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à choisir le meilleur logiciel

Description de RateTiger

RateTiger Channel Manager est un logiciel de gestion des canaux hôteliers tout-en-un qui regroupe plus de 450 canaux de distribution sur un seul écran, idéal pour tous les types d'hébergements, des hôtels aux Airbnb en passant par les chaînes hôtelières. Intégrez, connectez, gérez et mettez à jour vos taux d'inventaire et d'occupation une seule fois à partir d'un seul tableau de bord. La connectivité XML bidirectionnelle avec plus de 450 canaux de distribution automatise le processus de mise à jour manuelle de l'ARI et met à jour les données en temps réel sur chaque canal sans aucune erreur.

Qui utilise RateTiger ?

Fournisseurs d'hôtels et d'hébergement, agents de voyage en ligne, gestionnaires de voyages d'affaires, planificateurs d'événements, entreprises de gestion de voyages (TMC), systèmes de gestion hôtelière (PMS), centrales de réservation (CRS) et autres systèmes technologiques hôteliers

RateTiger Logiciel - 1
RateTiger Logiciel - 2
RateTiger Logiciel - 3

RateTiger ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

RateTiger

RateTiger

4,5 (37)
69,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
92
Intégrations introuvables
4,5 (37)
4,6 (37)
4,5 (37)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
85,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
29
Intégrations introuvables
4,1 (181)
3,9 (181)
3,7 (181)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à RateTiger

SiteMinder
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des taux
Inventaire des salles
Synchronisation multicanale
Tars
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
AxisRooms
Fonctionnalités les mieux notées
Données en temps réel
Gestion des commandes
Gestion des stocks
RateGain
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
STAAH Channel Manager
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Tarification dynamique
Vyte
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier
Mini Hotel PMS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Intégration GDS et OTA
Réservation en ligne
Semper
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Octorate
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Intégrations de tiers
Réservation en ligne

Avis sur RateTiger

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
62%
4
35%
1
3%
Alankar
Alankar
Director -Sales & Marketing (Émirats arabes unis)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Ratetiger - Ease of distribution & Excellent support team

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : My overall experience with Ratetiger is great.Support team , Sales team are the main USP of this software.Single window operation is must tool when you compare to other similar product.Pricing is the one issue which they can work out specially with long standing client - mainly in price sensitive market like Dubai.

Avantages :

Best part of the software is customer support , wherever you stuck just drop an email to support team & they make sure query resolved.Its single window use for inventory , rate , stop sale , LOS is USP. We are using them since last 06 years and keep recommending to our peers as well.This software is very user friendly , which comes so handy during training session with new staff.

Inconvénients :

Pricing - Mainly for long time associate they should reduce pricing or try to add new features like Live OS or revenue management tool without any charges.

Réponse de l'équipe de eRevMax

il y a 5 ans

Dear Alankar, Thanks for your kind review. We are glad to know you like RateTiger and we have be able to optimize your hotel online distribution process and make it seamless. Your feedback encourages us to work harder to offer customers like you more features and functionalities that can further enhance your day-to-day product experience. We look forward to serving you as best as we can! Have a great day! Best regards, Team RateTiger

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Manage Your Inventory

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Ratetiger Suite facilitate the process of the booking and connectivity to the third party channels , Which impact positivily direct on the customer satisfaction and increase in the same time the productivity and reduce waste times and concentrate in the real business .

Avantages :

The Software of ratetiger make the life easy in regards of controlling the inventory , price , rate shopper ,price analysis and morover managing rates , the software easy to use and integration process with suppliers and the system is very efficient and easy . There are many features available in the software that enables you to easily control the product you sell and get seameless Experience .

Inconvénients :

The features of the software are very efficient and professional , we were able to connect the system to the booking engine very easily plus ability to connect with the most metasearch sites , and even guest experience sites as well.

Réponse de l'équipe de eRevMax

il y a 3 ans

Dear Patron, We would like to thank you for your review and rating. Its our privilege and pleasure to have received such positive inputs. Your feedback encourages us to work harder and continue to provide you with world-class products and support. We look forward to our continued association in the coming years. Have a great day! Best regards, Team RateTiger

Sandeep
Sandeep
Ceo (Malaisie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Overbooking, rude staff, do not use.

1,0 il y a 6 mois

Commentaires : Overbooking, staff very rude, management not responsive. Do not make this mistake.

Avantages :

Cheap, but you pay peanuts, you get monkeys like these guys.

Inconvénients :

Overbooking, rude staff, non responsive management

Jani
Revenue Manager (Finlande)
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Awesome

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Our main benefit is that all the rate changes we do can be handled and delivered via RateTiger, so we don't need to worry about rate parity.

Avantages :

From my point of view RateTiger is intuitive and easy to use. I am able to manage each channel separately or all together and it is pretty simple to do so.

Inconvénients :

We set up RateTiger for the new property during October 201 and mostly the set up is pretty simple, we encountered some challenges. How ever, these challenges were mostly in OTAs end, not RateTiger's (ant nothing major, just some restrictions in OTA's end for room amounts and room type names).

Réponse de l'équipe de eRevMax

il y a 5 ans

Dear Jani, Thanks for your kind review. We are glad to know you like RateTiger and we have be able to optimize your hotel online distribution process and make it seamless. Your feedback encourages us to work harder to offer customers like you more features and functionalities that can further enhance your day-to-day product experience. We look forward to serving you as best as we can! Have a great day! Best regards, Team RateTiger

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great tool for a good price

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Easy to use product, helps to reduce daily workload a lot.

Avantages :

Implementation was well planned, took a bit longer than scheduled. Support is fast and effective Very small downtime and errors

Inconvénients :

Support was a bit inconsistent in the beginning. I have asked for a dedicated support person, since than it is working perfectly fine.

Réponse de l'équipe de eRevMax

il y a 2 ans

Hi Thank you for the review; we highly appreciate your comments about RateTiger product and service. We are looking into your feedbacks and our team will reach out to you soon. We believe in offering our clients the best of products and services and will continue to bring exciting new features to make your daily workflow even more seamless and simple!