CallFire

CallFire

par CallFire

Qui utilise CallFire ?

Le système CallFire est adapté aux clients de toutes tailles. Le logiciel peut évoluer facilement pour répondre aux besoins d'une équipe de start-up lean ou stimuler l'efficacité des processus des grandes entreprises.

Description de CallFire

Multipliez vos numérotations sortantes avec le call center cloud de CallFire. Importez simplement vos contacts et le système de numérotation de CallFire connecte vos agents à des leads en direct. CallFire peut appeler jusqu'à 4 lignes téléphoniques par agent et laisser des messages sur le répondeur. CallFire vous fait gagner du temps en éliminant les lignes occupées et les numéros de téléphone erronés ainsi qu'en gérant les répondeurs. Les agents peuvent ainsi privilégier les conversations en direct avec les clients, pour une efficacité 20 à 30 % supérieure à celle observée via numérotation manuelle.

Informations sur CallFire

CallFire

http://www.CallFire.com

Fondé en 2005

Prix de CallFire

CallFire n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de CallFire est disponible à partir de 5,00 $US/mois.

À partir de

5,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

CallFire - Fonctionnalités

Logiciels de SVI (serveur vocal interactif)
Centre d'appel
Enregistrement des appels
Gestion des enquêtes
Journalisation des appels
Messagerie vocale
Personnalisation de la voix
Prise en charge de plusieurs scripts
Routage des appels
Saisie téléphonique
Synthèse vocale
Actions découlant d'un événement
Base de données de contacts
Campagnes multiples
Gestion des canaux
Gestion des leads
e-mail marketing
Attribution des campagnes
CRM
Enregistrement des appels
Présentation du numéro
Reconnaissance SVI et vocale
Routage des appels
Suivi des conversions
Suivi des mots-clés
CRM
Distribution des appels
Enregistrement des appels
Mode d'aperçu (preview dialer)
Mode progressif (progressive dialer)
Numéroteur automatique
Numéroteur prédictif (predictive dialer)
Planification des appels
Scripts d'appel
Automate d'appel
CRM
Centre d'appels entrants
Centre d'appels sortants
Distribution de leads
Enregistrement des appels
Journalisation des appels
Reconnaissance SVI et vocale
Routage des appels
Scripts d'appel
Automate d'appel
Gestion des centres d'appel
Gestion des contacts
Gestion du télémarketing
Numéroteur prédictif (predictive dialer)
Rapports et analyses
Reconnaissance SVI et vocale
Suivi des appels
VoIP
Distribution de leads
Enregistrement des appels
Gestion des campagnes
Gestion des données
Gestion des listes d'appels
Gestion des performances
Lead scoring
Numérotation automatique
Saisie de leads
Tableau de bord
Centre d'appel mixte
Centre d'appels entrants
Centre d'appels sortants
Chat en temps réel
Enregistrement des appels
Gestion de la remontée des problèmes
Gestion des campagnes
Gestion des listes d'attente
Journalisation des appels
Mode progressif (progressive dialer)
Numéroteur manuel
Numéroteur prédictif (predictive dialer)
Rapports et analyses
Scripts d'appel
Serveur vocal interactif (SVI)

Avis sur CallFire

Afficher 5 avis sur 20

Note globale
4,6/5
Facilité d'utilisation
4,4/5
Service client
4,6/5
Fonctionnalités
4,6/5
Rapport qualité-prix
4,6/5
Amber L.
Founder / CEO
Internet, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/12/2018

"CallFire is an Effective & Affordable Solution "

Commentaires: I was in a pinch with my billing admin out of the office for a long time, so I needed a solution to let clients know if their invoice was overdue. I set up CallFire and got fantastic results from the first time I used it. I love the option of transferring to a live person, too. It's been great for recouping late payments in my small business.

Avantages: - The voices for type-to-speech are pleasant, easy to understand
- It's really affordable
- The interface makes it easy to set up
- Live transfer is extremely useful

Inconvénients: - I wish it had the ability to edit the text of a recording, or at least view the words being spoken so they can be copied to another response. It's a bit cumbersone to have to retype for small changes.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 05/12/2018
Utilisateur vérifié
Talent Aquisition Group Member
Services aux consommateurs, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/10/2018

"Callfire Review"

Commentaires: It has been a great help for my business to generate more revenue with better quality and low maintenance problems.

Avantages: I was using some other auto dialing products before i got to know about Callfire from one my business mate. When i saw it working i was amazed. The uploading of the data, caller lists is very easy no matter if it is any file extension format it accepts all and shows you the exact call details on the screen as they are uploaded on it. We do not have to mention the unwanted details like address, zip, area code or postal code like rest of the dialer requires necessarily in order to get the calling list uploaded on the software. The call connectivity is excellent and i never have experienced a call drop or breakage call echo while dialing, (Provided sufficient internet bandwidth). They have got exiting upgraded features like messaging from a smart phone app. Call broadcasting and even you can track your call records as well. IVR (interactive voice responses) lets you set us inbound caller messages, product details, help center escalations till the time the caller is being answered by the next available agent. We also can make conference calls as well as call routing from this software. Also we can configure as many agents as we want on this dialer. We also can rely on the superior customer service as they are always available to help us with any technical issues.

Inconvénients: Honestly, no hassle, nothing to say bad or anything which i dont like about this product. It worth's every single penny invested.Value for money and happy customer engagement.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/10/2018
Taylor V.
COO
Immobilier, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/12/2018

"Pretty good text blasting tool"

Avantages: Very intuitive and simple to import in contacts and draft a text to send. Reasonable prices per message.

Inconvénients: Our lead managers who use this tool complained that it was difficult to track conversations. They felt that the inbox wasn't as user-friendly.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/12/2018
Don G.
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/12/2016

"Excellent for managing multiple call campaigns"

Commentaires: The non-profit agency that I work for has been using the Callfire Cloud Call Center for over 5 years now as a tool to better manage our customer service outreach. The software allows us to easily create small targeted calling campaigns for individual staff or a large multi-user campaign for customer service follow-up with our entire customer base. The metrics that the software provides allow us to track staff productivity during calls, see good versus bad phone numbers, a number of live answers, etc. The data/question screen allows for customized Q&A that operators can fill in while on a call and which can be exported to Excel for data mining later. One major complaint is when trying to export the data. Not sure if this is due to the size of the campaigns, internet connection, the software itself, or what but it can often take several clicks of the export/download option over many minutes (I've seen it take anywhere from 3 minutes which is reasonable to one time when I spent over 20 minutes trying to open a campaign and export/download the results). This issue we have witnessed on multiple occasions over the years so it's not an isolated incident but again, tough to truly track down what the problem is. Customer Service, however, has been great in trying to help us on the occasions when we needed info but could not get it from the system.

Avantages: Versatile, fairly easy to use, easy to customize.

Inconvénients: Sometimes tough to export data.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/12/2016
Utilisateur vérifié
Partner
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/02/2018

"Use it all the time for my business"

Commentaires: great software!

Avantages: I use this software for all my outgoing calls. It allows me to schedule confirmations to my clients with one click of a button

Inconvénients: I had it set up for me by a subcontracted programmer. I do not have the technical knowledge to manage my set up. Wish the company had people on call to set up things for me and later make changes

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/02/2018