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à choisir le meilleur logiciel

Description de EBIS

Système d'informations sur la facturation électronique pour la maintenance des avions - créer des bons de travail, gérer l'inventaire des pièces, etc.

Qui utilise EBIS ?

Pour toute opération de centre de réparation, magasin 135, matériel de soutien au sol ou flotte.

EBIS Logiciel - 1
EBIS Logiciel - 2
EBIS Logiciel - 3
EBIS Logiciel - 4
EBIS Logiciel - 5

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EBIS

EBIS

4,8 (4)
4 500,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
39
2
4,5 (4)
4,8 (4)
5,0 (4)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
1 750,00 $US
année
Version gratuite
Version d'essai gratuite
64
10
4,4 (83)
4,5 (83)
4,8 (83)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à EBIS

Veryon Tracking
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des bons de commande
Gestion des ordres de travail
Tableau de bord d'activités
Veryon Tracking+
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion du cycle de vie des ressources
Manuels
Suivi du journal de bord
Total ETO
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des bons de commande
Gestion des commandes
Rapports et analyses
UpKeep
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des ordres de travail
Gestion des stocks
Limble CMMS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
Planification de la maintenance
Aircraft management system
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
RAAS
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inspections
Gestion des ordres de travail
Planification de la maintenance
CARL Source
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
Rapports et statistiques
AvPro
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur EBIS

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,8
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
75%
4
25%
Jill
Accounting Support (É.-U.)
Aviation et industrie aéronautique, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

EBIS Implementation success

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : We were very pleased with [sensitive content hidden] during the Implementation. He was knowledgeable, and always available when we needed him. He was instrumental in our very successful "Go Live".

Avantages :

Simplicity moving transactions to Quickbooks Online - eliminating the need for double entry, and removing the risk of mistakes during the double entry.

Inconvénients :

Configuring the QB Integration was a little confusing.

Lora
Office Manager (É.-U.)
Compagnies aériennes/Aéronautique, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Migrated from 3.2 to 5

5,0 l’année dernière

Commentaires : The 3.2 version was going obsolete and we had to decide whether to stick with what we knew or try something else. We opted to stick with what we knew and are pleased that we did! The migration team was extremely helpful and gave us lots of opportunities for conversation on improving the system and worked with us to implement those changes.

Avantages :

We liked that since we had been using 3.2 for a number of years, migrating to the new system was easy for our teams. All the features we liked in 3.2 came over and new things were available for us to implement and streamline our business.

Inconvénients :

I would have liked to take the opportunity to do system "cleanup" before data was migrated over. It would be so cool to have the setup all done and configured before dumping data in. Instead, I have to clean up things after the fact. I've forgotten a few things that we wanted to implement and will now have to go back into my notes to figure out those settings.

Christy
Director of Customer Service (É.-U.)
Aviation et industrie aéronautique, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

EBIS Implementation

4,0 l’année dernière

Commentaires : Very professional, responsive organization.

Avantages :

EBIS is extremely flexible with a lot of configuration options. Assistance with implementation was critical to take advantage of all of the system features.The implementation team was very helpful and dedicated to making the cutover seamless. They have a very high level of attention to detail and Customer Service.

Inconvénients :

Because the system has so many configuration options, it can be a bit overwhelming to setup initially. I would recommend relying on the implementation team at EBIS to work through your business processes with you and provide direction on the best way to configure the system for your needs.

Kylie
Office Manager (É.-U.)
Compagnies aériennes/Aéronautique, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great maintenance and inventory tracking system!

5,0 l’année dernière

Commentaires : Ebis is user friendly and makes for a smooth workflow.

Avantages :

I love that I can have multiple tabs open within the system. This allows me to effectively multi-task without having to close one window to reference another window. Also really love the physical inventory feature which makes inventory audits much easier! The EBIS support team has been very helpful during the transition.

Inconvénients :

I don't have any significant cons that I have experienced while using Ebis. I am looking forward to being able to use the system on mobile devices as the updates become available.