assistant (É.-U.)
Construction, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Perfect solution for multi-bid sales environments!

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Our company began using Project Sales Achiever in November of 2017, and has been pleasantly surprised at the user-friendly, rich functionality of the program. There’s been a natural adoption of the platform by our Sales Team with only minimal training. And the benefits of having one program to track all of our sales activity from prospect to sale has been invaluable. the support team at Project Sales Achiever have been extremely professional and consistently helpful working with us to customize the program to meet our company’s specific needs. We have enjoyed working with them and highly recommend the program!

Avantages :

User-friendly, can be easily customized, our Account Manager and the support staff are quick to respond and produce solutions.

Inconvénients :

I've had some issues with the program freezing and having to restart multiple times. The interface with Microsoft Outlook needs improvement.

Robert
Conseil en gestion
Temps d'utilisation du logiciel : Non fourni
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Sales Achiever Review by Rob

4,0 il y a 10 ans

Avantages :

Its ease of use and interaction. It is very intuitive and it helps with the sales process tremendously.

Inconvénients :

It sometimes crashes on me and I find myself having to reboot on occasion.

Joseph
Owner (É.-U.)
Construction, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Good stuff just requires a little manipulation to get what you want

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Customer service has been a challenge...too many people have come in and out of the company so no real continuity of service

Avantages :

Very flexible and more than options then what we're using , easy to figure out but how to use. Finally got a customer service representative that knows everything about the program...Cust support rep is the best thing that happened.

Inconvénients :

Had to make modifications for the construction industry but no big deal. Customer service and support has been a challenge because of the people moving jobs

Lara
Executive Assistant (É.-U.)
Construction, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Very Satisfied!

4,0 il y a 8 ans

Commentaires : Working with our representative has been a pleasure, as has working with the service team. The team at PSA is easy to communicate with, and produces results fairly quickly.

Avantages :

Options. There are options available for all aspects of the construction industry. Customization is nearly endless.

Inconvénients :

The cost. Although PSA is not excessively priced, but it customizing can add up in costs for support packages that run out quickly!